Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Annoin Google Translatelle tehtävän suomentaa YouTubessa vastaan tulleen vitsin ja suomennoksessa ($^#$%@#$%@# kirjotinko mä tuon suomennos taivutuksen nyt oikeen ku pää meinaa räjähtää osan "suomenn" jälkeen et miten se oikein menee) pieniä... hmmm... ongelmia:
vitsi.JPG
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 824
Jo jopas :rofl: Ylläpidon käsitys hyväksyttävistä meemeistä on ottanut yhden asteen lisää kohti Kiinaa :hmm:
Kiellettyjen meemien määritelmä on muutettu muotoon "Tämä ketju on väärä poliittisille
ja yhteiskunnallisille meemeille" Aikaisempaan on siis lisätty "...ja yhteiskunnallisille...".
Eli mitään yhteiskuntaan kuuluvaa ei siis saa enää esittää meemikuvissa? Yhteiskuntaanhan kuuluvat kaikki mitä/missä me toimimme, kadut/rakennukset/infrastruktuuri/kulttuuri jne eli kaikki ihmisten luoma, mehän sen yhteiskunnan olemme tällaiseksi luoneet.

Wikipediaa lainaten; "Yhteiskunta koostuu ihmisistä ja heidän yhteisöistään, jotka asuvat ja ovat vuorovaikutuksessa tietyllä maantieteellisellä alueella; myös erilaiset instituutiot, poliittiset käytännöt tai valtarakenteet, infrastruktuuri ja kulttuuri ovat osa yhteiskuntaa. Yhteiskuntaan kuuluvat myös ihmisyksilöt, perheet ja suvut."

Joten ylläpito kertoo nyt sitten Hyvin tarkkaan mikä on sallittua eikä jatka nykyisen kaltaista hatusta vedettyä jälki-sensuuria koskei linjauksissanne ole enää järjen häivää :poop: Poliitiikkahan on jo aikaisemmin siivottu/kielletty jonka olen itsekin huomioinut lähettämissäni kuvissa/meemeissä. Jos yksittäiset viestit joiltakin ovat rikkoneet linjausta "ei politiikkaa" niin miksi tällainen globaali Orwell-tyylinen uusi määritelmä?
Liitteenä rikkomus nykyiseen sensuuri-käytäntöön, erään yhteiskunnan lyhyt historia.

1602609426401_brief_history_of_japan.png
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 205
Lueskelin lehtiä ja ajankohtaisia juttuja. Pitäisikö tässä huolestua asioiden yhtäläisyyksistä?

1603122147667.png
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Jo jopas :rofl: Ylläpidon käsitys hyväksyttävistä meemeistä on ottanut yhden asteen lisää kohti Kiinaa :hmm:
Kiellettyjen meemien määritelmä on muutettu muotoon "Tämä ketju on väärä poliittisille
ja yhteiskunnallisille meemeille" Aikaisempaan on siis lisätty "...ja yhteiskunnallisille...".
Eli mitään yhteiskuntaan kuuluvaa ei siis saa enää esittää meemikuvissa? Yhteiskuntaanhan kuuluvat kaikki mitä/missä me toimimme, kadut/rakennukset/infrastruktuuri/kulttuuri jne eli kaikki ihmisten luoma, mehän sen yhteiskunnan olemme tällaiseksi luoneet.

Wikipediaa lainaten; "Yhteiskunta koostuu ihmisistä ja heidän yhteisöistään, jotka asuvat ja ovat vuorovaikutuksessa tietyllä maantieteellisellä alueella; myös erilaiset instituutiot, poliittiset käytännöt tai valtarakenteet, infrastruktuuri ja kulttuuri ovat osa yhteiskuntaa. Yhteiskuntaan kuuluvat myös ihmisyksilöt, perheet ja suvut."

Joten ylläpito kertoo nyt sitten Hyvin tarkkaan mikä on sallittua eikä jatka nykyisen kaltaista hatusta vedettyä jälki-sensuuria koskei linjauksissanne ole enää järjen häivää :poop: Poliitiikkahan on jo aikaisemmin siivottu/kielletty jonka olen itsekin huomioinut lähettämissäni kuvissa/meemeissä. Jos yksittäiset viestit joiltakin ovat rikkoneet linjausta "ei politiikkaa" niin miksi tällainen globaali Orwell-tyylinen uusi määritelmä?
Liitteenä rikkomus nykyiseen sensuuri-käytäntöön, erään yhteiskunnan lyhyt historia.

Tuossa kuvassa on ilmeisesti kiinalainen cosplay tyyppi jolla tuntuu muutenkin kulkevan vähän liian kovaa:

 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 541
Jos tuo on sieltä mistä luulen tuon kuvan olevan (tai sitten identtinen), niin tuossa on latu talvisin mikäli on tarpeeksi luminen talvi ja se latu ei koske tuota tunneliosuutta. Sikäli ihan pätevä varoitus.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Jos tuo on sieltä mistä luulen tuon kuvan olevan (tai sitten identtinen), niin tuossa on latu talvisin mikäli on tarpeeksi luminen talvi ja se latu ei koske tuota tunneliosuutta. Sikäli ihan pätevä varoitus.
Juu, kyllä minä nyt tuon hoksasin, mutta oli vaan sellanen wtf mitä minä luin. Ja voin kertoa ettei ole ollut lunta latuihin moneen vuoteen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
677
Onko tämä muuten Kouvolan vahterosta?
Vai Turusta?

https://api.turku.fi/feedback/v1/re...01-01T00:00:00Z&end_date=2018-12-31T00:00:00Z

"Hiihtolatujen alikulkutunnelit, joissa ei ole lunta, olisi syytä merkitä maastoon vaikka punakeltaisella kolmiopukilla, pelkkä maininta nettisivuilla ei toimi. Eilen sain toisen puolen kasvoistani täysin verisille naarmuille, silmän muurautumaan umpeen ja pikkusormen todennäköisesti murtumaan, kun laskin suoraan kivituhkaiseen Teräsrautelan alikulkuun. Latu oli vedetty suoraan tunneliin asti ja iltavalaistuksessa myös tunneli näytti lumetetulta. Näiltä vältyttäisiin melko pienellä vaivalla, kuten alussa ehdotin.
– –
Kiitos palautteestanne, Pahoittelemme tapahtunutta! Kuninkojantien ja Aurorankadun molemmissa tunneleissa on varoitus kyltit ( VARO tunnelissa ei lunta! ) Pyrimme lumettamaan tunnelit mahdollisimman pian, jonka jäkeen varoitus kyltit poistetaan. Terveisin Turun kaupunki liikuntapalvelukeskus"
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Onko tämä muuten Kouvolan vahterosta?
Vai Turusta?

https://api.turku.fi/feedback/v1/re...01-01T00:00:00Z&end_date=2018-12-31T00:00:00Z

"Hiihtolatujen alikulkutunnelit, joissa ei ole lunta, olisi syytä merkitä maastoon vaikka punakeltaisella kolmiopukilla, pelkkä maininta nettisivuilla ei toimi. Eilen sain toisen puolen kasvoistani täysin verisille naarmuille, silmän muurautumaan umpeen ja pikkusormen todennäköisesti murtumaan, kun laskin suoraan kivituhkaiseen Teräsrautelan alikulkuun. Latu oli vedetty suoraan tunneliin asti ja iltavalaistuksessa myös tunneli näytti lumetetulta. Näiltä vältyttäisiin melko pienellä vaivalla, kuten alussa ehdotin.
– –
Kiitos palautteestanne, Pahoittelemme tapahtunutta! Kuninkojantien ja Aurorankadun molemmissa tunneleissa on varoitus kyltit ( VARO tunnelissa ei lunta! ) Pyrimme lumettamaan tunnelit mahdollisimman pian, jonka jäkeen varoitus kyltit poistetaan. Terveisin Turun kaupunki liikuntapalvelukeskus"
Sanotanko ni et ei täl mit lunt o oll pitkä aika!
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Vai Turusta?

https://api.turku.fi/feedback/v1/re...01-01T00:00:00Z&end_date=2018-12-31T00:00:00Z

"Hiihtolatujen alikulkutunnelit, joissa ei ole lunta, olisi syytä merkitä maastoon vaikka punakeltaisella kolmiopukilla, pelkkä maininta nettisivuilla ei toimi. Eilen sain toisen puolen kasvoistani täysin verisille naarmuille, silmän muurautumaan umpeen ja pikkusormen todennäköisesti murtumaan, kun laskin suoraan kivituhkaiseen Teräsrautelan alikulkuun. Latu oli vedetty suoraan tunneliin asti ja iltavalaistuksessa myös tunneli näytti lumetetulta. Näiltä vältyttäisiin melko pienellä vaivalla, kuten alussa ehdotin.
– –
Kiitos palautteestanne, Pahoittelemme tapahtunutta! Kuninkojantien ja Aurorankadun molemmissa tunneleissa on varoitus kyltit ( VARO tunnelissa ei lunta! ) Pyrimme lumettamaan tunnelit mahdollisimman pian, jonka jäkeen varoitus kyltit poistetaan. Terveisin Turun kaupunki liikuntapalvelukeskus"
Mielestäni varoitusmerkkiä paremmin toimisi vaikka tielle shikaaniksi laitetut tilapäiset aidat. Näin ei olisi mitään mahdollisuutta laskea suksilla asfaltille tai soralle. Ja veikkaan että aidat on nopeampi kerätä talteen kuin ruuvailla liikennemerkkejä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 824
Offtopic:
Jos joku nälkäänsä syö kissaa tai koiraa, ei asia minulle kuulu eikä ole asiani moista tuomita.
IMO kanit/hevoset kuuluu reilusti "normipäivän" puolelle. Kuva lienee jonkun jenkin laatima kun eivät ymmärrä hyvän päälle :cool: Kania söisin vaikka viikoittain jos tarjottaisiin. Heppaahan ei löydy marketeista mutta aika usein kauppahalleista ns. paremmilta lihakauppiailta. Ei monesti ole hyllytavaraa, eli kunhan käy säännöllisesti kysymässä niin kk-parin valein löytyy? Hyvin vahva maku, myydään siksi usein hyvinkin kapoisina siivuina (jos kysytään siivutusta niin valitse tosi ohut). Lisäksi heppa on aika kuivaa joten kaveriksi jotain hiukan rasvaisempaa esim. asiallista juustoa o_O
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
104
Hevosenlihapihvi on ollut elämäni yksi parhaita pihvejä. Harmi ettei ole aina lähiravintolan listalla.

Tuossa kuvassa on sekin vikana että koiria ja kissoja on kumpaakin kolme kpl, joten vaikuttaa että se olisi jotenkin tärkeämpiä.
Lisäksi ilmaston kannalta on hyödyllisempää syödä eläimet nuorena teuraana kuin kasvattaa kissoja ja koiria pitkään ikään ja laittaa kuoppaan.

Toivottavasti kukaan ei suuremmin pahoittanut mieltänsä mielipiteeni vuoksi.
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Muistan tapauksen, joku EU-alueella oli alkanut Valittaa siitä jotta lihan seassa olikin heppaa. Outoa ruikutusta, itse olisin maksanut extraa moisesta lisä-herkusta! Mutta itse aiheesta jatkaaksemme.



Tuo hevosenlihagate liittyi tapaukseen jossa Findus-niminen firma muistaakseni möi naudanlihaa jonka jälkiä ei pystynyt täysin selvittämään. Liha osoittautui romanialaiseksi ja lehmää oli jatkettu pollen lihalla.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 814
Muistan tapauksen, joku EU-alueella oli alkanut Valittaa siitä jotta lihan seassa olikin heppaa. Outoa ruikutusta, itse olisin maksanut extraa moisesta lisä-herkusta! Mutta itse aiheesta jatkaaksemme.
OT:
Tätä mä en oo koskaan ymmärtäny. Ei tajuta sitä mikä tuossa hevosenlihaskandaalissa oli se pääpointti vaan nillitetään siitä että kerrankin lihaa tuotteessa.
Mutta se pääpointti on se että on aivan helvetin uskomatonta ja vaarallista että valmistaja suoltaa ruokaa hyllyn eikä edes tiedä mistä liha tulee ja edes mitä lihaa se on! Täysin anteeks antamatonta. Olkookin vaikka olis ollu parasta japanilaista wagayn sisäfilettä mutta jos etiketti sanoo että siinä on vaikka ruotsalaista kananlihaan niin siinä pitäis silloin olla sitä ruotsalaista kananlihaa eikä vittu mitään muuta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 638
Viestejä
4 197 244
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom