Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Pahin paskike on kyllä nuo pahviset pillit. Mikä saatanan aivopieru on kuvitella että pahvi kestää vedessä.
Tuo on osittain totta. Muutaman kerran pilli lahonnut burgeriketjun juomakuppiin kun juominen kesti liian kauan. Lisäksi jollain ketjulla (olikohan Hese), sen pillin pahvi maistuu suussa kun juo. Muilla en ole tuota huomannut.

Toki pillit, pullot ja korkit on oikeasti aika iso roskan lähde jos vaikka katsoo mitä roskia tuolta löytyy. Ja maailmalla tuo on vielä isompi ongelma kuin Suomessa. Joten tavallaan voin kyllä hyväksyä nämä muutokset. Toki ottaa aikansa, että tottuu juomaan niin, että se korkki on siinä pullon sivulla eikä ylöspäin kuten kuvassa ja osu nenään. Mutta rehellisesti sanottuna ei tuo ole enää minua haitannut alun totuttelun jälkeen. Joten pidän oikeastaan ihan hyvänä uudistuksena. Vielä kun saadaan pilleistä mauttomia ja vaikka 0,5h lisää käyttöaikaa ennen lahoamista, niin tuokin olisi kunnossa.

Tuo on osittain totta. Muutaman kerran pilli lahonnut burgeriketjun juomakuppiin kun juominen kesti liian kauan. Lisäksi jollain ketjulla (olikohan Hese), sen pillin pahvi maistuu suussa kun juo. Muilla en ole tuota huomannut.

Toki pillit, pullot ja korkit on oikeasti aika iso roskan lähde jos vaikka katsoo mitä roskia tuolta löytyy. Ja maailmalla tuo on vielä isompi ongelma kuin Suomessa. Joten tavallaan voin kyllä hyväksyä nämä muutokset. Toki ottaa aikansa, että tottuu juomaan niin, että se korkki on siinä pullon sivulla eikä ylöspäin kuten kuvassa ja osu nenään. Mutta rehellisesti sanottuna ei tuo ole enää minua haitannut alun totuttelun jälkeen. Joten pidän oikeastaan ihan hyvänä uudistuksena. Vielä kun saadaan pilleistä mauttomia ja vaikka 0,5h lisää käyttöaikaa ennen lahoamista, niin tuokin olisi kunnossa.
Pilli nyt on pikaruokaloissa muutenkin ihan turha, mutta pillimehuissa sen vielä ymmärtää. Toki se juominen onnistuu sen reiän kautta ilman pilliäkin niinkuin itse monesti teen eli pillillä reikä ja siitä juo imemällä.

Isompi ongelma on se, että jatkossa kertakäyttöastioiden käyttöä tullaan kai ylipäätään rajoittamaan ravintoloissa... Kovin voi käydä kömpelöksi pikaruuan syöminen.

Toki ottaa aikansa, että tottuu juomaan niin, että se korkki on siinä pullon sivulla eikä ylöspäin kuten kuvassa ja osu nenään. Mutta rehellisesti sanottuna ei tuo ole enää minua haitannut alun totuttelun jälkeen. Joten pidän oikeastaan ihan hyvänä uudistuksena. Vielä kun saadaan pilleistä mauttomia ja vaikka 0,5h lisää käyttöaikaa ennen lahoamista, niin tuokin olisi kunnossa.

Tai nykäisee saman tien sen korkin irti siitä pullosta. Ei todellekaan tarvi mikään maailman vahvin mies kisailija olla että irtoaa.

Toki voihan sen korkin jättää halutessaan siihen kiinni ja juoda vaikka sillä tyylillä että korkki vääntää omaa nokkaa ylöspäin.

Toki se juominen onnistuu sen reiän kautta ilman pilliäkin niinkuin itse monesti teen eli pillillä reikä ja siitä juo imemällä.
Tuleeko monestikin juotua pillimehuja? Olen ajatellut nuo yksinomaan pienten lasten juomiksi.

Tuleeko monestikin juotua pillimehuja? Olen ajatellut nuo yksinomaan pienten lasten juomiksi.
Monesti tulee aamulla junassa eväitten kanssa tai autossa työmatkalla juotua. Näppärä keksintö.
Ei ole oikein korvaavaakaan.

Pilli nyt on pikaruokaloissa muutenkin ihan turha, mutta pillimehuissa sen vielä ymmärtää. Toki se juominen onnistuu sen reiän kautta ilman pilliäkin niinkuin itse monesti teen eli pillillä reikä ja siitä juo imemällä.
Kyllä pikaruokaloissa näin viiksellisenä ihmisenä tykkään juoda pirtelön pillillä. Siihen pahvipilli soveltuu erittäin huonosti. Juoma viskositeetti kun on yleensä suurempi, ainakin aluksi, niin pilli pehmennyttyään tuppaa menemään lyttyyn alipaineen voimasta.

Kyllä pikaruokaloissa näin viiksellisenä ihmisenä tykkään juoda pirtelön pillillä. Siihen pahvipilli soveltuu erittäin huonosti. Juoma viskositeetti kun on yleensä suurempi, ainakin aluksi, niin pilli pehmennyttyään tuppaa menemään lyttyyn alipaineen voimasta.
Sama havainto pirtelön kanssa. Paperipilli ei toimi siinä yhtään. Littiin menee suuhun työnnetty pää helposti. Kokikset siellä vielä imee jos ei nyt pitkäksi aika jää lutkuttamaaa pilliä.

Tuoremehua tms välillä kun ostaa tienpäällä ollessaan niin ei jaksaisi sitä litran purkkia ostaa, niin 2dl pillimehu on seuraava kokovaihtoehto yleensä. Toinen vaihtoehto on ne pikkutetrat, missä korkki kanssa jää kiinni.

Näissä EU jutuissa voitaisiin kyllä tehdä sellaisia päätöksiä että ne koskevat vain niitä paskamaita jotka dumppaavat roskat jokeen/mereen. Maat jotka pääsääntöisesti keräävät ja kierrättävät jätteensä, olisi vapautettu näistä ihmisten kiusaamisista.

Monesti tulee aamulla junassa eväitten kanssa tai autossa työmatkalla juotua. Näppärä keksintö.
Ei ole oikein korvaavaakaan.
Termospullo. Klasun edullisehko malli pärjäsi hyvin jossain testissäkin lämpötilan eristämisessä. Se pienin malli on kätevin. (Toki juon itse kahvia. Tulee toisinaan autoilun lisäksi raahattua töihin, niin saa parempaa juotavaa.)

Lapselle tuli hankittua joku vielä pienempi (tokmannilta?) joka lienee vielä lähempänä trippiä, ja juonut sieltä eskarin ja koulun retkillä mehua.

Toki noissa taittuva kansi, jonka varmaan joku jotenkin onnistuu taittamaan nenään, vaikka lienee haastavaa.

Termospullo. Klasun edullisehko malli pärjäsi hyvin jossain testissäkin lämpötilan eristämisessä. Se pienin malli on kätevin. (Toki juon itse kahvia. Tulee toisinaan autoilun lisäksi raahattua töihin, niin saa parempaa juotavaa.)

Lapselle tuli hankittua joku vielä pienempi (tokmannilta?) joka lienee vielä lähempänä trippiä, ja juonut sieltä eskarin ja koulun retkillä mehua.

Toki noissa taittuva kansi, jonka varmaan joku jotenkin onnistuu taittamaan nenään, vaikka lienee haastavaa.
Ei maksa vaivaa saatika ronttailla loppupäivä tyhjää kanisteria mukana.

Ei maksa vaivaa saatika ronttailla loppupäivä tyhjää kanisteria mukana.

Noo, en välttämättä olisi maininnut, jos ei olisi ollut autoa listattuna. Mun auto ronttaa tyhjää kanisteria aika kepeästi. Junaan ei välttämättä kyllä tule mukaan.

Noo, en välttämättä olisi maininnut, jos ei olisi ollut autoa listattuna. Mun auto ronttaa tyhjää kanisteria aika kepeästi. Junaan ei välttämättä kyllä tule mukaan.
Autossa toki ei ole sitä vaivaa, mutta pullon pesut ja mehujen teot jne niin ei maksa vaivaa räpeltää. Oli joskus omaa omenamehuu semmosessa muovipullossa ja kyllähän se meni mutta toi pillimehu on vaan niin nopee ja helppo eikä sotka eikä tarvii kahta kättä pillin asettamisen jälkeen ja voi viskaa suoraan pois.

Autossa toki ei ole sitä vaivaa, mutta pullon pesut ja mehujen teot jne niin ei maksa vaivaa räpeltää. Oli joskus omaa omenamehuu semmosessa muovipullossa ja kyllähän se meni mutta toi pillimehu on vaan niin nopee ja helppo eikä sotka eikä tarvii kahta kättä pillin asettamisen jälkeen ja voi viskaa suoraan pois.

Joku sanoo kohta, että menee vähän etäälle hauskasta(?) kuvasta jossa aikuinen ei osaa kääntää pulloa, mutta saranallisen termarin kanssa ei tarvitse täytön jälkeen ollenkaan kahta kättä. (Ja pitkälle pääsee kun keittää vedenkeittimellä vettä ja huuhtaisee. Kunhan ei unohda viikoksi. Ja mehua saa valmiina litran purkeissa. Valikoimakin aika iso.)

Relevantisti tuoreisiin kuviin, ihan kuin ketjun nimessä lukisi ei politiikkaa.

Vissiin sen verran hauska, että kannattaa postata useamman kerran sama kuva muutaman päivän välein:

HODp2S9WgAApuql

Eurosetelit uusiutuvat, kuten jo tästäkin keskusteluketjusta asia on tullut ilmi. Setelien kuvat saisivat mielestäni kuvastaa Euroopan suurimpia saavutuksia - innovaatioita - siis asioista, joista voimme olla länsimaalaisittain ylpeitä. Ne äänestykseenkin päässet lintuaiheet voivat olla arka paikka sitten kun kohkataan lintuinfluenssasta.

Alla todellinen kanditaatti 5 euron seteliksi.

HODp2S9WgAApuql.jpg

TeeHee ei avannut vielä? Oikea vastaus tulikin jo. Aivan LaToyan kaksoisolento. Siis se, joksi MJ yritti leikellä naamansa.
Ihan on Möykkäel Jaksosen näköinen. (Tämä oli viittaus Aku-Ankkaan jossa tehtiin väännöksiä julkkisten nimistä. Michael Jackson väännettiin muotoon Möykkäel Jaksonen.)

ThreeHee on taas viittaus Michael Jacksonin lähes tavaramerkiksi muodostuneseen ”hee-hee” [hiː hiː] -ääneen, joka esiintyi usein hänen lauluissaan. Esimerkki YouTubesta:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://m.youtube.com/shorts/9wALkwclnsA?ra=m

Statistiikka

Viestiketjuista
312 676
Jäsenet
84 313
Uusin jäsen
einoantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom