• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Harman Kardon citation bar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tontze
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä vaikuttavan "normaalihinnan" laittaneet

nnfnf.JPG

Näköjään omasta puuttuikin subbari mutta ylläolevasta ei. Joka tapauksessa niin harhaanjohtavaa taas kuin vain voi olla.

Tuon barin takiahan tätä ei kannata ostaa, mut paketissa oleva 10" aktiivisubi 200w vahvistimella korjaa tilannetta huomattavasti.
Koodilla ML2509243101 hintaa jää 339,15€.

Viimeksi muokattu:
Se tässä eniten pohdituttaa, saisiko tuon subin paritettua olemassa olevaan yamaha erilliskotiteatteriin? Langattomuus olisi aika kiva.
Soundbar itsessään ei niin kauheasti kiinnosta

Ei saa noita citation subeja muihin kun citationin kajareihine/soundbareihin :(

Huomautuksena pakko mainita että näihin ei saa enää surround kaiuttimia jos haluaisi lisätä hiukan tilaääntä, kyselin Harman Kardonilta ja rehellisesti vastasivat että tuotteiden valmistus on lopetettu ja uusi tuotesarja julkaistaan 2025 vuonna.

Se tässä eniten pohdituttaa, saisiko tuon subin paritettua olemassa olevaan yamaha erilliskotiteatteriin? Langattomuus olisi aika kiva.
Soundbar itsessään ei niin kauheasti kiinnosta
Tuota subia en kyllä edes yrittäisi naittaa mölisemään minkään kotiteatterin kylkeen.. :D

Kiitos, bari olikin vähän niinkuin hakusessa mutta, tekeekö tällä mitään kommenttia lueskeltua vai palautukseen?

Kiitos, bari olikin vähän niinkuin hakusessa mutta, tekeekö tällä mitään kommenttia lueskeltua vai palautukseen?
Nopeasti sanottuna, unohda koko soundbar ja osta pari erilliskaiutinta sen sijaan. Saat ihan eri laatuista ääntä.

Lisäksi, tuo bar nyt näköjään vaan yritetään tyrkyttää asiakkaille tuon hurjan muka-alen siivittämänä. Oikea hinta on tuolla 400-600 euron välimaastossa. Ale ei ole häävi tuottelle joka on jo käytännössä ajettu alas eikä laajennettavuutta ole.

Lisäksi tuo Kuron saama viesti Harman Kardonilta että että tuotteen valmistus on lopetettu jne. Niin älä koske tähän, säästyt harmilta. :thumbsup:

Ilmeisesti en vaan osaa. Subi ei inahdakaan. Sen saa kyllä soundbarin valikosta yhdistettyä ja testihumina kuuluu. Mutta ihan sama mitä leffaa/musiikkia soitan hdmi:llä tv:stä tai optisella kaapelilla cd-soittimesta, niin subi pysyy täysin mykkänä. Olen resetoinut subin jo useamman kerran ja yhdistänyt uudelleen soundbariin.. ei vaikutusta. Nyt on menossa ohjelmistopäivitys.. katsotaan josko auttaa.

edit:

@VisibleWest juu huomasin kyllä toisen ketjun ja kuten yllä totesin ni resetoin useamman kerran.
Mutta joo, tänne postaaminen auttoi, eli tuon soundbarin ohjelmistopäivityksen jälkeen alkoi homma toimimaan :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
Ostin viime tarjouksesta. Jos ei haittaa se, että takakajareihin ei saa settiä laajennettua, niin on kyllä hyvä setti ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Samaa mieltä, sarjoille ja elokuville vaikea keksiä samaan hintaluokkaan mitään parempaakaan jos haluaa huomattavasti parempaa ääntä kuin TV:n kaiuttimet. Musiikille joku 300-400 euron aktiivikaiutinpari varmaan parempi valinta mutta harvemmin näillä taidetaan musiikkia kuunnella.

Samaa mieltä, sarjoille ja elokuville vaikea keksiä samaan hintaluokkaan mitään parempaakaan jos haluaa huomattavasti parempaa ääntä kuin TV:n kaiuttimet. Musiikille joku 300-400 euron aktiivikaiutinpari varmaan parempi valinta mutta harvemmin näillä taidetaan musiikkia kuunnella.
Eikös näihin saa citation surround bar:it, jos jostain vielä löytää

Ostin myös aiemmasta tarjouksesta ja olen ollut tyytyväinen leffakäyttöön.

En tiedä saisiko esim. subin yhdistettyä WISA standardin omaaviin muihin laitteisiin. Sen verran harvinaisia, ettei hirveesti löydy tietoa :hmm:

Juu ihan tyytyväinen itsekin ostokseen, toki ainahan erillissarja on erillisarja mutta ei nykytilaan käy oikein muu systeemi. :)

Minulla on Citation 700 soundbar, ei muuta. Olen vähän ihmetellyt äänenvoimakkuuden potkuttomuutta. Jos haluaisi vaikka jotain sotaleffaa katsoa vähän isommalla, niin eipä tuo kummoista volumea antaisi. Nytkin ihan yleisesti esim. Aamu-tv:n keskustelua tulee kuunneltua 60% volumella, jotta saa puheesta selvää muutaman metrin päähän viereiseen huoneeseen. Onko soundbarit yleisestikin näin hiljaisia? HDMI-arcilla kiinni televisiossa.

Minulla on Citation 700 soundbar, ei muuta. Olen vähän ihmetellyt äänenvoimakkuuden potkuttomuutta. Jos haluaisi vaikka jotain sotaleffaa katsoa vähän isommalla, niin eipä tuo kummoista volumea antaisi. Nytkin ihan yleisesti esim. Aamu-tv:n keskustelua tulee kuunneltua 60% volumella, jotta saa puheesta selvää muutaman metrin päähän viereiseen huoneeseen. Onko soundbarit yleisestikin näin hiljaisia? HDMI-arcilla kiinni televisiossa.
Ainakin jossain vaiheessa jollain Samsungin patukalla oli firmisongelma tms., jotta käyttäjät täälläkin valittelivat ettei potkua tunnu löytyvän.
Patukan vaihto uuteen ainakin taisi korjata tuon, en muista oliko firmispäivitystä, joka olisi myös auttanut.
Kyllä näistä ääntä pitäisi lähteä, itse käytän omaa Samsungia pääasiassa noin volumella 7 asteikon ollessa 0-100, en uskalla edes kuvitella millainen mökä tästä olisi saatavilla täydellä teholla.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 277
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom