• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Harman/Kardon Citation Amp -langaton stereovahvistin, Verkkokauppa.com, 259e

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 492
Tuote: Harman/Kardon Citation Amp -langaton stereovahvistin
Tarjoushinta: 259€
Normaalihinta: 499€ (vk.com, muualla näkynyt 300-350€ tarjouksessa)
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 20.10.2024 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 50 kpl.
Linkki: Harman/Kardon Citation Amp -langaton stereovahvistin, musta 259,00

Arvosteluissakin kehuja saanut langaton stereovahvistin. Itselläkin ollut jonkin aikaa käytössä eikä paljoa valitettavaa, jos jotain pitää keksiä niin softan kautta säätöjä aika laihanlaisesti eli hifisteille tuskin kelpaa, toisaalta helppo ottaa käyttöön. Muuten hyvin toimiva ja soiva laite.
Löytyy myös HDMI arc niin menee näppärästi telkkarin kaverina.
 
Minkälaista ääntä tuon tuuletin pitää?

En ole omassani kyllä huomannut tuulettimen pitävän minkäänlaista ääntä. Jotain surinaa tuo joskus pitää kun kylmiltään nakkaa telkkarin äänet hdmin kautta kuulumaan mutta tuo on enemmän sellaista coil whine tyylistä, loppuu kun hieman lämpenee. Kummasti samaa ei käy levysoittimen kanssa. Verkkiksen sivuilla tosiaan muutama huono arvostelu tästä. Itseä ei ole vielä ainakaan niin pahasti häirinnyt että olisin tehnyt asialle mitään.
 
Tämä on ollut ainakin kerran aiemminkin vastaavassa tarjouksessa. Hintaisekseen hyvää suorituskykyä, tuo vahvistinpiiri on kyllä pätevä. Tosiaan laitteessa on pieni tuuletin, joka pitää kyllä mielestäni kuuluvaa ääntä.

Näissä on ollut suunnitteluvikaa, iän myötä osa yksilöistä sammuu hetken käytön jälkeen ja toimii vasta viilennyttyään. Verkkokauppa.comissa huollot yli 10%. Huolto tämän osalta tarkoittaa koko emolevyn vaihtoa, eli takuuttomana ei korjausta ole näille sitten tarjolla. Outletissa oli näitä myynnissä siten, että emolevy vaihdettu suoraan paketista, liekö sitten uudemmassa emolevyssä tämä ongelma pysyvästi korjattu. Tästä en varmaa tietoa ainakaan itse löytänyt.
Itse päädyin palauttamaan ja hankin tilalle Wiim AMP:n. Wiimissa mielestäni softa parempi, tehoa ei toki yhtä paljon kuin Harmanissa.
 
Tämä on ollut ainakin kerran aiemminkin vastaavassa tarjouksessa. Hintaisekseen hyvää suorituskykyä, tuo vahvistinpiiri on kyllä pätevä. Tosiaan laitteessa on pieni tuuletin, joka pitää kyllä mielestäni kuuluvaa ääntä.

Näissä on ollut suunnitteluvikaa, iän myötä osa yksilöistä sammuu hetken käytön jälkeen ja toimii vasta viilennyttyään. Verkkokauppa.comissa huollot yli 10%. Huolto tämän osalta tarkoittaa koko emolevyn vaihtoa, eli takuuttomana ei korjausta ole näille sitten tarjolla. Outletissa oli näitä myynnissä siten, että emolevy vaihdettu suoraan paketista, liekö sitten uudemmassa emolevyssä tämä ongelma pysyvästi korjattu. Tästä en varmaa tietoa ainakaan itse löytänyt.
Itse päädyin palauttamaan ja hankin tilalle Wiim AMP:n. Wiimissa mielestäni softa parempi, tehoa ei toki yhtä paljon kuin Harmanissa.

Hyviä pointteja, pitääpä seurailla omaa laitetta miten käyttäytyy. Pitänee huolehtia että takuuaikana menee huoltoon jossei muuta :whistling: Poistotuote toki kyseessä joten voi olla että uutta mallia pukkaa ja loppuu kohta huollot kokonaan.
 
Hankkisin itse tällaisen

 

Statistiikka

Viestiketjut
254 273
Viestejä
4 419 227
Jäsenet
73 337
Uusin jäsen
Lussse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom