Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sillä varsinaisesti tietenkää ole väliä, mua vaan lähinnä kiinnostaa miten se onnistuu koska videoissa jne. ne vaan heitetään pannulle ja bäng, niissä on kaunis rusketus eikä ole lintassa.Mitäs väliä sillä on jos littaan menee? Pakkohan se on rutistaa lyttyyn muutenki että mahtuu suuhun. Ja ite tykkään just leivänpaahtimesta ku se "polttaa" molemmin puolin sämpylää. Tulee makua lisää
Sä funtsit liikaaEi sillä varsinaisesti tietenkää ole väliä, mua vaan lähinnä kiinnostaa miten se onnistuu koska videoissa jne. ne vaan heitetään pannulle ja bäng, niissä on kaunis rusketus eikä ole lintassa.
Tietenkin. Kuten sanottu niin mua vaan kiinnostaa missä teen virheen kun se kaikkialla tuntuu olevan niin helppoa paitsi itsellä.Sä funtsit liikaa. Kypsennä osaset miten haluat ja nauti! Ei se hamppari pilalle mene jos rusketus ei oo just tasan oikeissa kohdissa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.