Halvimmalla office?

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 149
Google docs:lla pärjää, jos tarve vain perus word/excel käyttö. Ei tarvitse asennella mitään.
Jos pystyy odottamaan tarjouksia, gigantilla silloin tällöin 19,90€ vuoden tilaus office 365 paketista missä myös 1T tallennustilaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 025
Opiskelijat saavat usein ostettua officen todella halvalla tai saavat sen jopa ilmaiseksi yliopistonsa kautta. Kannattaa tarkastaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Onko muuten muilla Office lopettanut toimintansa? Tarkoitan näitä alle parinkympin Iotech/Muro Officeita?

Minulla toimi hyvin noin vuoden. Nyt kun asensin kaiken uudestaan, niin tuo Office ei enää aktivoidu, vaikka oli sidottu Microsoft-tili ja avainkoodit tallella. Nyt näkyy olevan noin 29 päivää aikaa ja sitten en tiedä mitä tapahtuu. Olen valmistautunut jo siirtymään Libreofficeen. Käytän oikeastaan vain Exceliä.

off.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Oletko kokeillut näitä ohjeita?
Luin tuon sivun. Siinä lukee, että jos ei ole office365 vaan pro, niin vaihda kertaostos-välilehdelle. Jossa ei ole sitten mitään ohjeita, kuin että on varmaankin vilpillisesti hankittu tms.

Katsoin tuon Heartbeat-jutun kuitenkin tuolta office365 välilehdeltä. Sellaista tiedostoa ei minulla ole.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
1 515
Koita puhelinaktivointia, kun kysyy moneenko laitteeseen on asennettu, annat "0".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Koita puhelinaktivointia, kun kysyy moneenko laitteeseen on asennettu, annat "0".
Kokeilin. Pitkän numerosarjan syöttämisen jälkeen automaatti-nainen sanoi ettei pysty vahvistamaan.

Muita ei ole ilmoittautunut, että olisi halpis-Office lakannut toimimasta. Minulla taitaa olla todella huono säkä, kun vain minulle on käynyt näin :-/
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Kokeilin. Pitkän numerosarjan syöttämisen jälkeen automaatti-nainen sanoi ettei pysty vahvistamaan.

Muita ei ole ilmoittautunut, että olisi halpis-Office lakannut toimimasta. Minulla taitaa olla todella huono säkä, kun vain minulle on käynyt näin :-/
Noita lisenssikoodeja laitellaan microsoftilla mustalle listalle sitä mukaan kun huomaavat merkkejä väärinkäytöstä. Kyllä niitä halvalla saa eBaysta sun muualta, mutta niissä pitää sitten varautua siihen että saa ostaa uuden jossain välissä.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
Ei kannata tosiaan ihmetellä jos nuo halvalla hankitut Pro Plussat joutuu mäsän mustalle listalle. Noita kun ei edes ole tarkoitettu yksityiskäyttöön, vaan ovat yrityksille meneviä volyymiavaimia.
"Professional Plus: This suite, only available through volume licensing channels, includes the core applications, as well as Outlook, Publisher, Access and Skype for Business.[25]": Microsoft Office 2016 - Wikipedia

Ja jos nyt noita halpoja harmaita avaimia haluaa ostaa, niin miksi ei suoraan eBaysta? Tuolta kun Pro Plussa irtoaa kahdella ja puolella eurolla. Samoja avaimia ne täällä ja murossa myyvät.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Onneksi työnantajan kautta sai ostaa tuon Pro Plus -version laillisesti huikealla 15€ hinnalla tjsp :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Ja o365:n saa asentaa 5:lle eri laitteelle, joten duunin IT-tuesta vaan kysymään miten onnistuu.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
No ei tuo Office 365 hinta kova ole oikein missään tapauksessa, jos ohjelmille on käyttöä. Jos vähän, ottaa vain niinä kuukausina kun tarvitsee. Itse en voi tulla leveilemään enää (enkä ole muutenkaan harrastanut, mutta voi pojat, softaa löytyy, laillisesti tietenkin) työpaikkojen ja koulujen kautta saaduista, mutta ihan mielelläni maksan Officesta.

Saahan siinä tilaa 1 Gt SlowDrivessa. Ihan ok lisä (vaikka häviää mennen tullen Dropboxille).
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 873
No niin, eli ostin tuollaisen Office 365 "life time activation" halpis lisenssin eBaysta parilla dollarilla vko sitten ja tänään logini ei enää onnistunut. Kuinka hyvällä onnistumisprosentilla noita dollarilisenssejä on liikkeellä? Voisikö löytää pidempäänkin toimivan? Rahat saanen varmaankin tuosta takaisin, mutta jos nyt vaikka puolivuotta kestäisi, niin voisi tuommoisia ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 095
Itse kyllä pidän noita Office 365-lisenssejä vähän enemmän semmoisena harmaana markkinana, kun ne ei ole tuote - ne on tilaus..

Eli käytännössä joku on tilannut jo ja myy tilauksensa ja - en edelleenkään ole lakimies, mutta - Microsoftilla on oikeus lopettaa se tilaus ihan milloin vaan.

--

Olen pari vuotta vääntänyt käytetyn/OEM/student/ym-Windows lisenssien myynnistä ja niitä saa laillisesti myydä EU:ssa. Mutta ne oikeuden päätökset ovat tuotteita. Office 365 on enemmän tilaus..

Lakiteknisesti tämä on vähän eri asia ja toivoisin, että joku kävisi tästä oikeutta. Itsekin saisin Office 365:n vuodeksi kerrallaan firmasta alennushinnalla (kun ollaan Gold Partner) , mutta varsinkin omalle nimelle sidottua tilausta ei tule mieleenkään myydä ja ei tulisi muitakaan tuotteita. Student Vistan ja pari early-access upgrade lisenssiä Windows 7:aan (student XP:istä, jotka oli kaikilla kielillä) olen iloisesti myynyt (koneiden mukana). Vistan olisin voinut myydä täälläkin, kun oli kotelo ja DVD.

Koko Microsoftin HUP on nähtävästi konvertoitu tilauspohjaiseksi, että tämä lisenssien kierrätys loppuisi.

Eipä näistä saa varmuutta, ennenkuin joku oikeuteen menee asiasta ja sitä ennen voi toki ostaa lisenssin, mutta Microsoft saa tehdä sillä mitä haluaa - esim. sulkea pois.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 873
Hittolainen. Nyt vasta muistin, että myin tossa 1-2kk sitten koneen, johon iloisesti varta vasten ostin parin dollarin Windows 10 Pro lisenssin eBaysta. Ei ole ostajasta kuulunut, mutta näiden uusien tietojen valossa aika suuri todennäköisyys, että aktivointi mennyt pois päältä.

Tuo viikko sitten ostamani Office lisenssi oli korvamerkitty login-ruudun perusteella jollekin Sky University -taholle. Googlettelin, niin olisi mahdollisesti Etelä-Korealainen yliopisto. Tilauksen yhteydessä saamani tunnusten kirjautumissähköpostin domaini oli @stulive.com. Ton kun naputtelee selaimen osoiteriville, niin aukeaa seuraava sivu:

jossa lukee isolla, että "Announcement: Stulive's subscription is locked due to abuse by foreigners". :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 215
Viestejä
4 194 798
Jäsenet
70 873
Uusin jäsen
Temmikael

Hinta.fi

Ylös Bottom