Joka välissähän nuo kryptovaluuttafirmat ottavat välistä oman leveän siivunsa. Osti niitä kryptoja euroilla tai muulla fiat-valuutalla tai myi niitä toiseen suuntaan, niin välistä menee vähintään prosentteja. Ja sitten taas menee palkkiota jos kryptovaluuttaa siirtää lompakosta toiselle ja maksaa jotain. Joskus joku perustellut kryptovaluuttoja sillä, että niiden siirto- ja niillä maksaminen on paljon halvempaa kuin perinteiset rahansiirrot käteisenä tai pankkien kautta. Itse olen sitä mieltä, että todellisuus on täysin päinvastainen eikä kryptovaluuttoja voi ainakaan nykyään sellaisella perustella.
Juu, ei ne edes omasta lompakosta näköjään yhtään mihinkään (onneksi) siirry, jos ei laita yhtään feetä (Jää limboon ja pitää sitten osata vapauttaa, näköjään tapoja taitaa olla monia. Itse palautin lompakon backupin, kun se vanha lompsa ei tukenut ilmeisesti noiden poistamista).
Yritin ensin siirtää toiseen palveluun, mutta onneksi ei mennyt, koska sen kautta en olisi rahoja saanut ulos, ennen henkilökortin tai passin (joille ei ole ollut mitään käyttöä) uusimista.
Muutenkin näköjään on hidasta ja voi mennä vituiksi monella tapaa, kun ei ole ennemmin puljannut noiden kanssa,
Paljon oli tietäjiä ja palveluita, jotka haluaisivat sinnepäin rahaa, sieltä nostamisesta ei ole todellakaan mainostettu.. Saa nähdä, onnistuuko nyt tuolta..
Jos olisi ollut kiire ja itselle merkittävät summat kyseessä, niin hermot olisi varmasti hajonneet ruhtinaallisesti moiseen paskaan.
------------------------
On se kumma, jotta noita on nyt hierottu 10 vuotta ja ei ole saatu aikaan mitään laajemmin käyttökelpoista, jota bitcoinien piti olla ja niitä yritettiin käyttää, mutta homma kusahti ja nyt niissä jostain ihan käsittämättömästä syystä riiputaan kiinni mielipuolisesti, vaikka kyseessä on kaikesta päätellen kuolleen hevosen pieksäminen..