Halo Infinite (PC/XBOX)

Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Tulihan tämäkin paske pelattua vihdoin läpi.

Ei voi kyllä muuta sanoa kun että huonoin Halo ikinä. Kaikki Halot olen pelannut läpi aikaisemmin ja tykännyt, tämä vaan oli jotain mitä en kuvitellut tulevan ikinä vastaan.

Samanlaista menoa samanlaisissa ympäristöissä, loppupuolen loputtomat samannäköiset käytävät ja taistelut alkoi kyllä tympiä, olisi kaivannut vaihtelua ympäristöihin enempi kuin mitä nyt oli, aikaisemmissa osissa käytiinkin eri paikoissa, enemmin hyvä putki kun tämmöinen avoin maailma täynnä tyhjää. Peli on kyllä hienon näköinen, pelattavuus rautaa ja pyörii hyvin mutta siihen se sitten jääkin, voi surku että oli tylsä peli, odotin vaan että no loputtomat pitkät käytävät päättyvät ja lopputekstit tärähtää ruudulle :(

2/5 minun arvio pelille

No nyt odotus kohti ensi viikon perjantaita ja Starfieldiä :love:
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Tulihan tämäkin paske pelattua vihdoin läpi.

Ei voi kyllä muuta sanoa kun että huonoin Halo ikinä. Kaikki Halot olen pelannut läpi aikaisemmin ja tykännyt, tämä vaan oli jotain mitä en kuvitellut tulevan ikinä vastaan.

Samanlaista menoa samanlaisissa ympäristöissä, loppupuolen loputtomat samannäköiset käytävät ja taistelut alkoi kyllä tympiä, olisi kaivannut vaihtelua ympäristöihin enempi kuin mitä nyt oli, aikaisemmissa osissa käytiinkin eri paikoissa, enemmin hyvä putki kun tämmöinen avoin maailma täynnä tyhjää. Peli on kyllä hienon näköinen, pelattavuus rautaa ja pyörii hyvin mutta siihen se sitten jääkin, voi surku että oli tylsä peli, odotin vaan että no loputtomat pitkät käytävät päättyvät ja lopputekstit tärähtää ruudulle :(

2/5 minun arvio pelille
Joo nämä on niin niitä makuasioita. Itselleni tämä Halo kolahti koviten sitten Combat Evolved ja Reach osien jälkeen. Eka petyin kun pelissä oli avoin maailma mutta sitten aloinkin pitämään siitä. Noita sisätilaratoja tosin olisi saanut ola vielä lisää sillä ne ei minusta tuntuneet todellakaan tylsiltä jne.
Todella mielenkiintoista nähdä mink'lainen seuraava osa Halo:sta sitten tulee olemaan. Toivottavasti ei nyt mitään kymmentä vuotta tarvitsisi sitä odottaa kuitenkaan.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Tulihan tämäkin paske pelattua vihdoin läpi.

Ei voi kyllä muuta sanoa kun että huonoin Halo ikinä. Kaikki Halot olen pelannut läpi aikaisemmin ja tykännyt, tämä vaan oli jotain mitä en kuvitellut tulevan ikinä vastaan.

Samanlaista menoa samanlaisissa ympäristöissä, loppupuolen loputtomat samannäköiset käytävät ja taistelut alkoi kyllä tympiä, olisi kaivannut vaihtelua ympäristöihin enempi kuin mitä nyt oli, aikaisemmissa osissa käytiinkin eri paikoissa, enemmin hyvä putki kun tämmöinen avoin maailma täynnä tyhjää. Peli on kyllä hienon näköinen, pelattavuus rautaa ja pyörii hyvin mutta siihen se sitten jääkin, voi surku että oli tylsä peli, odotin vaan että no loputtomat pitkät käytävät päättyvät ja lopputekstit tärähtää ruudulle :(

2/5 minun arvio pelille

No nyt odotus kohti ensi viikon perjantaita ja Starfieldiä :love:
Sama se oli mulla ja mä olen sen tason halo fani ollut, että aiemmista tuli ostettua erikoisversiot ja halo 4 teemainen xbox 360 tuli ostettua myös vaikka vanhakin vielä toimi.
Tämän kohdalla sitten olinkin tyytyväinen, että tuli pelattua gamepassin kautta kun peli oli niin paska.
Rakennukset oli melkein pahempaa copy pastea mitä ykkösessä, avoin maailma ei tuonut mitään hyvää lisää peliin, brute johtaja puhuu helvetin pitkiä monologeja hyvin hitaasti, koko Cortanan pahaksi muuttuminen vitosen lopussa ohitettiin yhden välivideon aikana parilla lauseella, koska sekin on käsitelty kirjassa tai sarjakuvassa.
Graffat ja pelattavuus oli ainoat asiat jotka oli kunnossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Sama se oli mulla ja mä olen sen tason halo fani ollut, että aiemmista tuli ostettua erikoisversiot ja halo 4 teemainen xbox 360 tuli ostettua myös vaikka vanhakin vielä toimi.
Tämän kohdalla sitten olinkin tyytyväinen, että tuli pelattua gamepassin kautta kun peli oli niin paska.
Rakennukset oli melkein pahempaa copy pastea mitä ykkösessä, avoin maailma ei tuonut mitään hyvää lisää peliin, brute johtaja puhuu helvetin pitkiä monologeja hyvin hitaasti, koko Cortanan pahaksi muuttuminen vitosen lopussa ohitettiin yhden välivideon aikana parilla lauseella, koska sekin on käsitelty kirjassa tai sarjakuvassa.
Graffat ja pelattavuus oli ainoat asiat jotka oli kunnossa.
Pelattavuuden osalta peli oli loistava ja etenkin tuo grappleshot oli hauska. Tuo avoin maailma oli vain surkea veto. Ei kiinnostaisi pätkääkään lennellä pisteestä A pisteeseen B ja tyhjentää kaiken maailman paikkoja vihollisista, jotka spawnaavat uudelleen. Halo 2 tarjosi todella paljon vaihtelua kenttien suhteen ja sitä kyllä kaipaisin kovasti. Aloitin Gears vitosen ja täytyy todeta, että hyvät putkijuoksut ovat erittäin toimiva konsepti ja ne tarjoavat uudelleenpeluu arvoa.

Kenttien osalta jopa Halo 5 oli parempi, mutta siinä pelattavuus oli taas paljon heikompi.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
koko Cortanan pahaksi muuttuminen vitosen lopussa ohitettiin yhden välivideon aikana parilla lauseella, koska sekin on käsitelty kirjassa tai sarjakuvassa.
Tämä häiritsee tarinallisesti kaikista eniten. Koko Halo 5 jäi mielestäni hyvään cliffhangeriin, kun AI:t "ottivat vallan", mutta mitä siinä seuraavaksi tapahtui? Yhtäkkiä Infinite alkaa jostain joskus jossain kohtaa. Ei mitään Cortanasta tietoa, että miten tässä kävi. Yhtäkkiä AI:t ovatkin kavereita? Tämä on samaa pelleilyä mitä 343 harrasti Didactin kanssa, jossa sen kuolema käytiin läpi jossain helvetin sarjakuvassa. Ei minua kiinnosta pätkääkään pelin oheismateriaalit tai jotkut low-effort kirjat ja sarjikset, vaan haluan nähdä mitä tapahtuu itse pelisarjassa ja mitä siitä seuraa. Perse.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 391
Viestejä
4 159 574
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom