Hakupalvelua, joka etsisi JustWatchia laajemmin saatavuutta (tai etenkin halua tehdä sellaista)?

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Meillä on JustWatch palvelu, josta voi tarkistaa leffojen/sarjojen saatavuuden, myös vuokrattavat/ostettavat, mutta se ei ota tiettyjen esim. Googlen, Microsoft, Applen kauppojen lisäksi muita suomalaisia/suomalaisille kohdennettuja (esim. siis tekstitys suomeksi) palveluja, joista voi esim. vain vuokrata/ostaa yksittäisiä tuotteita. Näitä ovat esim. Elisa Viihde* ja Telia TV* ja Blockbuster** (myös Viaplay**, jota JustWatch ei aina ota huomioon haussa).

Niistä mistä sitten haetaan, toimitaan vähän "sinne päin" meiningillä. Sillä jos katsottavaa ei ole tarjolla suomalaisille JustWatchin mukaan, tarkistamalla ko. palveluista itsestään, tarjottavaa saattaa usein löytyäkin***.

Nyt päästään itse pihviin.
  1. Onko jo palvelua joka ottaisi huomioon em. palvelujen tarjonnan?
  2. Entä kun luultavasti ei ole, löytyisikö ketään joka haluaisi koodata moisen?
    Itselleni riittäisi vaikka tosi karkea sivu, joka ottaisi suoraan sellaisenaan tulokset eri palveluilta yhdelle sivulle tms. Kunhan onnistuisi yhdellä haulla (käyttäjän näkökulmasta, itse sivusto joutuisi hakemaan tietenkin sivustokohtaisesti), eli tulos olisi yhtä vieritettävää listaa, ihan sama kuinka hurjan näköistä, ei tarvitsisi kikkailla hienoa.:)
* En tiedä, tarvitseeko alla olla joku sopimus vuokraamiseen/ostamiseen, luultavasti ei.

** Ei tarvitse olla voimassa olevaa sopimusta, tunnukset riittää vuokraamiseen/ostamiseen.

*** Kokeilussa JustWatchin mielestä leffaa (Us) ei löytynyt kuin: MS/iTunes/Google, mutta löytyikin itse tarkistaen myös Elisasta, Teliasta, Viaplaystä ja Blockbusterista. Toisen leffan kohdalla (Isle of Dogs) mukaan JustWatch löysi myös Viaplayn, mutta oikeasti leffa löytyisi myös Elisasta, Teliasta ja Blockbusterista.


Pahoittelut, jos tällainen ketju on jo olemassa. Tämä ei mielestäni täysin sopinut muihin, koska A) tässä voisi olla jollekin "Mitähän koodaisi seuraavaksi" henkilölle projekti;), tai B) näin asia saa kenties enemmän huomiota. Tarkoitus on hyvä.:tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 814
Viestejä
4 208 512
Jäsenet
70 964
Uusin jäsen
saimaannorppa

Hinta.fi

Ylös Bottom