• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Haibike Trekking 6 high -sähköpyörä, XL @ Verkkokauppa.com 2329e

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Tuote: Haibike Trekking 6 high -sähköpyörä, XL
Tarjoushinta: 2329e
Normaalihinta: 3190e
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 14 kpl jäljellä LOPPU
Linkki: Haibike Trekking 6 high -sähköpyörä, XL 2 328,70
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Myös muutama muu hyvän hintainen sähköpyörä. Vastaavaa olen itse käynyt testaamassa ja oli vakuuttava peli. Yamahan 70nm moottorilla ei juuri itse tarvitse hikoilla, jos ei halua. En ole tähän hintaan vastaavaa settiä nähnyt. Tilaukseen meni.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 841
Näyttää olevan vain XL-runkokoolla, josta voisi mutuna sanoa, että hirveästi alle 190cm pitkien tuskin kannattaa vaivautua. Hinnaltaan ihan ok joka tapauksessa, jos ulkonäkö ja tuo runkokoko osuu kohdalleen.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
258
Näyttää olevan vain XL-runkokoolla, josta voisi mutuna sanoa, että hirveästi alle 190cm pitkien tuskin kannattaa vaivautua. Hinnaltaan ihan ok joka tapauksessa, jos ulkonäkö ja tuo runkokoko osuu kohdalleen.
Ei näytä valmistajan sivuilla lukevan suositeltuja kokoja. Vaihtelee niin mallista riippuen mikä hyvä. Näyttää kuitenkin XXL malliakin tarjoavan, ettei ole isoin koko. Itselläni on L-rungon Focuksen cyclocross-pyörä ja se on 186 senttisenä itselleni hitusen liian pieni kun L siinä 180-185 senttisille. XL koko Focus Mareksella 185-190 senttisille mikä itselleni olisi hyvä. Se on tosi tarkkaa puuhaa että on oikea koko. Tosi ikävää sitten ettei tämä valmistaja ilmoita suositeltuja kokoja.

Runkojen kokojakaan ei voi suoraan verrata esim. cyclocrosseihin kun tämä pystympi pyörä ja sikäli korkeampi ajoasento.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Hieman päälle 183-senttisenä tuo kiinnostaa kovasti. Eikös noilla ole ihan asiallinen palautusoikeus jos ei olekaan sopiva? Koeajolle tuskin kuitenkaan pääsee ennen ostoa Verkkiksen tapauksessa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
104
Hieman päälle 183-senttisenä tuo kiinnostaa kovasti. Eikös noilla ole ihan asiallinen palautusoikeus jos ei olekaan sopiva? Koeajolle tuskin kuitenkaan pääsee ennen ostoa Verkkiksen tapauksessa.
Ainakin Oulussa mallikappaleita on saanut koeajaa. Toki tuota pyörää ei ole esillä missään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Vastaavaa Haibikeä koeajoin joku aika sitten paikallisessa liikkeessä XL-koossa ja hyvältä tuntui 187 senttiselle. Tokikaan ei ollut täsmälleen sama malli.
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
85
Meni tilaukseen.
Nyt pitäisi löytyy sopivat nastarenkaat alle.

Onko kellään käytännön tietoa mikä on levein rengas mikä alle mahtuu lokarien kanssa?
Pikaisesti katsottuna löytyy vaikka SCHWALBE ICE SPIKER PRO PERFORMANCE 27,5X2,25

Ilmeisesti tuon pitäisi mahtua alle, kun mukana tulee 2,4 leveät (nastattomat) renkaat.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 841
Meni tilaukseen.
Nyt pitäisi löytyy sopivat nastarenkaat alle.

Onko kellään käytännön tietoa mikä on levein rengas mikä alle mahtuu lokarien kanssa?
Pikaisesti katsottuna löytyy vaikka SCHWALBE ICE SPIKER PRO PERFORMANCE 27,5X2,25

Ilmeisesti tuon pitäisi mahtua alle, kun mukana tulee 2,4 leveät (nastattomat) renkaat.
Nuo ovat parhaat ja pitäisi mahtua alle.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Äh, kun tekisi niin kovasti mieli tilata. En vaan usko että 25km/h riittää vaan haluaisin kulkemaan esim 35km/h, ja kuulin että juuri tämän moottorimallin kanssa on Speedbox aiheuttanut joillekin moottoririkon aika nopeasti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Pyörä kotiutui juuri ja illalla koeajot. Akussa pohjilla 23 %. Kohtuullisen valmiiksi kasattu - ohjaustanko ja polkimet irti. Kattava suomenkielinen yleismanuaali tuli mukana, siitä plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 532
Äh, kun tekisi niin kovasti mieli tilata. En vaan usko että 25km/h riittää vaan haluaisin kulkemaan esim 35km/h, ja kuulin että juuri tämän moottorimallin kanssa on Speedbox aiheuttanut joillekin moottoririkon aika nopeasti.
volspeed on se toinen vaihtoehto, mutten tiedä onko sillä samoja ongelmia yamahan moottorin kanssa. boschissa on ainakin kesän toiminut loistavasti. kilsoja tullut n. 700km sen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Onko joki tekkiläinen ostanut ja saanut tämän jo? Miltä tuntuu, oliko hyvä ostos jos on jo päässyt testaamaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Parin päivän jälkeen pitää todeta että hemmetin hyvältä tuntuu, tosin vasta 14 km testilenkki takana. Etujarrusatulan sai keskittää ja jarrukahvat asemoida paremmin tehtaan jäljiltä.

Omalle pituudelle (187cm) on aika hyvä koko, jos ois muutaman sentin lyhyemmät jalat niin vois alkaa ahistamaan. Tyytyväinen olen, niin itse pyörään kuin koko sähköpyöräajatukseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Parin päivän jälkeen pitää todeta että hemmetin hyvältä tuntuu, tosin vasta 14 km testilenkki takana. Etujarrusatulan sai keskittää ja jarrukahvat asemoida paremmin tehtaan jäljiltä.

Omalle pituudelle (187cm) on aika hyvä koko, jos ois muutaman sentin lyhyemmät jalat niin vois alkaa ahistamaan. Tyytyväinen olen, niin itse pyörään kuin koko sähköpyöräajatukseen!
Oi voi, tuleekohan mulla nyt sitten 183-senttisenä ongelmia
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
No en usko, ei ainakaan ajaessa. Penkkiin jäi säätövaraa reilusti. Voi olla et perintökalleuksia pitää vähän varjella..
Okei, kiitos.
Mites kun mä en pyöristä ymmärrä kovin paljoa, onko tämän tarjouspyörän osat (jarrut, vaihteistot jne) sellaisia joita yleisesti pidetään edes jossain määrin laadukkaina?
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Pyörä kotiutui juuri ja illalla koeajot. Akussa pohjilla 23 %. Kohtuullisen valmiiksi kasattu - ohjaustanko ja polkimet irti. Kattava suomenkielinen yleismanuaali tuli mukana, siitä plussaa.
Tuleeko mukana mitään työkaluja pyörän saattamiseksi ajokuntoon? Jos ei, mitä tarvitaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Jäi tuo aiempi viesti huomaamatta, sorry! Ei mielestäni tullut työkaluja mukana. 4-6 milliset kuusiokoloavaimet ainakin tarvii ja 15 millisen? listan polkimia varten. Ei ehkä muita kaluja tarvinnut. Säädöt etujarrusatulaa lukuun ottamatta tuntu olevan hyvin kohdallaan. Ohjaustangon ruuveja ei kannata ihan hampaat irvessä kiristellä. Katso vaikka Youtubesta ohjevideo, ei ole vaikeaa mutta muutama jippo kannattaa huomioida. Kannattaa muutenkin vilkaista esim. Velogin videot, hyvää ja selkeää opastusta.

Tässä pyörässä on mun mielestä hyvää keskitason osaa, jota ei tämän tarjoushintaluokan pyörässä ole näkynyt.

Reilu sata kilsaa mittarissa ja hymy ei ole hyytynyt, päinvastoin!
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Jäi tuo aiempi viesti huomaamatta, sorry! Ei mielestäni tullut työkaluja mukana. 4-6 milliset kuusiokoloavaimet ainakin tarvii ja 15 millisen? listan polkimia varten. Ei ehkä muita kaluja tarvinnut. Säädöt etujarrusatulaa lukuun ottamatta tuntu olevan hyvin kohdallaan. Ohjaustangon ruuveja ei kannata ihan hampaat irvessä kiristellä. Katso vaikka Youtubesta ohjevideo, ei ole vaikeaa mutta muutama jippo kannattaa huomioida. Kannattaa muutenkin vilkaista esim. Velogin videot, hyvää ja selkeää opastusta.

Tässä pyörässä on mun mielestä hyvää keskitason osaa, jota ei tämän tarjoushintaluokan pyörässä ole näkynyt.

Reilu sata kilsaa mittarissa ja hymy ei ole hyytynyt, päinvastoin!
Okei, kiitos!
Mulla on perjantaihin asti aikaa päättää otanko tämän, odottaa noutoa tällä hetkellä. Tuskailen vielä sen kanssa että onko se kuitenkin yhden pykälän liian iso, ja uskaltaako juuri tuon moottorin nopeusrajoituksen ohittaa, kun olen lukenut sen aiheuttaneen isoja ongelmia...
Vaan on se paljon halvempi kuin muut vastaavat.
 
Liittynyt
17.09.2018
Viestejä
251
Eilen lähti Bikesteristä tilaukseen hintaan 2119e. Muutamaa kokoa (S, XL & XXL) on vielä jäljellä tuohon hintaan. SpeedBoxi asiat ittelläki mietityttää.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2018
Viestejä
251
Itte huomasin kun kaverin samaisella pyörällä ajelin toista sataa kilsaa, että se 25km/h on turhan hidas vauhti. Pyörä tökkää ikävästi aina kun tuohon vauhtiin yltää ja siihen kyllä pääsee ihan normi suorallakin helposti. Shimanon moottorin pystyisi helposti vaihdettua jenkki-asetuksiin ja näin ollen saisi sen 32km/h avattua, uskoisin että sekin riittäisi jo. Yamahalla tätä vaihtoehtoa ei ilmeisesti ole? Tästä päästään tuohon Hcc:n kommenttiin:
Äh, kun tekisi niin kovasti mieli tilata. En vaan usko että 25km/h riittää vaan haluaisin kulkemaan esim 35km/h, ja kuulin että juuri tämän moottorimallin kanssa on Speedbox aiheuttanut joillekin moottoririkon aika nopeasti.
Jos jenkkimarkkinoilla pyörä on defaulttina 32km/h nopeudella, niin on kumma jos moottori rikkoutuu helpommin noissa nopeuksissa, toki suuremmilla nopeuksilla ymmärtää moottorin nopeamman kulumisen luonnollisesti. Mutta aiheuttaako itse speedboxin käyttö rikkoutumisen? Myöskin kiinnostaa, että mistä "kuulit" rikkoutumisista?

Tässä tietoa näistä vauhtiboxeista.

SpeedBox 3.0 saatavana muualla myös Blutooth-versio.

VOLspeed vähän edullisempi kuin ylläoleva.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 496
Viestejä
4 239 266
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
Jonne Rautiainen

Hinta.fi

Ylös Bottom