Haetaan kaveria -lanka

Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
839
Tältä foorumilta kun saa jo avun tietokoneen ostosta auton valinnan kautta kodin remonttivinkkeihin, niin ajattelin kokeilla, löytyisikö täältä myös kaveria eri aktiviteetteihin :kippis: Samantyyppistä porukkaa täällä ainakin luulisi pyörivän ihan hyvin, että sikäli jännä etten löytänyt haulla vastaavaa ketjua. Vai onko tämmöinen ketju jotenkin sääntöjen vastainen? Kuvaahan ja yksityistietojaan tänne ei kenenkään tarvitse laittaa, vaan ne voi hoitaa yksärillä tai muilla viestimillä.

Eli itsellä on semmoinen tilanne, että osa vanhoista kavereista on saanut muksuja, mennyt naimisiin, muuttanut jonnekin kauas tai muuten muuttunut sen verran, että nähdään enää harvoin tai ei ollenkaan. Aikuisiällä uusien kaverien löytäminen tuntuu olevan aika hankalaa, varsinkin tämmöiselle perus introvertille. Niin, kyllä, olen aika introvertti vaikka kavereita etsinkin. Ehkä se keskustelun aloittaminen tuottaa eniten vaikeuksia ja sitten kun tunnetaan, juttua tulee paremmin. Hankaloittaa kumminkin tutustumista uusiin ihmisiin oikeassa elämässä, niin ehkä tälleen netin välityksellä olisi helpompaa :comp:

Käytän nyt itse tämmöistä helposti hahmotettavaa, eräistä muistakin keskusteluista tuttua, pohjaa. Käyttäköön sitä muutkin jos haluavat :smile:

Lyhyt kuvaus: Tuossa yllä jo vähän avasinkin tilannetta, mutta muuten olen koodari, joka pelaa PC:llä ja katsoo paljon leffoja. Vastapainoksi istumiselle tykkään urheilla monipuolisesti, niin pysyy kroppa ja mieli kuosissa.
Ikä: 30v
Sijainti: Espoo
Haen: Aktiviteetteihin porukkaa, kuten pyöräilyyn, lenkkeilyyn, kiipeilyyn, jne. Kokeilen myös ihan mielelläni uusia lajeja eli saa ehdottaa. Myös perus hengailuseura kelpaa eli voidaan sitten yhdessä katsoa leffaa ja vaikka saunoa. Ja saman kaverinhan ei tietenkään tarvitse lähteä sekä melomaan, että katsoa leffaa ;)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 052
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom