H1Z1 - PUBG "Lite" PS4 & PS4 Pro

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Kiinnostaako Battle Royale -genre konsolilla? Ärsyttääkö PUBG:n heikko pyöriminen Xboxilla tai Fortniten piirroshahmot? Siinä tapauksessa suosittelen tutustumista H1Z1:n Battle Royale -pelimuotoon, jossa on yhdistetty näiden kahden pelin parhaita puolia.

Alla pari informatiivista videota pelistä, ensimmäinen on lyhyt esittely itse pelistä ja jälkimmäinen peliä pidempään pelanneen vinkit & temput.





Omat kokemukset pelistä ovat hyvinkin posiitiviset, kontrollit ovat kunnolla mietityt PS-ohjainta huomioiden ja 60 fps gameplay tuo kontrolleihin selkeästi tiukemman vasteen. Kehityskohteina toivoisin pelille kunnollisen free look -tilan PUBG:n tapaan, jolloin pystyt juostessasi katsomaan ympärillesi ilman pelihahmon kääntymistä.

Löytyykö Io-Techistä peliä kokeilleita?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
604
Tuli kokeiltua muutama matsi ja ihan mukavaa mäiskettä oli. :tup:
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 615
Tästä oon kyllä tykänny ihan helvetisti. Solo matsejakin jaksaa jopa pelata. :kippis:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Miksiköhän pelistä on jätetty melee-aseet kokonaan pois? Ei sen puoleen, haulikko on sen verran tehokas lähietäisyydeltä ettei siinä pahemmin muilla aseilla ole mahkuja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Ei näytä olevan Io-Techissä valtavassa suosiossa kyseinen peli näin keskustelun aktiivisuuden perusteella. Muualla sitten näemmä maistunut sitäkin paremmin, kun kuukausi sitten luvut olivat alle puolet tästä:



Duo ja Fives -pelitiloihin on tulossa myös Revive -pelimekaniikat, ehdinkin jo ihmetellä miten näin oleellinen feature on jäänyt pois useamman pelaajan mätöistä.

H1Z1 Breaches 10 Million Players on PlayStation 4; New Update Introduces Revive Mechanics
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Tuli tuota joku 200h pelattua pcllä joskus pari vuotta sitten. Ihan kelpo mäiskettä oli duona.

Edit: siitä hieman olen katkera, kun ilmaisena nykyään saa.. Kyl tästä ite jouduin aikanaan oikein maksamaan kympin tai pari.
 
Viimeksi muokattu:

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
On tätä tullut jonkun verran jauhettua, ihan ok meininkiä. Sais tulla enemmän väriä tähän peliin, vielä kun on värisokea niin näyttää entistä harmaammalta.
Sisätiloja pitäis myös parrannella, melko paskat tekstuurit. PC-versio vissiin remasteroitiin juuri, jospa sieltä tulis jotain myös PS4 versioon.

Betassahan tämä on, että eiköhän sieltä vielä uudistuksia tule.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
689
Itselle ensimmäinen Battle Royale peli mitä tullut pelailtua. Näin kahden päivän kokemuksella ihan viihdyttävää tekemistä (etenkin tuo Battle Royale pelimuoto kyllä maistuu).
Aina on ollut ongelmana tähtääminen ohjaimen kanssa, koska PC:llä olen aina pelannut näitä online ammunta pelejä. Toivotaan, että harjoittelemalla se siitä paranisi..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 520
Viestejä
4 165 050
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom