GTX 660Ti ongelma

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
:).

Testasin kyseistä korttia 3DMarkissa. Time Spy meni puhtaasti läpi. Fire Strikessä testi pysähtyi jo alku demoon. Ilmoituksessa ilmeni, että se olisi johtunut käyttäjästä. Yritin toistaa testin muutaman kertaa samalla tuloksella. Mitä mieltä olette? Laite vai ajuriongelma? Ongelma tietenkin voi liittyä itse testiin?
 

mikkom81

mike_manning
Tukijäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
641
Todennäköisesti ajuriongelma, esim. MSI Afterburner voi aiheuttaa tuon tai jokin muu gpu kellotussofta.
Aikoinaan oli 780 Ti joka teki juuri tuota. Poistin käytöstä afterburnerin ja ongelma loppui.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Todennäköisesti ajuriongelma, esim. MSI Afterburner voi aiheuttaa tuon tai jokin muu gpu kellotussofta.
Aikoinaan oli 780 Ti joka teki juuri tuota. Poistin käytöstä afterburnerin ja ongelma loppui.
Kiitos vastauksesta.
Tätä näytönohjainta en ole ylikellottanut. Siihen ei ole käytetty Afterburneria tai muutakaan vastaavaa sovellusta.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
634
Voi olla vaikka mikä ongelma, itse firestikessä joskus ollut kyllä vastaavaa, tai Microsoft Visual C ++ ongelmia, tai vanhat Nvidia ohjaimet, jos on päällekkäin asennuksia, se sekoittaa, (DDU ajo ennen nvdidian ajureita) jos pelit toimii/käyttötarkoitus antaa olla, puhdas win asennus on aina kanssa poikaa
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Voi olla vaikka mikä ongelma, itse firestikessä joskus ollut kyllä vastaavaa, tai Microsoft Visual C ++ ongelmia, tai vanhat Nvidia ohjaimet, jos on päällekkäin asennuksia, se sekoittaa, (DDU ajo ennen nvdidian ajureita) jos pelit toimii/käyttötarkoitus antaa olla, puhdas win asennus on aina kanssa poikaa
Vaikuttaa siltä, että näin on. Asensin testipenkissä puhtaan Win 10:n ja 3DMarkin testit menivät häiriöittä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 823
Viestejä
4 203 782
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom