Gtx 1070 strix ledit toimii mutta kone ei tunnista näyttistä

Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
368
Elikkäs myin itseltä toimivana kyseisen näyttiksen ja ostaja ilmoitti ettei toimi ja kokeillut parissa koneessa, eli koneet ei tunnista näyttistä. kaiketi kauppa menee nyt purkuun ja näytttis tulee minulle. mutta mistä lähtis ongelmaa etsimään vai todetaanko vain risaksi, varsin varsin hassua kun toimivana laatikkoon ja postiin ja ostajankin mukaan kyllä niin hyvin pakattu ettei siitä ole kiinni
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Elikkäs myin itseltä toimivana kyseisen näyttiksen ja ostaja ilmoitti ettei toimi ja kokeillut parissa koneessa, eli koneet ei tunnista näyttistä. kaiketi kauppa menee nyt purkuun ja näytttis tulee minulle. mutta mistä lähtis ongelmaa etsimään vai todetaanko vain risaksi, varsin varsin hassua kun toimivana laatikkoon ja postiin ja ostajankin mukaan kyllä niin hyvin pakattu ettei siitä ole kiinni
Eikai yksityisten välisissä kaupoissa ole takuuta. Jos itse koet että olet myynyt ehjän tuotteen niin voihan se olla että ostaja on sen hajottanut?
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
368
Tuo case ratkesi kuiteskin, mutta lähdin heti kyselemään, että onko unohtunut joku asia tarkistaa. kortti oli kuitenkin toimiva, ostaja oli hankkinut pari korttia ja sekoittanut keskenään myyjät. Eli kun ehjää myydään, ehjä sen pitää ollakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 449
Viestejä
4 233 523
Jäsenet
71 222
Uusin jäsen
Jore79

Hinta.fi

Ylös Bottom