Myyty GTX 1070 8gb

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Myytävä tuote: GTX 1070 8gb
Hinta: 180€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 12/2018. Ollut Acerin pakettikoneessa.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): löytyy, mutta ei käynee takuuseen kun irroitettu koneesta
Muuta huomioitavaa: otettu toimivana irti 17.1.2020. Myynnissä myös muualla. Lisätty postitusmahdollisuus. Postiin kun rahat näkyvät tilillä.

Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: nouto, postitus pakettiautomaattiin +5.90€
Maksutapa: käteinen, tilisiirto etukäteen


Kuva:

20200122_222444.jpg 20200122_222458.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Ihan miniminä pidän 170€ + postit. Sen alle en halua myydä korttia. Kuitenkin ihan ok hinta tuollakin.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Uppia tälle hieman. Saa nähdä saanko ajattelemani, vai joudunko taipumaan. Kannattanee siis tarjoilla, jos vaikka pää onkin vääntynyt siihen että joudun minimistäni tinkimään. :-(
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
558
Minun tarjous on edelleen voimassa, jos alkaa tuntumaan, että on valmis tulemaan hinnassa hieman vastaan.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
558
Voin minä sen verta tulla ite vastaan jos postilla tai matkahuollolla suostut S-pakettina lähettämään.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Postillahan tuo kulkee tosiaan. Lyödään kaupat lukkoon. Laittelen sinulle myöhemmin yksityisviestillä tiedot, kun tästä töiltäni ehdin. :)
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
558
Siis minähän tarjosin sen 160+ kustit siis mnullahan on korkein tarjous nytten
Tuossahan juuri itse tarjosin saman summan, jossa tapauksessa myyjällä on oikeus päättää kenelle myy.

"Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu"
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
1 196
Tuossahan juuri itse tarjosin saman summan, jossa tapauksessa myyjällä on oikeus päättää kenelle myy.

"Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu"
Voi morjens tarjosit ensin 160 sis postit jonka jälkeen tarjosin 160€+postit. Minähän siis tarjosin ensin 160€+postit mikä järki siinä on että myydään sille joka tarjoaa vasta saman sen toisen jälkeen.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
No täällähän on keskustelu virinnyt. Itse asiassa mietinkin tuota, että miten myynti menee, mutta kun nyt tuli sitten "tyydyttyä" itsekin siihen, että en tästä taida tuota 170€ saada, niin heitin tänne postauksen että taivutaan alempaan hintaan. Jätin sinällään tässä vaiheessa nuo entiset tarjoukset huomioimatta, koska en mitenkään voinut tietää onko tilanne niiden osalta vielä mikä. Pahoittelen kovasti toki, jos ja kun jollekin tulee tästä pettynyt olo.

Nyt siis kuitenkin olisin myymässä korttia _Jormalle.

Toki jos joku haluaa tarkistaa miten tämä menee esim. ylläpidon kanssa, että rikotaanko sääntöjä jos näin mennään, niin voi hyvinkin sen tehdä.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
137
Ihan sun oma asia kenelle myyt ja mihin hintaan tai olet myymättä. Eipä noi foorumin säännöt mitään lakeja ole. Joskus joltain menee kaupat ohi, voivoi elämä jatkuu.

+ hieno nosto multa :)
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
1 196
No täällähän on keskustelu virinnyt. Itse asiassa mietinkin tuota, että miten myynti menee, mutta kun nyt tuli sitten "tyydyttyä" itsekin siihen, että en tästä taida tuota 170€ saada, niin heitin tänne postauksen että taivutaan alempaan hintaan. Jätin sinällään tässä vaiheessa nuo entiset tarjoukset huomioimatta, koska en mitenkään voinut tietää onko tilanne niiden osalta vielä mikä. Pahoittelen kovasti toki, jos ja kun jollekin tulee tästä pettynyt olo.

Nyt siis kuitenkin olisin myymässä korttia _Jormalle.

Toki jos joku haluaa tarkistaa miten tämä menee esim. ylläpidon kanssa, että rikotaanko sääntöjä jos näin mennään, niin voi hyvinkin sen tehdä.
Erikoinen juttu mutta mikäs siinä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 626
Viestejä
4 186 518
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom