Myydään GTX 1060 Strix 6GB , R9 Fury Strix

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
241
Myydään:

Asus GTX 1060 6GB Strix

Hp. 280€



Asus R9 Fury Strix DC3 4GB

- mukaan kaikki mitä uuteankin paketteineen
- takuuta 12/18 asti

Hp. 280€


Kaupat postilla tai PKS. YV:llä saa nopeiten kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
51
Kiinnostais 1080. Otatko vaihdossa MSI GTX 1070 ARMOR 8G OC? Mukaan lähtee kortti + laatikko + kuitti.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
33
Asus R9 Fury Strix DC3 4GB
Tarjoaan tästä 200€ ja nouto PKS
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 093
Minä olisin kyllä hakenut sinulta pois tuon Radeonin 170 eurolla, kun vaan olisit kertonut, että missä päin Helsinkiä se on.
Kun nyt kerran täällä keskustellaan, niin annetaan Xarnoldille se ilmainen bumppi.

Olit kolmas "ostaja". Joka kerta kysyttiin kaikenlaista, pyydettiin ajamaaan testejä, eikä edes vaivauduttu tekemään tarjousta. Sittenkun olin taas pari tuntia ajellut testejä tai ottanut kuvia paketista, niin alettiin tinkimään - tai peruttiin kaupanteko kokonaan. Kaikki tämä ei näy edes tuossa threadissa, vaan YV:lläkin tuli kaikenlaista. En vaan jaksanut tällaista perseilyä ja lopetin oman ajan tuhlauksen.

Itselleni helpoin ratkaisu on vaan vaihtaa Xarnoldin kanssa ja tarjoukseni on edelleen voimassa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 177
Ei kiinnostaisi vaihtaa R9 Fury ratukkaa MSI GTX 980 Gaming 4G korttiin? Ja euroja vielä meikäläiseltä hieman kyytipojaksi.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
99
Kun nyt kerran täällä keskustellaan, niin annetaan Xarnoldille se ilmainen bumppi.

Olit kolmas "ostaja". Joka kerta kysyttiin kaikenlaista, pyydettiin ajamaaan testejä, eikä edes vaivauduttu tekemään tarjousta. Sittenkun olin taas pari tuntia ajellut testejä tai ottanut kuvia paketista, niin alettiin tinkimään - tai peruttiin kaupanteko kokonaan. Kaikki tämä ei näy edes tuossa threadissa, vaan YV:lläkin tuli kaikenlaista. En vaan jaksanut tällaista perseilyä ja lopetin oman ajan tuhlauksen.

Itselleni helpoin ratkaisu on vaan vaihtaa Xarnoldin kanssa ja tarjoukseni on edelleen voimassa.
Toinen bumppi ja pahoittelut samalla...

Jep, tunnustan, kysyin 3dmarkkia ihan mielenkiinnosta, tein tarjouksen YV:llä ja toisen ketjuun (joihin et vastannut, ilmeisesti oli liian surkeita tarjouksia vaikka eivät mielestäni kaukana pyynnistäsi olleet). Lisäksi nostit vielä vaivihkaa HP:tä ketjun aloituksen jälkeen. Eli jos ostajat perseilivät mielestäsi niin ei tuo sinunkaan toiminta ihan esimerkillistä myyntiä ollut mutta miten vaan :facepalm:
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ei tässä kannata repiä tyyppiä, kun on hermoheikko muutenkin. Jos käpy pettää kahden hupihuutelijan jälkeen, niin ei välttämättä kannata mitään myydä. Ja ainoa myyntipalaute näyttää olevan nega kaupasta, jonka hän itse perui...
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Ei tässä kannata repiä tyyppiä, kun on hermoheikko muutenkin. Jos käpy pettää kahden hupihuutelijan jälkeen, niin ei välttämättä kannata mitään myydä. Ja ainoa myyntipalaute näyttää olevan nega kaupasta, jonka hän itse perui...
Jatkossa voisit koittaa hillitä kiukunpurkaustasi ja jos purkautuminen on väistämätöntä, voisit hoitaa sen keskustelussa josta kiukkuunnuit.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 170
Viestejä
4 193 517
Jäsenet
70 869
Uusin jäsen
Arttu1345

Hinta.fi

Ylös Bottom