Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olisin kyllä hakenut sinulta pois tuon Radeonin 170 eurolla, kun vaan olisit kertonut, että missä päin Helsinkiä se on.Asus GTX 1060 6GB Strix = Sapphire Nitro+ 4GB RX 480 + 100€ (Mindfactory, 07/16)
Tarkemmat tiedot tuosta omasta ilmosta:
https://bbs.io-tech.fi/threads/sapphire-rx-480-nitro-4gb-helsinki.18130
Minä olisin kyllä hakenut sinulta pois tuon Radeonin 170 eurolla, kun vaan olisit kertonut, että missä päin Helsinkiä se on.
Kun nyt kerran täällä keskustellaan, niin annetaan Xarnoldille se ilmainen bumppi.
Olit kolmas "ostaja". Joka kerta kysyttiin kaikenlaista, pyydettiin ajamaaan testejä, eikä edes vaivauduttu tekemään tarjousta. Sittenkun olin taas pari tuntia ajellut testejä tai ottanut kuvia paketista, niin alettiin tinkimään - tai peruttiin kaupanteko kokonaan. Kaikki tämä ei näy edes tuossa threadissa, vaan YV:lläkin tuli kaikenlaista. En vaan jaksanut tällaista perseilyä ja lopetin oman ajan tuhlauksen.
Itselleni helpoin ratkaisu on vaan vaihtaa Xarnoldin kanssa ja tarjoukseni on edelleen voimassa.
Jatkossa voisit koittaa hillitä kiukunpurkaustasi ja jos purkautuminen on väistämätöntä, voisit hoitaa sen keskustelussa josta kiukkuunnuit.Ei tässä kannata repiä tyyppiä, kun on hermoheikko muutenkin. Jos käpy pettää kahden hupihuutelijan jälkeen, niin ei välttämättä kannata mitään myydä. Ja ainoa myyntipalaute näyttää olevan nega kaupasta, jonka hän itse perui...