En välttämättä ihmettelisi, jos RT on tässä vaatimuksena. Kuten aiemmin todettiin, helpottaa se pelintekijöiden urakkaa valtavasti, kun kyseessä on avoimen maailman peri eri vuorokaudenaikojen kera. RT-vaatimus tosin tarkottaisi, että 60FPS-tila jää varmaan haaveeksi konsoleilla. Taitaisi jäädä muutenkin. Konsoleiden prosessorit ovat nykymittapuulla niin hitaita, että suuren avoimen maailman pyörittäminen sulavasti voi olla vaikeaa. PS5 Pro ei ole tässä poikkeus. Trailerilla autoja ja NPC-hahmoja on todella tiheästi ja uskoisin NPC-hahmojen tekoälyn sekä maailman tapahtumien ottaman jonkunlaisen harppauksen.
RT Global Illumination & AO ovat tärkeimpiä. Valaistus ja varjot muuttuvat paikoin todella paljon, kuten alla oleva kuva GTA V:stä näyttää. Lisäksi katsoin eilen tulleen DigitalFoundryn analyysin uudesta Assassins Creedistä. Siinä konsoleilla 30 FPS -tilassa on RTGI ja 60 FPS -tilassa. Ero grafiikoissa on ihan valtava. Vähän ikävä valinta tosin kuvanlaadun ja sulavuuden välillä.