Tulihan tuo tilattua PS5:selle suoraan PS storesta niin kun melkein kaikki sille olevat pelit on yhtä lukuun ottamatta.
En tiedä sitten kun eivät ole ilmoittanut että miten tämä normi PS5:sella pyörii, joutuuko siis ostamaan pro version konsolista tämän takia, sinänsä
huono kun ei ole kyseistä konsolia ilman levyasemaa olemassa, on nimittäin huonoja kokemuksia kyseisen lafkan konsolista jossa asema.
PS5:sen ostin aikoinaan silloin kun se tuli ja sen levyasemallisen version mutta päätin aikalailla heti että en fyysisiä levyjä ostele, no matkan varrella
tuli ostettua God Of War Ragnarök ja sitä tuli noin 10 tuntia pelattua. Vähän aikaa sitten olen alkanut keräilemään 4K HDR elokuvia ja olin ihan täpinöissä
kun tilaamani Back To The Future Collection 4K tuli minulle, levy asemaan ja ei lue levyä, kokeilin peli levyllä ja ei lue.
Siis oikeasti asemalla pyöritetty n. 10-tuntia levyä ja se on rikki, ihan oikeasti miten voi olla noin huonolaatuinen asema.
Sonylle laitoin sähköpostia ongelmasta niin 250€ olisi maksanut vaihto huh huh.
Tämän takia ei hirveästi tuo pro:n ostaminen kiinnostaisi kun sekin jo muutamia vuosia vanha malli tosin tuohon on saatavilla helposti vaihdettava asema ja
varmaan juuri siksi ettei kestä
No se siitä, kuitenkin edellinen osa GTA V tuli pelattua läpi PS3:sella 20-30fps nopeudella eli ei ehken haittaisi tuo 30fps kuitenkaan ja siihen tottuu kyllä.