Grillit & grillaus

24572.jpg

Siipiä pellettigrillissä. Tuli oikein maukkaita. Joku valmismarinadi oli.

Mikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.

Mikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.
Weberin master touchissa arvosteluiden mukaan paremmin toimii ilmavirtaussäätimet kuin Napoleonissa. Muilta osin sitten Napoleon on edellä osan mielestä. Itse päädyin Napoleoniin

Osta pöydällinen malli, jos palloon päädyt. Syy? Jykevämpi ja pöytä on aina tarpeen. Yleensä pallon elämä loppuu jalkojen hitsausliitoksien pettäessä. Itse ostaisin tosin Anton Oliver kamadon verkkiksestä.

Minulla on ollut kamadokin aikoinaan, mutta kun suurin osa grillauksesta on pihvien paistoa ym. suoraa grillaamista, niin kamadon edut menee vähän hukkaan.

Tollanen pöydällinen voisi kyllä olla!

Minulla on ollut kamadokin aikoinaan, mutta kun suurin osa grillauksesta on pihvien paistoa ym. suoraa grillaamista, niin kamadon edut menee vähän hukkaan.

Tollanen pöydällinen voisi kyllä olla!
Itselläni petti Weberissä +10v jälkeen kuvussa olevat jalkojen kiinnikkeet, kun tietysti aika kovakouraisesti olin ritilää hangannut. Pöydällisessä mallissa näitä ongelmia ei ole. Hintaa näillä on tosin enemmän. Ehkäpä Napoleonin pöytämallin voisi järkevällä hinnalla saada.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
311 020
Jäsenet
83 955
Uusin jäsen
TS1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom