Siipiä pellettigrillissä. Tuli oikein maukkaita. Joku valmismarinadi oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekkisiipiä?![]()
Joo.Liekkisiipiä?
Paljos pistit lämpöä, kauanko ja millä pelletillä?![]()
Huomaa kyllä aina kun niitä on käytetty. Toisaalta palaneita ja toisaalta ei ja niissä on semmonen jännä kiiltävä kalvo.
Alkuun n. 1h @ 110°C. Sitten grilli täysille ja paistelin pintoja. Pelletit oli ihan tammipellettejä.Paljos pistit lämpöä, kauanko ja millä pelletillä?
Saisi olla ehkä inasen tulisempia omaan makuun.Huomaa kyllä aina kun niitä on käytetty. Toisaalta palaneita ja toisaalta ei ja niissä on semmonen jännä kiiltävä kalvo.
Oliko joku ikeatuote pohjalla vai mikä? Ihan näppärän näköinenTokmannin pikku kamado haettu harjoitteluun. Ensimmäiset lohet sillä savustin ja hyvät tuli. Pöydän rakensin niin ei tarvi lattialle nöyristellä.
![]()
90x90 liimapuupilarista hatusta heitetyillä mitoilla. Pöytä ja hyllylevy 4mm terästä. Jykevä on, mutta rullilla liikkuu nätisti.Oliko joku ikeatuote pohjalla vai mikä? Ihan näppärän näköinen
Tämähän seMikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.
Weberin master touchissa arvosteluiden mukaan paremmin toimii ilmavirtaussäätimet kuin Napoleonissa. Muilta osin sitten Napoleon on edellä osan mielestä. Itse päädyin NapoleoniinMikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.
Osta pöydällinen malli, jos palloon päädyt. Syy? Jykevämpi ja pöytä on aina tarpeen. Yleensä pallon elämä loppuu jalkojen hitsausliitoksien pettäessä. Itse ostaisin tosin Anton Oliver kamadon verkkiksestä.Mikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.
Bge tai KJ kamado ja ei kaduta jälkeenpäin.Mikä olisi paras hiiligrilli? Napoleon pro series vai Weber master-touch? Lähinnä arvostaisin tarkkaa ja kätevää ilmavirtauksen/lämmön säätöä.
Itselläni petti Weberissä +10v jälkeen kuvussa olevat jalkojen kiinnikkeet, kun tietysti aika kovakouraisesti olin ritilää hangannut. Pöydällisessä mallissa näitä ongelmia ei ole. Hintaa näillä on tosin enemmän. Ehkäpä Napoleonin pöytämallin voisi järkevällä hinnalla saada.Minulla on ollut kamadokin aikoinaan, mutta kun suurin osa grillauksesta on pihvien paistoa ym. suoraa grillaamista, niin kamadon edut menee vähän hukkaan.
Tollanen pöydällinen voisi kyllä olla!
Tämän itse ostinMinulla on ollut kamadokin aikoinaan, mutta kun suurin osa grillauksesta on pihvien paistoa ym. suoraa grillaamista, niin kamadon edut menee vähän hukkaan.
Tollanen pöydällinen voisi kyllä olla!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.