GPU spiket

Liittynyt
01.09.2020
Viestejä
7
Tervehdys fiksummat ihmiset mä olen kaikkeni koittanut mutta en keksi mikä on että gta v ei toimi, kokoajan tulee semmosia freezejä että sekä ääni että kuva pystähtyy puoleksi sekunniksi, oon koittanu sääntää ja kääntää asetuksia
mutta mikään ei auta, kaikki muut pelit toimii maxeilla ihan hyvin, jostain luin että msi afterburner olis hyvä ohjelma sen avasin tohon taustalle ja huomasin että nuo Mhz mitä lie tulee iso spike samalla myös gta:ssa tulee freeze ohessa kuva "normi" ja sitten spike tilanteesta kuva after burnerista. todella kipeästi kaipailen apuja minä en itse tiedä osista tai koneista käytännössä mitään joten kaikki apu on tervetullutta ja koitan parhaanimukaan vastata ohessa vielä specsit, Microsoft Windows 10 Pro 64-bit , AMD Ryzen 3600 , Kingston HyperX Fury 16Gb RGB DDR4 3000Mhz , MSI B450 TOMAHAWK MAX ATX,
Gigabyte GeForce RTX 2070 Super WINDFORCE OC 3X 8GB GDDR6 , Kingston 120Gb + Kingston 500Gb + Seagate barracuda 1tb HDD, 650w corsair poweri,





 
Liittynyt
08.07.2018
Viestejä
203
Jos on 144Hz näyttö niin rajoitappa FPS:ää esim rivaturnerilla 160 fps:ään.
Mullakin teki tommosia ihme nykäisyjä kun fps:ät oli isot. Tuo auttoi niihin droppauksiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 122
Viestejä
4 192 237
Jäsenet
70 867
Uusin jäsen
Darksider

Hinta.fi

Ylös Bottom