Nämä ovat niitä kysymyksiä mitä jokaisen pitää kysyä itseltään. Minua henkilökohtaisesti ei haittaa jos Kiina seuraa minun Ladaa. Mutta voin ymmärtää jos se jotain häiritsee.
Kiinasta halvalla seuranta vai lännestä tupla hinnalla. Jokainen hoitaa miten tykkää.
Edit. Lännestä tripla hinnalla.
Kiinasta halvalla seuranta vai lännestä tupla hinnalla. Jokainen hoitaa miten tykkää.
Edit. Lännestä tripla hinnalla.