• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Google Play Pass 1 €/kk 6 kk ajan

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Tuote: Google Play Pass -pelikirjasto Android-laitteille
Tarjoushinta: 1 €/kk ekat 6 kk, ei määräaikaisuutta
Normaalihinta: 4,99 €/kk
Kauppa: Google Play
Voimassa: 29.11.2023 asti
Linkki: -
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Hoksasin tämän puhelimellani Play Storessa; webin kautta ei kummemmin löydy. Play Store > käyttäjän ikoni > Play Pass. Siellä pitäisi tarjota.

Pelilistaa esim tuolla (en takaa että tiedot on oikein). Itselleni tämä kyllä kelpaa, ja pelannen tuolta ainakin Laytoneja, kenties Thimbleweed Parkin uudelleen, jotain perus pasiansseja ym.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
155
Mulla näyttää vaain eka kuukaus ilmatteeks, sitten 4.99€.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Mulla näyttää vaain eka kuukaus ilmatteeks, sitten 4.99€.
Vaatineekohan sitten, että se normaali ilmaiskuukausi on jo joskus käytetty. Play Pass on siis vissiin aina tarjonnut ihka ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi, ja itse olen sen hyödyntänyt jo vuosia sitten. Harmi homma, jos ilmaiskuukauden tarjollaolo estää hyödyntämästä tuota pitempää tarjousta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Mullakin näyttää toisella tunnuksella tuon 4,99e, mutta toisella tunnuksella näyttää tuon tarjouksen. Tunnuksella josta tarjous löytyy, on ennenkin ollut playpass, mutta tuolla toisella ei.
 

IOT

Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
15
Otin testiksi 1kk ilmaisen kokeilujakson ja peruutin tilauksen, mutta näyttää siltä ettei tuota 1 €/kk tarjousta saa kikkailusta huolimatta.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
Aika erikoista itse olen ilmaiskuukauden käyttänyt aikoja sitten ja silti tuolla ainoastaan vaihtoehtona 4.99€/kk tai 29.99€/vuosi
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Aika erikoista itse olen ilmaiskuukauden käyttänyt aikoja sitten ja silti tuolla ainoastaan vaihtoehtona 4.99€/kk tai 29.99€/vuosi
Itse en muista käyttäneeni mitään, mutta voin olla hyvinkin väärässä. Käyttämäni tili on vanha kuin miekka ja kivi.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
3
Täällä näkyy tarjous ja voin mennä takuuseen etten ole koskaan käyttänyt ilmaisetua, koska korttia en Google tiliini ole liittänyt koskaan. Eli joku hämärä syy on millä tarjous ilmestyy ja millä ei.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
48
Tsekkasin itsekin, toisella tilillä on tuo 4.99€/kk tai 29.99€/vuosi
mutta toisella tilillä taas 1€/kk tarjous.
Jotenkin ne arpoo nää, kummallakaan tilillä ei oo mitään Play pass tarjouksia ennen käytetty.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 196
Viestejä
4 215 739
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom