• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Google Pixel 9a alk. 379€

Tuote: Google Pixel 9a
Tarjoushinta: 379€
Normaalihinta: 579€
Kauppa: Gigantti, Elisa, DNA, Verkkokauppa
Voimassa: 22.2.
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:

Onko hyvä idea ostaa Powerista tai Gigantista, asentaa GrapheneOS:in siihen ja kokeilla pari viikkoa ja jos ei tykkää, niin factory resetoida ja palauttaa takaisin?

GrapheneOS kiinnostaa mutta tässä kyllä aika onneton latausnopeus :/
23W. Menee about 1,5h täyteen ladata. Ei nopein, tykkäsin enemmän Nubian hypernopeasta kyllä. Pitää ennakoida paljon lataamista kiireisen arjen keskellä, jos on poistumassa kotoa. Muuten erittäin hyvä puhelin, Pixel 10a on käytännössä sama.

23W. Menee about 1,5h täyteen ladata. Ei nopein, tykkäsin enemmän Nubian hypernopeasta kyllä. Pitää ennakoida paljon lataamista kiireisen arjen keskellä, jos on poistumassa kotoa. Muuten erittäin hyvä puhelin, Pixel 10a on käytännössä sama.
Aika ikävä kun tottunut 100W touhuihin. Tai mitä lie ~80W sitten oikeasti onkaan, kuitenkin.

Olisikohan tämä up- vai sidegrade Oppo X5:lle? Akku tainnut huonontua sen verran, että joko sen vaihto tai luurin päivitys edessä.

Olisikohan tämä up- vai sidegrade Oppo X5:lle? Akku tainnut huonontua sen verran, että joko sen vaihto tai luurin päivitys edessä.
Itse vaihdoin Oppo Find X5 (johon olin btw monta vuotta todella tyytyväinen Elisan 250€ hinnalla) Pixel 9 Pro XL:ään. Vaihdon tein 100% GraphaneOS:n takia ja tällä hetkellä en voisi kuvitella käyttäväni mitään muuta. Teknisten ominaisuuksien puolesta tää 9A ei ole kyllä kummoinen upgrade verrattuna Find X5, osittain jopa downgrade (mainittu latausnopeus). Eli jos ihan modaamattomana olisit tätä käyttämässä, niin jättäisin ehkä väliin.

Viimeksi muokattu:
Onko hyvä idea ostaa Powerista tai Gigantista, asentaa GrapheneOS:in siihen ja kokeilla pari viikkoa ja jos ei tykkää, niin factory resetoida ja palauttaa takaisin?
Kai tuonne pystyy palauttamaan puhelimen vaikka sitä olisi käytetty, kun outletistä ainakin löytyy käytettyjä puhelimia. Mutta vähän ristiriitaista infoa tuolla gigantin sivuilla missä on listattu palautusoikeudet.

" Puhelimia, joiden pakkaus avattu. Nettitilauksille on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, myös avatuille pakkauksille. "

1770729216576.png

Voiko tolla GraphEneOS:illa maksaa lähimaksuja Google Paylla?
Ei voi. Tämä häiritsi aluksi itseäni, kun vaihdoin Graphaneen, mutta olen tottunut taas käyttämään korttia. Kortti kulkee mukana puhelimen takakuoressa, eli maksamistapahtuma on käytännössä sama.

Itse vaihdoin Oppo Find X5 (johon olin btw monta vuotta todella tyytyväinen Elisan 250€ hinnalla) Pixel 9 Pro XL:ään. Vaihdon tein 100% GraphaneOS:n takia ja tällä hetkellä en voisi kuvitella käyttäväni mitään muuta. Teknisten ominaisuuksien puolesta tää 9A ei ole kyllä kummoinen upgrade verrattuna Find X5, osittain jopa downgrade (mainittu latausnopeus). Eli jos ihan modaamattomana olisit tätä käyttämässä, niin jättäisin ehkä väliin.
X5 näyttää saavan vielä Android 16-päivityksen vastoin alkuperäisiä suunnitelmia, joten kai sitä tuolla täytyy vielä jatkaa. Joko akun vaihto tai tehdasresetti päivityksen yhteydessä. Hintaero kuitenkin vielä muikeat 250e. GraphenOS vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta sen verran syvällä Googlen ekosysteemissä, että taidetaan siinä pysyä. :-)

Ei voi. Tämä häiritsi aluksi itseäni, kun vaihdoin Graphaneen, mutta olen tottunut taas käyttämään korttia. Kortti kulkee mukana puhelimen takakuoressa, eli maksamistapahtuma on käytännössä sama.
Okei. Toimiiko GraphEneOS:lla ylipäätään mitkään pankkisovellukset, esim. Revolut?

Okei. Toimiiko GraphEneOS:lla ylipäätään mitkään pankkisovellukset, esim. Revolut?

Tuolta voi tsekata raportoidut pankkiäppien toimivuudet. Revolut näyttäisi toimivan. Itse en sitä käytä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 127
Jäsenet
81 762
Uusin jäsen
Immuprkl

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom