Google paljastaa uuden Pixel 11 -puhelinmallistonsa elokuussa – myös hintoja vuodettu

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
Google esittelee uudet Pixelinsä New Yorkissa 12. elokuuta klo 18 paikallista aikaa.

google-pixel11vuodot-otsikko-310326.jpg

Google on vahvistanut järjestävänsä uusien Pixel-puhelintensa julkistustilaisuuden 12. elokuuta New Yorkissa. Kutsun tapahtumaan on saanut mm. Mark Gurman Bloomberg-lehdestä. Suomessa ajankohta on yhdeltä yöllä 13. elokuuta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Odotettujen Pixel 11-, Pixel 11 Pro-, Pixel 11 Pro XL- ja Pixel 11 Pro Fold -laitteiden hintoja on myös vuodettu. Raporttien mukaan 256 gigatavua tallennustilaa tulee ensimmäistä kertaa koko neljän laitteen mallistoon lähtöhintaisiin variantteihin, kun taas viime vuoden Pixel 10 ja Pixel 10 Pro lähtivät 128 Gt:sta ylöspäin.

Pixel 11 -malliston vuodetut lähtöhinnat:
  • Pixel 11 – 999 €
  • Pixel 11 Pro – 1199 €
  • Pixel 11 Pro XL – 1399 €
  • Pixel 11 Pro Fold – 1999 €
Huhujen mukaan lähtöhintojen korotus Pixel 10 -mallistoon nähden jäisi siis 10–50 euroon Pixel 11:n ja Pixel 11 Pron kasvaneesta minimitallennustilasta huolimatta. Alla kattavampi taulukko vuodetuista Euroopan-hinnoista:

google-pixel11julkistus-kuva1-090726.jpg

Google ei vielä itse ole virallisesti paljastanut Pixel 11 -malliston hinnoittelua.

Lähde: GSMArena (1, 2)

Olen vähän ihmetellyt bezelien kokoa Pixeleissä ja jos tuo kuva pitää paikkaansa niin eipä screen-to-body ratio näytä tulevissakaan parantuvan.

Olen vähän ihmetellyt bezelien kokoa Pixeleissä ja jos tuo kuva pitää paikkaansa niin eipä screen-to-body ratio näytä tulevissakaan parantuvan.

Eipä tuo ole käytössä haitannut. Lisäksi tämä Pixel 10 tuntuu erittäin pieneltä kädessä verrattuna aikaisempiin Samsungin kapuloihin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
312 579
Jäsenet
84 299
Uusin jäsen
Finnair9191

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom