Google ei aio julkaista Pixel-älykelloja tänä vuonna

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Googlen on huhuttu julkaisevan uudet Pixel-älykellot yhdessä uusien Pixel 3 -älypuhelimien kanssa ensi kuussa, mutta tuoreen tiedon mukaan älykellot jäävät ainakin toistaiseksi tulematta.

Wear OS -käyttöjärjestelmän tekninen johtaja Miles Barr on kertonut Tom's Guiden haastattelussa, ettei yrityksellä ole aikomusta julkaista älykelloa tänä vuonna. Barrin mukaan Google keskittyy kelloja valmistavien kumppaniensa tukemiseen sekä Wear OS -alustansa parantamiseen. Google haluaa Barrin mukaan julkaista kaikille sopivan kellon, eikä sellaista ole toistaiseksi saatu luotua.

Lähde: Exclusive: Google Confirms No Pixel Watch This Year
 

superzeppo

Yhdys sana migreeni
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
108
Kunhan vaan Huawei Watch kestää siihen asti, kun saavat kaikille sopivan Pixel kellon luotua. Tätä alkuperäistä Huawein kelloa näkee edelleen nettivaikuttajien ranteessa, vaikka on jo kolme vuotta vanha malli.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
332
Nyt sitten pitäisi keksiä mikä kello seuraavaksi. Ostanko LG Watch Stylen vai odotanko vielä vuoden (?) Googlen Pixel kelloa. Nykyinen LG G Watch R ei enää toimi uudella Wear OS:llä kunnolla.
 

superzeppo

Yhdys sana migreeni
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
108
Nyt sitten pitäisi keksiä mikä kello seuraavaksi. Ostanko LG Watch Stylen vai odotanko vielä vuoden (?) Googlen Pixel kelloa. Nykyinen LG G Watch R ei enää toimi uudella Wear OS:llä kunnolla.
Itse ostin LG Watch Stylen. Erittäin heikko esitys minun mielestäni. Pelkkää muovia, ja se kruunu lensi kellosta, kun heilautin kättä. Sen sai takuuna, mutta en ole sen jälkeen juuri ranteessa pitänyt. Palasin Huawei Watchiin.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Nyt sitten pitäisi keksiä mikä kello seuraavaksi. Ostanko LG Watch Stylen vai odotanko vielä vuoden (?) Googlen Pixel kelloa. Nykyinen LG G Watch R ei enää toimi uudella Wear OS:llä kunnolla.
10.9 on Qualcommin pressitilaisuus jossa esitellään uusi Snapdragon -piiri näille "puettaville" laitteille. Varmasti alkaa tulemaan uutta kelloa tuon jälkeen, ja tilaisuudessa varmaan saadaan jo asiasta esimakua. Ei oikeastaan yllättäisi etteikö osa noita IFA:ssa esitellyistä kelloista jo pyörisi tuolla uudella piirillä (niistä kun ei esim tarkempia speksejä osasta edes kerrottu).

Jos nyt haluaa kelloa ja haluaa "normaalinnäköisen" kellon niin kannattaa katsoa esim Mobvoin Ticwatch Pro:ta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
332
Itse ostin LG Watch Stylen. Erittäin heikko esitys minun mielestäni. Pelkkää muovia, ja se kruunu lensi kellosta, kun heilautin kättä. Sen sai takuuna, mutta en ole sen jälkeen juuri ranteessa pitänyt. Palasin Huawei Watchiin.
Kiitos kommentista, jää siis tuo kello hyllyyn.

Jos nyt haluaa kelloa ja haluaa "normaalinnäköisen" kellon niin kannattaa katsoa esim Mobvoin Ticwatch Pro:ta.
Kellon pitää olla pyöreä, riittävän suurella näytöllä ja periaatteessa täysin Wear OS käyttöinen. Eli ei mitään mekaanisia viisareita tai muita.

Täytyy katsoa mitä ensi maanantaina esitellään ja toivoa että joku valmistaja tekee minulle mieluisen kellon.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kiitos kommentista, jää siis tuo kello hyllyyn.

Kellon pitää olla pyöreä, riittävän suurella näytöllä ja periaatteessa täysin Wear OS käyttöinen. Eli ei mitään mekaanisia viisareita tai muita.

Täytyy katsoa mitä ensi maanantaina esitellään ja toivoa että joku valmistaja tekee minulle mieluisen kellon.
Niin no Ticwatch Pro on juurikin tuota.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
384
Itse olen kiinnostunut ruotsalaisesta Kronaby kellosta. Älyä pitkällä patterin kestolla (2v) ja mekaanisella koneistolla.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Taitaa tämäkin jäädä hyllyyn, Snapdragon Wear 2100 on jo pari vuotta vanha ja parin arvostelun perusteella jokseenkin hitaan oloinen.
Uudempaa ei WearOS:eek:le ole toistaiseksi tarjolla.

Tällä hetkellä et löydä yhtäkään WearOS kelloa uudemmala Snapdragonilla, sellaista kun ei ole vielä olemassa. 10.9 julkaistaan uusi piiri, joka tosin ilmeisesti edelleen on koottu samalla viivanleveydellä jne
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Jokos Google on tullut järkiinsä Spotifyn ym. torppaamisen kanssa? Vai onko edelleen niin että WearOS:llä ei tarvii Spotifytä käyttää, ainakaan offline-tilassa?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Jokos Google on tullut järkiinsä Spotifyn ym. torppaamisen kanssa? Vai onko edelleen niin että WearOS:llä ei tarvii Spotifytä käyttää, ainakaan offline-tilassa?
Ei saa ladattua listoja/biisejä offlineen. Ja tuskin saa nyt kun Spotifyllä on Samsung diili takataskussa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Ei saa ladattua listoja/biisejä offlineen. Ja tuskin saa nyt kun Spotifyllä on Samsung diili takataskussa
En tiennytkään että Samsungilla ja Spotifyllä on joku soppari. Minkälaisesta diilistä siinä on kyse, joku yksinoikeus Samsungille wearableihin Spotifystä? Näin kuluttajana vähän harmittaa tällaiset puolin ja toisin tapahtuvat blokkailut siinä mitä palveluita voi käyttää milläkin laitteella...
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
En tiennytkään että Samsungilla ja Spotifyllä on joku soppari. Minkälaisesta diilistä siinä on kyse, joku yksinoikeus Samsungille wearableihin Spotifystä? Näin kuluttajana vähän harmittaa tällaiset puolin ja toisin tapahtuvat blokkailut siinä mitä palveluita voi käyttää milläkin laitteella...
Tuo julkaistiin Note9 ja Galaxy watchin yhteydessä. Diilistä ei sen tarkempaa tietoa onko joku exclusive mutta nuo Samsungin Gear S sarjan vehkeet taitaa tällä hetkellä olla ainoita joissa tuo Spotify Offline lataus on mahdollista. Ja tuleva Galaxy Watch myös
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 369
Viestejä
4 158 878
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom