Google avaa Playkaupan.

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Elikkäs tuli ostettua Oneplus5 ongelmaksi muodostunut ihan vitun raivostuttava käytös google chromessa. Jos haet vaikka Peaky blinders imbd. Jokainen linkki joka ohjaa imbd avaa playstoren. Mä en halua haista vittu apeja vaan avata netti sivun! Sama kaikilla sivuilla joilla on App. Oliko tohon tässä puhelimessa joku kikka jolla ton paskan saa loppumaan? Vitun google.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
563
Asetukset -> Sovellukset -> Paina hammasratasta oikealta ylhäältä. Kohdasta "Linkkien avautuminen" pitäisi pystyä määrittämään.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Testattu ei toimi. Edelleen google haun tulokset avaa play kaupan.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Olen muuten aivan samaa mieltä noista haistapaska appeista, mutta tähän se on menossa että nettisivuja ei tulisi käyttää vaan kaikki katsellaan niiden haistavittu appien kautta.

Syyllinen taitaa olla Chrome, koska sen kautta olet Googlen talutusnuorassa ja se ohjaa kaikki appeihin. Muita selaimia käyttöön, niin helpottaa. Microsoft juuri lupasi, että Edge pian Androidille, en malttaisi odottaa :)
 

Rensu

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
741
Jep, samaa mieltä appien tyrkyttämisestä. Todella ärstyttävää kun sivut avaa Play Storen ja tyrkyttää appia väkipakolla.
 

superzeppo

Premium-jäsen
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
111
Nexus 6P, vakaa Chrome, avaa nettisivun. En tiedä mikä asetus on päällä, mutta mulla ei kyllä koskaan Chrome avaa Google Playtä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 541
Ei avaa myöskään mulla mitään appeja kun googlella hakee esim. tuota ekan viestin esimerkkihakua. Käytössä Oneplus 3T.

Eihän ole sitten asetettuna jotain esim. tänne: Asetukset / Sovellukset / Google Play store / Avaa oletuksena.

Siellä on linkkien avautumiseen liittyviä asetuksia. Voisko vaikuttaa tähän.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
368
Ei kyllä täälläkään toimi kuvatulla tavalla. Ihan imdb:n nettisivuille ohjaa.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
1 498
Ei ole tääläkään mitään ongelmia. Vaikka pistäisi Instant appsit päälle niin ei toimi noin (ei toki kuuluisikaan toimia niin)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 541
Mielenkiintoista. Aamulla ei avannut minulla Playstorea imdb-linkit, mutta nyt avaa.

Edit: Chromen cachen tyhjennys auttoi. Nyt mm. Imdb-linkit eivät avaa Playstorea, vaan vievät imdb:n sivuille.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 835
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom