Ihan ensiksi tuli sähköposti osoitteesta payments-noreply@google.com:
Seuraavana päivänä tuli sähköposti osoitteesta ads-account-noreply@google.com:
Samana päivänä tuli sähköposti osoitteesta no-reply@accounts.google.com:
Tässä kohdaa kävin vaihtamassa Googlen salasanan.
Tapahtumat-välilehdellä ei ole mitään kummallista, mutta Maksutavat-välilehdelle oli ilmestynyt tuo 0761-loppuinen VISA. Mulla ei tuollaista korttia ole.
Tilaukset ja pelvelut-välilehteen oli tullut joku "Google Ads", jossa maksutapana tuo edellisessä kuvassa mainittu VISA, joka ei siis ainakaan oma kortti ole.
Googlelta on joku tietode asiaan liittyen.
Myös täällä on artikkeli Google Ads - Your Account Is Suspended Email Scam..
Itse olin aika hyvässä jurrissa kun toi eka maili tuli niin en oikeen muista mitä oon klikkaillut Törkeetä käyttää humalaisia ihmisiä hakkerien jekkuihin.
Mikä tässä nyt olisi järkevin toimenpide? Poistan tuon kortin mikä ei ole mun ja samalla tuon Google Adsin?
Seuraavana päivänä tuli sähköposti osoitteesta ads-account-noreply@google.com:
Samana päivänä tuli sähköposti osoitteesta no-reply@accounts.google.com:
Tässä kohdaa kävin vaihtamassa Googlen salasanan.
Tapahtumat-välilehdellä ei ole mitään kummallista, mutta Maksutavat-välilehdelle oli ilmestynyt tuo 0761-loppuinen VISA. Mulla ei tuollaista korttia ole.
Tilaukset ja pelvelut-välilehteen oli tullut joku "Google Ads", jossa maksutapana tuo edellisessä kuvassa mainittu VISA, joka ei siis ainakaan oma kortti ole.
Googlelta on joku tietode asiaan liittyen.
Myös täällä on artikkeli Google Ads - Your Account Is Suspended Email Scam..
Itse olin aika hyvässä jurrissa kun toi eka maili tuli niin en oikeen muista mitä oon klikkaillut Törkeetä käyttää humalaisia ihmisiä hakkerien jekkuihin.
Mikä tässä nyt olisi järkevin toimenpide? Poistan tuon kortin mikä ei ole mun ja samalla tuon Google Adsin?