Gimp ongelma

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
107
Gimp 2.8.22 versiossa on windowsin uudellen asentamisen jälkeen ilmennyt tälläinen outo ongelma, jossa klikatessa työkalua tulee tulee iconin ympärille vain katkoviivainen neliö eikä työkalu vaihdu. Ongelman saa ratkaistua väliaikasesti painamalla koko ikkunan ulkoreunaa ja sitten klikkaamalla työkalua, mutta sekin toimii vain kerran kerralla.

Käytössä win 10 uusin versio.

video aiheesta:
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
107
Kokeilin vielä gimpin beta versiota 2.9 ja siinä ongelmaa ei ollut. Mutten halua käyttää kyseistä versiota, sillä kokeiluissani se kaatui muutaman kerran.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Saan toistettua tuon Win7 ympäristössä klikkaamalla työkaluja hiiren keskinapilla tai oikealla napilla. Jos ei ole uudelleenasennuksessa mennyt hiiren asetukset sekaisin niin sitten voipi olla bugiraportin paikka.
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
130
Latasin Gimpin, mutta kiekuu jotain tämmöistä jos koittaa tallentaa kuvaa? En ymmärrä mitä koittaa sanoo tolla???
Sieppaa.JPG
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Eipä sitten vaivautunut kertomaan että mikä tuon aiheutti, eikö saanut lupaa kirjoittaa filettä ko. paikkaan vai kippasiko plugini. Nämä käännökset tahtoo olla aina vähän tuollaisia "minä puhua huono Suomi".
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 078
Eikö kukaan osaisi auttaa?
Onko jokin syy miksi haluat käyttää vanhaa versiota ?

Itse päivitin versioon 2.10.10 jo 29.5.2019 ja uusin näyttää olevan 2.10.18. Jos käyttiksen päivitys sotkee vanhan version niin hae suosiolla uudempi.
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
130
Eipä sitten vaivautunut kertomaan että mikä tuon aiheutti, eikö saanut lupaa kirjoittaa filettä ko. paikkaan vai kippasiko plugini. Nämä käännökset tahtoo olla aina vähän tuollaisia "minä puhua huono Suomi".
Sorppa, tuli muita kiireitä ja olin pois täältä.
Yritin TALLENTAA kuvaa ja tuli heti tuo oudosti ilmaistu virhe-ilmoitus. Ei menny jakeluun, että mikä ihmeen "liitännäinen jpg-kuva"!
Myöhemmin muistin, että olin juuri laittanut kokeeksi päälle kansioiden suojauksen ja todellakin, kun sen otti pois päältä, antoi Gimpin tallentaa. Varmaan sen olisi jossain voinut sallia... en jaksanut tutkia missä, joten otin kokonaan pois päältä.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
107
Onko jokin syy miksi haluat käyttää vanhaa versiota ?

Itse päivitin versioon 2.10.10 jo 29.5.2019 ja uusin näyttää olevan 2.10.18. Jos käyttiksen päivitys sotkee vanhan version niin hae suosiolla uudempi.
Kannattaa ottaa huomioon että loin tämän ketjun 2018, jolloin gimp 2.8 oli uusin stable versio. Nykyään gimp 2.10 versiolla ongelmaa ei ole.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 197 083
Jäsenet
70 756
Uusin jäsen
FuriousJumper

Hinta.fi

Ylös Bottom