• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Gigantti Porvoo Avajaiset

Liittynyt
22.07.2021
Viestejä
27
Tuote: Gigantti Porvoo
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Gigantti Porvoo
Voimassa: to 28.5. klo 8:00 - su 31.5. asti tai kunnes avajaiserä on loppuunmyyty
Linkki: https://www.gigantti.fi/kampanja/gigantti-porvoo-avajaiset


Kommentti tarjouksesta: Näyttäisi olevan aika samat tuoteet mikä Kaaren avajaisissa viime viikolla

Llisäksi tarjoamme avajaisten ajan -30% kaikista normaalihintaisista isoista kodinkoneista, sekä kaikki myymälän valikoimaan kuuluvat Philips HUE tuotteet -50%. Lisäksi kaikki tavalliset ja varsi-pölynimurit -25% merkeiltä Miele, Electrolux, Bosch ja Siemens.​

 
Telkkarin vaihtoa oon ollut etsimässä jonkun aikaa... Onkohan tuo LG:n uusi B5E hyvä nouto 650€ hinnalla? C5 pro 800€ hinnalla ei myöskään huono.

Vois toki myös vielä odottaa ens vuoteen jos sais enemmän vastinetta rahoille.
 
Telkkarin vaihtoa oon ollut etsimässä jonkun aikaa... Onkohan tuo LG:n uusi B5E hyvä nouto 650€ hinnalla? C5 pro 800€ hinnalla ei myöskään huono.

Vois toki myös vielä odottaa ens vuoteen jos sais enemmän vastinetta rahoille.
joutuu kyllä odottelemaan loputtomasti, jos aina vaan odottaa ensvuoden uusia malleja. tuo C5 vaikuttaa hyvältä diililtä
 
Telkkareita näyttäisi olevan hyvin tarjouksessa. Varsinkin LG OLED mallit. Harvemmin näkee isoa LG 77" C5 Pro 4K 1599e.
 
Ainkin 10:n kohdalla lisähyvitys mainittu. Ja sanottu ettei koske 10a:ta tai outlet tuotteita.

Edit. Tossa olis siis halvalla hyvä degoogled-kapula. Houkuttelis ihan vaan kokeilumielessä.
 
Ainkin 10:n kohdalla lisähyvitys mainittu. Ja sanottu ettei koske 10a:ta tai outlet tuotteita.

Edit. Tossa olis siis halvalla hyvä degoogled-kapula. Houkuttelis ihan vaan kokeilumielessä.
Lähinnä vaan, että poistuukohan se mystisesti huomenna kun tuo hintakampanja alkaa.

Saikohan Kaaren avaijissa iPadistä tarjouksen lisäksi lisäalen?
 
Onko jollain näkemystä siitä, onko LG 55" C5 Pro 4K OLED evo TV (2025) hintaan 800€ hyvä hankinta? Käyttö olis telkkariksi opiskelijaboksiin, mutta isolle tietokoneen näytölle olisi myös tarvetta. Sopiiko toi sellaiseksi vai kannattaako katsoa jotain 40 tai 42" kokoa, mikä se pienin LG 4k oled nyt olikaan.
 
Kyllähän tuon Pixel 10 sai 249€ kun vei romupuhelimen.
200-300€ hintaluokkaan piti ostaa lapselle puhelin joka tapauksessa, niin tuskin parempaa samalla rahalla saisi muuten.
 
Olikos niin, ettei mistään muualta kuin paikanpäältä saanut tiedon, että onko tarjouserää jäljellä?
 
Jono aika lyhyt klo 9. Kaaressa oli 10x huonommilla tarjouksilla.

IMG_4651.jpeg
 
Noin tunti sitten myymälän puolella ei näkynyt LGltä mitään C5 telkkuja. Pari UA laatikkoa oli.
 
Nettimyyjän mukaan 549€ google pixel 10 lähes loppuunmyyty. Voin ostaa 249 euroa f2f jos jollakin tuli ylimääräisenä tai mieli muuttuu. (Oletan että käytettiin lisävaihtohyvitystä)
 
Nettimyyjän mukaan 549€ google pixel 10 lähes loppuunmyyty. Voin ostaa 249 euroa f2f jos jollakin tuli ylimääräisenä tai mieli muuttuu. (Oletan että käytettiin lisävaihtohyvitystä)
Soitin Aspaan niin sanoi, ettei tiedä avajaistarjouksien saldoja..

Onko kellään tietoa Pixeleiden saatavuudesta ennenkuin starttailen autoa Helsingistä?
 
Soitin Aspaan niin sanoi, ettei tiedä avajaistarjouksien saldoja..

Onko kellään tietoa Pixeleiden saatavuudesta ennenkuin starttailen autoa Helsingistä?
Myymälästä perus 10 loppu, kulemma saa tilattua myymälästä noutona heidän myymälään (arvio n. viikko) tai postilla lähemmäs kotia (nopeampi toimitus). Vaihtohyvityksestä unohdin kysyä, mutta luulisi kuuluvan diiliin.
 
Kävin itse poistamassa 16 aikaan Pro-mallin, oli kuulemma viimeinen. Perus 10-malli oli hyllystä loppu, mutta olisi saanut avajaishintaan tilattua myymälään/postitse vaihtohyvitysdiilin kanssa.
 
Kävin itse poistamassa 16 aikaan Pro-mallin, oli kuulemma viimeinen. Perus 10-malli oli hyllystä loppu, mutta olisi saanut avajaishintaan tilattua myymälään/postitse vaihtohyvitysdiilin kanssa.
Onkohan kuitenkin niin, että "erää" on kuitenkin ollut vielä jäljellä ja on vain loppu liikkeen varastosta vai myyvätkö he yli mainittujen erämäärien avajaishinnalla?
 
Hiukan menee Offtopic, mutta ilmeisen moni oli kiinnostunut noista LG C5 avajaistarjouksesta.

Oletteko huomanneet LG G5 lippulaiva sarjan tarjoukset tällä hetkellä järjestäen kilpailijoilla? Kannattaa vilkaista, itse otin verkkiksestä, kun tarjoavat tuon 3 vuoden takuun. Nyt tarjoavat vielä toimituksen ilmaiseksi. Mutta tosiaan elisat, teliat, tms mukana tässä samassa, kun uudet mallit tulee kai 1-2kk päästä.

Itse aiheeseen onko Polarin urheilukelloista tietoa onko kaikki menneet?
 
Hiukan menee Offtopic, mutta ilmeisen moni oli kiinnostunut noista LG C5 avajaistarjouksesta.

Oletteko huomanneet LG G5 lippulaiva sarjan tarjoukset tällä hetkellä järjestäen kilpailijoilla? Kannattaa vilkaista, itse otin verkkiksestä, kun tarjoavat tuon 3 vuoden takuun. Nyt tarjoavat vielä toimituksen ilmaiseksi. Mutta tosiaan elisat, teliat, tms mukana tässä samassa, kun uudet mallit tulee kai 1-2kk päästä.

Itse aiheeseen onko Polarin urheilukelloista tietoa onko kaikki menneet?
Oliko näissä G5 tarjouksissa tarkalleen ottaen mikä huomaamisen arvoista? 77" C5 Gigantin avajaisista 1600e ja vastaavan koon G5 Verkkiksestä 2500e, niin onhan tuossa melkoinen ero kuitenkin?
 
OTia jatkaen, G sarjan suuremmasta kirkkaudesta en henkilökohtaisesti ole valmis maksamaan mitään. Vanhaa B sarjalaistakin ajelen normaalissa kotivalaistuksessa vajaalla teholla.
 
Onko Pixel 10 normimallia saanu tilattua myymälässä asioidessa?
Pitäis Espoosta asti ajella, mut ei viiti turhaa reissua heittää.
 
Onko Pixel 10 normimallia saanu tilattua myymälässä asioidessa?
Pitäis Espoosta asti ajella, mut ei viiti turhaa reissua heittää.
Sai tilattua ku paikan päällä kävi, vaikka oli paikanpäältä loppu -> nouto esim itäkeskus.
 
Isot kiitokset!
Tän tiedon varassa uskalsi ajella ja myymälästä sai tilattua pixel kympin lähimpään postiin. Vanhan romun ottivat vaihdossa ja sen myötä normimallille 128gb muistilla jäi hintaa joku 245€.
 
Sattuiko joku katsomaan mikä on macbook airien tilanne? Vieläkö on tarjouseriä jäljellä?
 
Isot kiitokset!
Tän tiedon varassa uskalsi ajella ja myymälästä sai tilattua pixel kympin lähimpään postiin. Vanhan romun ottivat vaihdossa ja sen myötä normimallille 128gb muistilla jäi hintaa joku 245€.
Jos tällä rullasi niin pakko lähteä kyllä itsekkin huomenna ajelemaan. Kävikö tuonne siis mikä tahansa vanha puhelin, itseltä löytyisi pöytälaatikosta oneplus6..
 
Jos tällä rullasi niin pakko lähteä kyllä itsekkin huomenna ajelemaan. Kävikö tuonne siis mikä tahansa vanha puhelin, itseltä löytyisi pöytälaatikosta oneplus6..
Vastaan nyt toisen puolesta sillä kävin hetki sitten heittämässä puhelimen josta ei löytynyt merkintää Gigantin järjestelmästä. Pixel 10 tilattu hintaan 249€ ja saapuu ensi viikolla. Värinkin sai vielä valita.
 
Vastaan nyt toisen puolesta sillä kävin hetki sitten heittämässä puhelimen josta ei löytynyt merkintää Gigantin järjestelmästä. Pixel 10 tilattu hintaan 249€ ja saapuu ensi viikolla. Värinkin sai vielä valita.
..ja lisäyksenä tähän, että noudin oman Pixel 10:n aamupäivällä ja vaihtopuhelimen vaatimukset olivat "kunhan lähtee päälle".
 
Jos tällä rullasi niin pakko lähteä kyllä itsekkin huomenna ajelemaan. Kävikö tuonne siis mikä tahansa vanha puhelin, itseltä löytyisi pöytälaatikosta oneplus6..
Pixel 10 käyty tilaamassa hintaan 244€. Ensiviikolla pitäisi postin tuoda. Kiitos linkkaajalle ja vastanneille!
 
Onko kukaan tilaajista saanut jo pixeliä? Seuranta ei allekirjoittaneella toimi ja tälle päivälle oli toimitus tarkoitettu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 364
Viestejä
5 248 917
Jäsenet
83 489
Uusin jäsen
persereikä69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom