Gigantti lähetti demopuhelimen

Tilasin Outletista "asiakaspalautetun" Pixelin hyvään hintaan. Tuote tulikin demopaketissa ja Gigantti vahvistikin että on ollut demopuhelimena. Puhelin sinänsä näyttää hyvältä, ei naarmuja tai huomattavaa burn-iniä, mutten todellakaan tuohonkaan hintaan olisi ostanut jos olisin tiennyt puhelimen olleen demokäytössä.

Voiko tämmösestä saada jotain lisäalennusta vai onko pakko lähtä palauttamaan jos ei halua ottaa riskiä että akku onkin huonompi kuin mitä olen nyt huomannut?

Asiakaspalveluun tietty laitettu viestä ja vastausta odotellaan samalla.

En osaa sanoa mutta suosittelen ettei jatkossa asio gigantissa tuntuu aina jotaki kusetusta tai harhaan johtamista

Mulla oli kanssa ihan samanlainen case Gigantin ja outlet läppärin kanssa. Asiakaspalautetun tilasin ja läppärin tiedoista näin, että se oli otettu käyttöön jo yli 3 vuotta aiemmin ja akussa oli valmiiksi 160 sykliä (90% kapasiteetti). Soittelin Gigantille tuosta ja selityksenä jotain, että heidän outlet järjestelmä on kankea ja siellä on rajalliset vaihtoehdot yms. En lähtenyt hinnasta tinkaamaan, kun olin päättänyt jo palauttavani sen, mutta puhelun perusteella jäi fiilis että sellaista ei ainakaan kovin herkästi olisi tullut. Toki aina kannattaa kokeilla lisähyvitystä, jos ei liikaa epäilytä tuo akun kunto. Sen saantiin vaikuttaa varmaan myös se, että kuinka hyvä tuo jo saamasi "hyvä hinta" oli. (Kirjoittelin täällä muutaman viestin tuosta, jos kiinnostaa lueskella tarkemmin: Tekniikka - Apple MacBook Air M1 2020 799 €)

Statistiikka

Viestiketjuista
285 260
Jäsenet
78 958
Uusin jäsen
Valde666

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom