• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Gigantti Kaaren avajaiset, Tarjouksia jopa -80%!

Yritykset voisivat näissä alennusmyynneissään erikseen kirjata sen ei Jälleenmyyntiin niinkuin jotkut ruokakaupat tekevät ja mielellään vaikka jokin allekirjoitus ostajalta siihen, että tuote ei mene jälleenmyyntiin. Toisaalta, onko laillista ensin ilmoittaa isommasta tarjouserästä etukäteen ja sitten pienentää sitä jälkikäteen? Mutta aiheesen palaten, nuo puhelintarjoukset ainakin tuossa S26:ssa oli tosi hyvä.
Tätä itsekin mietin, kun pieneni yön aikana 90kpl -> 30kpl, ettei kai liene kuluttajan vastuulla etsiskellä sivuilta päivityksiä. Laittelin rekkulaa Gigantille, niin katsotaan mitä vastaavat..
 
5000e taitaa olla raja, jonka jälkeen vasta täytyy ilmoittaa. Mutta villi veikkaus, että nämä jobbarit eivät taida paljon ilmoitella sittenkään.

1000€ on raja, kun kyseessä ei ole "oman perheen käytössä olleita tavanomaisia tavaroita". :)

Ja nykyään taitaa aika herkästi iskeä verottajan koukkuun, kun esim. tori.fi toimittaa tietoja verottajalle.

Yksityishenkilö voi myydä oman perheensä käytössä olleita tavanomaisia tavaroita verovapaasti, jos myynnistä saadut voitot ovat yhteensä enintään 5 000 euroa vuodessa. Jos saat vuodessa myyntivoittoja yli 5 000 euroa, sinun on maksettava rajan ylittävästä osasta luovutusvoittoveroa. Voitolla tarkoitetaan myyntihinnan ja ostohinnan erotusta.

Jos myyt muita kuin oman perheesi käytössä olleita tavanomaisia tavaroita, sinun on maksettava myyntivoitosta veroa. Veroa on maksettava kuitenkin vasta silloin, jos myyt tällaisia tavaroita ja muuta irtainta omaisuutta yhteensä yli 1 000 eurolla vuodessa.
 
Yritykset voisivat näissä alennusmyynneissään erikseen kirjata sen ei Jälleenmyyntiin niinkuin jotkut ruokakaupat tekevät ja mielellään vaikka jokin allekirjoitus ostajalta siihen, että tuote ei mene jälleenmyyntiin. Toisaalta, onko laillista ensin ilmoittaa isommasta tarjouserästä etukäteen ja sitten pienentää sitä jälkikäteen? Mutta aiheesen palaten, nuo puhelintarjoukset ainakin tuossa S26:ssa oli tosi hyvä.
Miten tätä valvottais? Sim-lukitus vois toimii, mutta onko sekään hyvä ratkasu?
 
Mikä tässä on ongelma? Eikö se ole ihan hyvä että jos joku ei pääse ostoksille niin saa sen torista kauppaa edullisemmin, kun joku on viitsinyt jonottaa tuntikaupalla? Siis esimerkiksi tuo S26 750eurolla on ihan hyvä diili uudesta puhelimesta. Oletko kateellinen siitä että joku saa nimellisen vaivanpalkan ihmishelvetissä seisomisesta?

Vai olisiko tuo puhelin kuulunut sinulle vaikket jaksanut jonottaa?

499€ oli hyvä diili tuosta. 750€ ei kun kaupasta saa kiertotarjouksien aikana 799€ hinnalla.
Itse en uutta puhelinta tarvitse, mutta padin olisin voinut ottaa ja tuo 50€ trokauspalkkio on mielestäni ihan ok...tosin siltikin ostan suoraan, koska ei sekään ole kuin 50€ enemmän kuikn tori-hinta eikä tarvitse sopia aikatauluja.
 
Yritykset voisivat näissä alennusmyynneissään erikseen kirjata sen ei Jälleenmyyntiin niinkuin jotkut ruokakaupat tekevät ja mielellään vaikka jokin allekirjoitus ostajalta siihen, että tuote ei mene jälleenmyyntiin. Toisaalta, onko laillista ensin ilmoittaa isommasta tarjouserästä etukäteen ja sitten pienentää sitä jälkikäteen? Mutta aiheesen palaten, nuo puhelintarjoukset ainakin tuossa S26:ssa oli tosi hyvä.

Käyttöehdot ei mene lain yli. Sinulla on oikeus myydä näitä eteenpäin. Vaikka allekirjoittaisit kaksi paperia.
 
Kävin hakemassa Canon TS7550i- tulostimen hintaan 19 euroa. Luulin ettei ole enää jäljellä...

Mutta: Oli vielä jäljellä aikamoinen kasa, että jos tarvetta niin sinne vaan hakemaan. Nyt oli kyllä kova tarjous! Käy ja kukkuu.

Ja Applen Airpods Pro 3:a kuulemma reilusti vielä jäljellä hintaan 179 e. *vink*
 
Mikä tässä on ongelma? Eikö se ole ihan hyvä että jos joku ei pääse ostoksille niin saa sen torista kauppaa edullisemmin, kun joku on viitsinyt jonottaa tuntikaupalla? Siis esimerkiksi tuo S26 750eurolla on ihan hyvä diili uudesta puhelimesta. Oletko kateellinen siitä että joku saa nimellisen vaivanpalkan ihmishelvetissä seisomisesta?

Vai olisiko tuo puhelin kuulunut sinulle vaikket jaksanut jonottaa?
En edes asu tarpeeksi lähellä kyseistä liikettä. Vastavuoroisesti voisi kysyä olitko sinä yksi trokareista? :)

Kuten muut on jo kommentoineet, niin varmasti moni olisi halunnut omaan käyttöön ja sitten torista näkee tämän tyylisen ilmoituksen "Puhelin ostettu Gigantista 20.5. Myynnissä tämän violetin lisäksi valkoinen S26, katso toinen ilmoitukseni."

Tuskin kaupatkaan haluavat toimia vain tukkuna parhaiden tarjousten kohdalla, trokarit kun ei oletettavasti palaa samalla todennäköisyydellä ostamaan jotain normaalihintaista kuin tyytyväisenä tarjoustuotteen ostanut saattaa palata.
 
Tätä itsekin mietin, kun pieneni yön aikana 90kpl -> 30kpl, ettei kai liene kuluttajan vastuulla etsiskellä sivuilta päivityksiä. Laittelin rekkulaa Gigantille, niin katsotaan mitä vastaavat..
Soittivat Gigantilta tänään ja yhtään sen enempiä mukisematta tarjosivat luuria nyt tuohon avajaishintaan myymälästä noudettuna. Positiivista sinällään, että ottivat kontolleen saldomokan, joten propsit asian hoidosta Kaaren Gigantille.

Ehkäpä noutoreissulla nyt tarttuu vielä muutakin tavaraa matkaan, mikäli mitään avajaisista enää huomenissa jäljellä. Onko kukaan käynyt katselemassa?

PS. En nyt kannusta ketään koittamaan kikkailla, jos ei siellä itse jonotellut luurin perässä. Laitoin liitteeksi jonotusnumerot, kellonajat yms., niin tällä varmaan yhdistivät caseen.
 
Kävin nappaamassa tänään klo 18.30 dreame D20 robotti imurin hintaan 111€, hyvin oli vielä vekottimia jäljellä .
 
Onko tietoo onko noi Samsung Galaxy Buds3 nappikuulokkeet mennyt? Ainakaan gigantin kaaren sivuilla ei lue että erä olisi loppuunmyyty 🤔
Onks joku eilen perjantaina liikkeessä käynyt huomannut onko näitä vielä?
 
Kävin tänään tilaamassa. Vaikka liikkeestä loppu, niin voi tilata noudolla n 1 viikon toimitusajalla hintaan 39€
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 358
Viestejä
5 248 612
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom