Gigantin Takuuhuolto rikkoi 1200e Peliläppärin.

Paras vaihtoehto varmaan on pyytää uusi kone vanhan tilalle, kun ei selvästikään ole korjattavissa.

Toki jos Gigantti suostuu purkamaan kaupan koko summasta, niin onhan sekin ihan hyvä vaihtoehto.
(Kuluttajaritalautakunta tuskin vaatii aivan koko summaa palauttamaan kun läppäriä on kuitenkin vuoden verran pystynyt käyttämään - jos niin hankalaksi menisi, että kuluttajariitalautakuntaan pitäisi tämä keissi viedä).
 
Paras vaihtoehto varmaan on pyytää uusi kone vanhan tilalle, kun ei selvästikään ole korjattavissa.

Toki jos Gigantti suostuu purkamaan kaupan koko summasta, niin onhan sekin ihan hyvä vaihtoehto.
(Kuluttajaritalautakunta tuskin vaatii aivan koko summaa palauttamaan kun läppäriä on kuitenkin vuoden verran pystynyt käyttämään - jos niin hankalaksi menisi, että kuluttajariitalautakuntaan pitäisi tämä keissi viedä).
Kiitos vastauksesta. :) Gigantti ei suostunut antamaan uutta tilalle eikä purkamaan kauppaa. Jos kone ei nyt tule täysin toimivana niin silloin vaihtoiehtoina on kuluttajariitalautakunta tai kaupan purku.
 
Niin, yleisesti uutta laitetta/kaupan purkua aletaan katsomaan vasta ehkä kolmannen huollon jälkeen, jos laitteessa siis edelleen sama vika. Enkä usko että Gigantti on mitään hajottanut, vaan valmistajan oma takuuhuolto.
 
Niin, yleisesti uutta laitetta/kaupan purkua aletaan katsomaan vasta ehkä kolmannen huollon jälkeen, jos laitteessa siis edelleen sama vika. Enkä usko että Gigantti on mitään hajottanut, vaan valmistajan oma takuuhuolto.

Joo ja siis uusi vastaava tai parempi laite annetaan asiakkaalle jos laite ei kolmannen huollon jälkeen tule kuntoon, sillä oletuksella että vika on joka kerta sama. Jos eri vika niin tuo ei silloin päde.
 
Niin, yleisesti uutta laitetta/kaupan purkua aletaan katsomaan vasta ehkä kolmannen huollon jälkeen, jos laitteessa siis edelleen sama vika. Enkä usko että Gigantti on mitään hajottanut, vaan valmistajan oma takuuhuolto.
Huolto oli Infocare eikä valmistajan
 
Joo ja siis uusi vastaava tai parempi laite annetaan asiakkaalle jos laite ei kolmannen huollon jälkeen tule kuntoon, sillä oletuksella että vika on joka kerta sama. Jos eri vika niin tuo ei silloin päde.
Sama vika tiwtokoneessa oli yhä, ja monta muuta vikaa
 
Eli valmistajan määrittelemä takuuhuolto. Turha siitä on muutenkaan Giganttia syyttää, kun he eivät itse sitä laitetta kuitenkaan korjaa.
juu. Tuolla InfoCarella on vaan aika huono maine. Ja kone meni Gigantin kautta huoltoon.
 
Kerron näin melkein aiheeseen liittyen oman kokemuksen InfoCare Workshopista tältä kesältä:

Kone lähti huoltoon, ja parin viikon odottelun jälkeen paketti odotti postissa. Paketissa oli kuitenkin pelkkä (vanha) emolevy, ja ihmettelin vähän. Seuraavana päivänä tuli uusi paketti, jossa oli väärä kone - Jonkun toisella puolella Suomea asuvan suomenruotsalaisen pikkuläppäri ja kyseisessä paketissa oli molempien, sekä minun että hänen koneiden takuupaperit. Kysäisin asiaa koneen valmistajalta (Olin ottanut suoraan valmistajaan yhteyttä, en liikkeeseen) että mitäs tää on ja sanoin että ihan periaatteesta en ala soittamaan InfoCaren maksulliseen asiakaspalveluun (eihän se paljoa maksa, muutamia kymmeniä senttejä minuutilta mutta silti) kun itse töpeksivät, ja jätin numeron ja soittopyynnön.

Soittivat takaisin samana päivänä, ja kertoivat että kyllä se minunkin kone siellä postissa on, mutta se oli Express-lähetyksenä, josta ei mitään saapumisilmoitusta vastaanottajalle tule. Lähettivät seurantakoodin, hain paketin ja vein samalla emolevyn ja toisen läppärin takaisin. Ihme säätämistä, onneksi sentään itse huolto oli hyvin hoidettu ja kone tuli kuntoon.
 
Kerron näin melkein aiheeseen liittyen oman kokemuksen InfoCare Workshopista tältä kesältä:

Kone lähti huoltoon, ja parin viikon odottelun jälkeen paketti odotti postissa. Paketissa oli kuitenkin pelkkä (vanha) emolevy, ja ihmettelin vähän. Seuraavana päivänä tuli uusi paketti, jossa oli väärä kone - Jonkun toisella puolella Suomea asuvan suomenruotsalaisen pikkuläppäri ja kyseisessä paketissa oli molempien, sekä minun että hänen koneiden takuupaperit. Kysäisin asiaa koneen valmistajalta (Olin ottanut suoraan valmistajaan yhteyttä, en liikkeeseen) että mitäs tää on ja sanoin että ihan periaatteesta en ala soittamaan InfoCaren maksulliseen asiakaspalveluun (eihän se paljoa maksa, muutamia kymmeniä senttejä minuutilta mutta silti) kun itse töpeksivät, ja jätin numeron ja soittopyynnön.

Soittivat takaisin samana päivänä, ja kertoivat että kyllä se minunkin kone siellä postissa on, mutta se oli Express-lähetyksenä, josta ei mitään saapumisilmoitusta vastaanottajalle tule. Lähettivät seurantakoodin, hain paketin ja vein samalla emolevyn ja toisen läppärin takaisin. Ihme säätämistä, onneksi sentään itse huolto oli hyvin hoidettu ja kone tuli kuntoon.
Okei. Hyvä että sulla oli hyvä tuuri ja loppujen lopuksi kone oli kunnossa... toisin kun mulla :(
 
Suoraan gigantin kanssa Kuluttajariitalautakunta vaade pöydälle ja kova ääni kelloon. Itse olen jo kerran vienyt kuluttajariitalautakunnalle tapauksen Gigantista juuri rikkinäisen puhelimen vuoksi, kun eivät neljännen huollonkaan jälkeen halunneet kauppaa purkaa.
 
Infocaresta itselläkin 2 paskaa kokemusta. Yksi kone kävi 3x huollossa ja sama vika aina. Toisella kertaa läppärin mousepadin korjaaminen oli lopulta liian vaikeaa ko. lafkalle. 2x eivät saaneet hiiren johtoa vaihdettua, joten tilasin osan itse ja vaihdoin. Siihen päälle asennuksen jälki oli puhtaasti Ö-luokkaa. Näytti suorastaan siltä, että joku kesähessu oli vaan lurkkinut sisään ja todennut, että ehjältä näyttää.
 
Infocaresta itselläkin 2 paskaa kokemusta. Yksi kone kävi 3x huollossa ja sama vika aina. Toisella kertaa läppärin mousepadin korjaaminen oli lopulta liian vaikeaa ko. lafkalle. 2x eivät saaneet hiiren johtoa vaihdettua, joten tilasin osan itse ja vaihdoin. Siihen päälle asennuksen jälki oli puhtaasti Ö-luokkaa. Näytti suorastaan siltä, että joku kesähessu oli vaan lurkkinut sisään ja todennut, että ehjältä näyttää.
Veikkaan että vaihtoivat koneesta emolevyn :D, koska eivät muutakaan osaa tehdä arvostelujen perusteella. Varmaan koko paikka täynnä kesähessuja. Mun koneeseen oli vaihdetru jopa vääränlainen emolevy :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Viestejä
4 493 881
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom