Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vastauksesta. Gigantti ei suostunut antamaan uutta tilalle eikä purkamaan kauppaa. Jos kone ei nyt tule täysin toimivana niin silloin vaihtoiehtoina on kuluttajariitalautakunta tai kaupan purku.Paras vaihtoehto varmaan on pyytää uusi kone vanhan tilalle, kun ei selvästikään ole korjattavissa.
Toki jos Gigantti suostuu purkamaan kaupan koko summasta, niin onhan sekin ihan hyvä vaihtoehto.
(Kuluttajaritalautakunta tuskin vaatii aivan koko summaa palauttamaan kun läppäriä on kuitenkin vuoden verran pystynyt käyttämään - jos niin hankalaksi menisi, että kuluttajariitalautakuntaan pitäisi tämä keissi viedä).
Niin, yleisesti uutta laitetta/kaupan purkua aletaan katsomaan vasta ehkä kolmannen huollon jälkeen, jos laitteessa siis edelleen sama vika. Enkä usko että Gigantti on mitään hajottanut, vaan valmistajan oma takuuhuolto.
Huolto oli Infocare eikä valmistajanNiin, yleisesti uutta laitetta/kaupan purkua aletaan katsomaan vasta ehkä kolmannen huollon jälkeen, jos laitteessa siis edelleen sama vika. Enkä usko että Gigantti on mitään hajottanut, vaan valmistajan oma takuuhuolto.
Sama vika tiwtokoneessa oli yhä, ja monta muuta vikaaJoo ja siis uusi vastaava tai parempi laite annetaan asiakkaalle jos laite ei kolmannen huollon jälkeen tule kuntoon, sillä oletuksella että vika on joka kerta sama. Jos eri vika niin tuo ei silloin päde.
Eli valmistajan määrittelemä takuuhuolto. Turha siitä on muutenkaan Giganttia syyttää, kun he eivät itse sitä laitetta kuitenkaan korjaa.Huolto oli Infocare eikä valmistajan
juu. Tuolla InfoCarella on vaan aika huono maine. Ja kone meni Gigantin kautta huoltoon.Eli valmistajan määrittelemä takuuhuolto. Turha siitä on muutenkaan Giganttia syyttää, kun he eivät itse sitä laitetta kuitenkaan korjaa.
Okei. Hyvä että sulla oli hyvä tuuri ja loppujen lopuksi kone oli kunnossa... toisin kun mullaKerron näin melkein aiheeseen liittyen oman kokemuksen InfoCare Workshopista tältä kesältä:
Kone lähti huoltoon, ja parin viikon odottelun jälkeen paketti odotti postissa. Paketissa oli kuitenkin pelkkä (vanha) emolevy, ja ihmettelin vähän. Seuraavana päivänä tuli uusi paketti, jossa oli väärä kone - Jonkun toisella puolella Suomea asuvan suomenruotsalaisen pikkuläppäri ja kyseisessä paketissa oli molempien, sekä minun että hänen koneiden takuupaperit. Kysäisin asiaa koneen valmistajalta (Olin ottanut suoraan valmistajaan yhteyttä, en liikkeeseen) että mitäs tää on ja sanoin että ihan periaatteesta en ala soittamaan InfoCaren maksulliseen asiakaspalveluun (eihän se paljoa maksa, muutamia kymmeniä senttejä minuutilta mutta silti) kun itse töpeksivät, ja jätin numeron ja soittopyynnön.
Soittivat takaisin samana päivänä, ja kertoivat että kyllä se minunkin kone siellä postissa on, mutta se oli Express-lähetyksenä, josta ei mitään saapumisilmoitusta vastaanottajalle tule. Lähettivät seurantakoodin, hain paketin ja vein samalla emolevyn ja toisen läppärin takaisin. Ihme säätämistä, onneksi sentään itse huolto oli hyvin hoidettu ja kone tuli kuntoon.
Veikkaan että vaihtoivat koneesta emolevyn , koska eivät muutakaan osaa tehdä arvostelujen perusteella. Varmaan koko paikka täynnä kesähessuja. Mun koneeseen oli vaihdetru jopa vääränlainen emolevyInfocaresta itselläkin 2 paskaa kokemusta. Yksi kone kävi 3x huollossa ja sama vika aina. Toisella kertaa läppärin mousepadin korjaaminen oli lopulta liian vaikeaa ko. lafkalle. 2x eivät saaneet hiiren johtoa vaihdettua, joten tilasin osan itse ja vaihdoin. Siihen päälle asennuksen jälki oli puhtaasti Ö-luokkaa. Näytti suorastaan siltä, että joku kesähessu oli vaan lurkkinut sisään ja todennut, että ehjältä näyttää.