• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Gigabyte M32U 31,5” -pelinäyttö

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 510
Itse ostin samaan hintaan kun edellisen kerran oli tuo tarjous ja olen kyllä ollut tyytyväinen! Ei mitään valittamista.

Tällähän on myös io-Techin "Toimituksen valinta"-arvomitalli ;)

 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Hyvä varmaan, mutta noinkin hintavalta IPS-näytöltä voisi odottaa parempaakin, eli lähelle 100% AdobeRGB värikattavuutta. Jos haetaan hyvää yleisnäyttöä. Vaikka onkin ammattilaisominaisuus.

Ei taida sittenkään olla muissakaan noin hyväspeksisissä vielä tuossa hintaluokassa.

Tässä muuten on n. 100%, vaikka onki ihan eri tyypin näyttö. Ja VA ei katselukulmien takia taas ole hyvä ammattilaiskäyttöön.
Vertailun vuoksi LG:n OLED:it toistaa n. 75% AdobeRGB.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.04.2020
Viestejä
63
Kiinnostaisi tilata tämä. KVM-ominaisuudesta muutama kysymys.

Onko input lagia, jos kytkee näppäimistön ja hiiren monitoriin? Vertailukohtana, jos piuhat laittaa suoraan keskusyksikköön.

Kuinka nopea tuo näytön KVM-siirtymä kahden tietokoneen välillä on? Pitääkö siirtymässä hakata näppäimistöä, jotta näyttö saa vaihdetulta tietokoneelta signaalin vai toimiiko siirtymä kuin vettä vaan?

Pitääkö KVM-ominaisuutta käyttäessä toisen tietokoneen olla aina USB-C:llä kiinni? Näin itse olen ymmärtänyt. Saisikohan tohon jotenkin viriteltyä setupin, jossa pompitaan kahden HDMI:n (tai DP:n) välillä? Muuten ehkä vähän turha itsellä ja pitää tutkia KVM-kytkin vaihtoehtoja erillisenä boksina, ei näytön ominaisuutena.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
658
Kiinnostaisi tilata tämä. KVM-ominaisuudesta muutama kysymys.

Onko input lagia, jos kytkee näppäimistön ja hiiren monitoriin? Vertailukohtana, jos piuhat laittaa suoraan keskusyksikköön.

Kuinka nopea tuo näytön KVM-siirtymä kahden tietokoneen välillä on? Pitääkö siirtymässä hakata näppäimistöä, jotta näyttö saa vaihdetulta tietokoneelta signaalin vai toimiiko siirtymä kuin vettä vaan?

Pitääkö KVM-ominaisuutta käyttäessä toisen tietokoneen olla aina USB-C:llä kiinni? Näin itse olen ymmärtänyt. Saisikohan tohon jotenkin viriteltyä setupin, jossa pompitaan kahden HDMI:n (tai DP:n) välillä? Muuten ehkä vähän turha itsellä ja pitää tutkia KVM-kytkin vaihtoehtoja erillisenä boksina, ei näytön ominaisuutena.
Itse en ole huomannut input lagia, mutta en ole kyllä erityisesti testannut.

Näytössä on KVM-siirtymään yksi painike ja hyvin toimii sitä kerran painamalla. Itse tosin pääasiassa käytän joko työkonetta (MacBook Pro, thundenboltilla kiinni) tai pelikonetta. Sen olen huomannut, että jos pelikone menee johonkin virransäästötilaan ja ei ole työkonetta kiinni, niin näyttöä ei saa herätettyä samalla tavalla hiirtä tai näppäimistöä painamalla vaan pitää painaa koneesta virtapainiketta. Tuo oli hämmästys, koska virtapainiketta painamalla kone menisi normaalisti lepotilaan.

En osaa sanoa tuosta pitääkö toisen koneen olla USB-C:llä kiinni KVM-ominaisuutta käytettäessä. Luulisin, että pitää. kun ei noita liittimiä taida muita olla.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
240
Kiinnostaisi tilata tämä. KVM-ominaisuudesta muutama kysymys.

Onko input lagia, jos kytkee näppäimistön ja hiiren monitoriin? Vertailukohtana, jos piuhat laittaa suoraan keskusyksikköön.

Kuinka nopea tuo näytön KVM-siirtymä kahden tietokoneen välillä on? Pitääkö siirtymässä hakata näppäimistöä, jotta näyttö saa vaihdetulta tietokoneelta signaalin vai toimiiko siirtymä kuin vettä vaan?

Pitääkö KVM-ominaisuutta käyttäessä toisen tietokoneen olla aina USB-C:llä kiinni? Näin itse olen ymmärtänyt. Saisikohan tohon jotenkin viriteltyä setupin, jossa pompitaan kahden HDMI:n (tai DP:n) välillä? Muuten ehkä vähän turha itsellä ja pitää tutkia KVM-kytkin vaihtoehtoja erillisenä boksina, ei näytön ominaisuutena.
Ei tarvi kummankaan koneen kuvan tulla usbc kautta mutta ne K ja M pitää tulla eli toisesta koneesta usba usbc piuha jotta pelaa.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 352
Mulla on macbook ja windows kone kiinni tässä. Se kumman näppistä painan herättää koneen ja siirtää usbit automaattisesti sille koneelle. Toimii tosi hienosti. Jos tarttee kesken vaihtaa niin siitä napista. Pari kertaa käyny niin että pitäny käyttää usb-c irti että näyttö heränny.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 688
Viestejä
4 293 207
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom