Gigabyte julkaisi E-ytimet pois ja päälle kytkevän DRM fix -työkalun Alder Lake -emolevyilleen

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 569
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Mun mielestä se muiden valmistajien scroll lock kuulostaa helpommalta ratkaisulta, kuin tuo.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 768
Mun mielestä se muiden valmistajien scroll lock kuulostaa helpommalta ratkaisulta, kuin tuo.
Eikös tuo ole juuri se scroll lock fixi... Jokaisen valmistajan pitää tehdä sille omat ajuripäivitykset, että se toimii.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Eikös tuo ole juuri se scroll lock fixi... Jokaisen valmistajan pitää tehdä sille omat ajuripäivitykset, että se toimii.
Mielestäni ei. En tietenkään ladannut tuota koska mulla ei ole Gigabyten Z690 emoa. Mutta se the scroll lock siis kytketään päällä biosista. Mikä voi jollain malleilla vaatia bios päivityksen, jotta se ominaisuus ylipäätään on siellä. Mikä on tavallaan turha mainita koska osalla emoista on sellainen bios jossa edes muistien säädöt eivät toimi oikein.(tms. en muista täsmällisesti tuota ulkoa mikä se juttu oli mikä vaatii osalla "päivityksen" että se emo edes toimisi perustasoisena oikein)


Tuo Gigabyten taasen on erillinen ohjelma josta se kytketään siitä graafisesta käyttöliittymästä päälle tai pois, ja sitä mä en ymmärrä miten Gigabyte väittää että suoraan biosin ja näppäimistön kautta toimiva ratkaisu olisi huonompi kuin tuollainen erillinen ohjelma. Mä en ole myöskään missään nähnyt että tuo scroll lock vaatisi PS2 näppiksen. Ainoa sivu minkä helpolla löydän joka edes mainitsee PS2, on tämä.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Tuo Gigabyten taasen on erillinen ohjelma josta se kytketään siitä graafisesta käyttöliittymästä päälle tai pois, ja sitä mä en ymmärrä miten Gigabyte väittää että suoraan biosin ja näppäimistön kautta toimiva ratkaisu olisi huonompi kuin tuollainen erillinen ohjelma.
Voi tunnistaa sovelluksen automaattisesti ja disabloida e-coret aina kun peli käynnistyy?

Lisäksi ei ole vaaraa että vahingossa painaisi ytimet takaisin päälle pelin aikana.
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 407
Gigabytelläkin toimii scroll lock -ratkaisu (ainakin paperilla, en ole testannut). Voisivat kyllä keskittyä johonkin hyödyllisempään, esim. rikkinäisten biossien korjaamiseen.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 137
Eikö tätä voisi korjata siten, että Windowsin sovellusasetuksiin voisi laittaa sovelluskohtaisesti täpän "älä käytä E-ytimiä tässä sovelluksessa"? :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 253
Viestejä
4 195 638
Jäsenet
70 884
Uusin jäsen
faired

Hinta.fi

Ylös Bottom