Myyty Siirretty muualle myyntiin

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
458
Myytävä tuote: Gigabyte GTX 980 Ti G1 Gaming 6GB

Hinta: 290 €

Tuote ostettu (mistä ja milloin): 25.4.2017 Mikromafia

Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, 3 kk takuu

Muuta huomioitavaa: Tuote ostettu takuuhuollettuna, joten kortilla on Mikromafian 3 kuukauden takuu (+ valmistajan takuu). Kaikki alkuperäisen myyntipakkauksen sisältö mukana.

Sijainti: Tampere

Toimitustapa: Ensisijaisesti nouto, postitus kuluja vastaan

Maksutapa: Käteinen, tilisiirto

Kuva:

Vaihtoa voi ehdottaa hiljaiseen 1070- tai 1080-sarjalaiseen.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
212
Edit: tarjotaan 280€ ja nouto, 1070 MSI Gaming X vapautuu myös mahdollisesti parin viikon päästä jos jaksat odottaa/ välirahasta päästään sopuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
212
Postauksesi sanoo ensisijaisesti nouto, hän tarjosi ensin hp:n, eli käytännössä omissa käsissäs luulisin. Joudut kuitenkin myymään hintaan hp+postit koska huutokauppaa täällä ei saa hintapyynnön yli käydä. Minä en uniani tästä menetä, myy ihan miten itsestä tuntuu.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Nostetaan nyt sitten se hp ja nouto tai tuo mahdollinen vaihto.
Tuossahan tuo tuli jo, eli HP tarjottu.. käytännössä siis @Harmaatukka noutamaan pukettia, ja jos tulee oharit, niin silloin imho OK pistää paketti @silagga :lle.

edit: pien nikkimoga :D
edit2: toisaalta, mikäs mie oon takavasemmalta huutelemaan.. sori! etenkin kun olikin tarjoiltu postitusta alotuspostissa vaihtoehdoksi... oliko alusta?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
458
Postauksesi sanoo ensisijaisesti nouto, hän tarjosi ensin hp:n, eli käytännössä omissa käsissäs luulisin. Joudut kuitenkin myymään hintaan hp+postit koska huutokauppaa täällä ei saa hintapyynnön yli käydä. Minä en uniani tästä menetä, myy ihan miten itsestä tuntuu.
Näinhän se oletettavasti menee, mutta laitoin kyselyyn "jälkipelin" välttämiseksi. Jatketaan kaupantekoa yksäreillä.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
78
Asian sivusta: myyntisäännöissä ei ole mitään kohtaa siitä saako tarjota yli hintapyynnön. Jollainhan minun täytyy tehdä tarjoukseni houkuttelevammaksi, kun en tuotetta pysty noutamaan.

Itse asiaan: myyntisäännöissä myös sanotaan hyvin selkeällä suomenkielellä, että se kuka ensimmäisenä tarjoaa hp:n niin tuote myydään hänelle. Ja, koska alusta asti oli toimitustapavaihtoehtona myös postitus, niin koen, että olen oikeutettu saamaan ko. tuotteen. Vaikka myyjä suosiikin ensisijaisesti noutoa, sillä ei ole tässä tapauksessa merkitystä, koska tarjosin ensimmäisenä hintapyynnön.

En jaksa vängätä, mutta tälläisten asioiden takia menetän yöuneni :comp:
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
212
Saahan sitä tarjota yli mutta mielestäni ostajalla on oikeus vaatia siihen hintapyyntöön sitä korttia kun se summa on tarjouksissa saavutettu, jos esimerkiksi epähuomiossa tarjoaa enemmän. Siinä mielessä noi ylittävät tarjoukset on aika turhia, ellei erikseen mainitse hyvää hyvyyttään hp:n ylittäen, että "maksan x summan postitusvaivaa" olkoon se sitten bensoja tai kengäpohjien kulumista kun pakettia vie postiin. Tehdään tästä nyt erikoistapaus jos Nikke niin haluaa, eli saat ylittää "ensisijaisen noudon" tuolla "310€ + postit" tarjouksella, Nikke saa enemmän hilloa ja Silakka saa nukuttua yönsä, minä saan 1070 kortin ensi viikon lopulla, aurinko paistaa suomessakin. <3
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
78
Kampanja.jpg
Sain ystävällisen vinkin ja peruin kaupat. Trokarilta en osta mitään, vaikka ilmaiseksi saisin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 021
Viestejä
4 189 342
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom