Ghostbusters: Afterlife

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Ghostbusters: Afterlife tuli teatterihin tänään. Kävin katsomassa ja tykkäsin todella paljon. Viimein saatiin oikea jatko-osa kahdelle alkuperäiselle leffalle. Tässä on paljon nostalgiaa mutta uskon että ne joille sarja ei ole tuttu saattaat tykätä tästä myös. Uudet hahmot olivat hyviä
mutta juoni oli ehkä liikaa toisinto ekasta osasta. Ei se kuitenkaan ollut iso ongelma. Oli mahtavaa nähdä vanhat hahmot taas.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Onko kellään tietoa saako tätä jostain suoratoistosta vuokrattua 4K:na?
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Onko kellään tietoa saako tätä jostain suoratoistosta vuokrattua 4K:na?
Apple TV:ssä on ainakin 4,99 e. Tällä hetkellä leffan tiedoissa sovelluksessa ei lue 4K HDR mutta itse ostin sen aiemmin ja siinä on ne. Netissä kun katsoo iTunesia niin lukee 4K.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Onko kellään tietoa saako tätä jostain suoratoistosta vuokrattua 4K:na?
Apple TV:ssä on ainakin 4,99 e. Tällä hetkellä leffan tiedoissa sovelluksessa ei lue 4K HDR mutta itse ostin sen aiemmin ja siinä on ne. Netissä kun katsoo iTunesia niin lukee 4K.
Apple TV

Useita vaihtoehtoja. Osta ja hinta vielä nyt raju: 17 € ... vuokraa 24 t ja hinta 5 €. MUTTA jos et omista aikaisempia Ghostbusters 1 ja 2 elokuvia niin ne ovat nyt Bundlessa mukana eli Ghostbusters 1, 2 ja Afterlife yhteensä 23 €.

- 4K Dolby Vision HDR
- Dolby Atmos
- ekstrat
- Suomi tekstit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Telkkarissa voi olla sovellus. Itse olen ostanut monia leffoja Apple TV:stä. Usein saa vitosella leffoja 4K:na kun ovat alennuksessa.
OFFTOPIC:
Joo mutta mä pelkään että ensin tarviit jonku Appletilin, sitten pitää olla joku siihen linkitetty AppleID ja sitten pääset maksamaan sen vain ja ainoastaan jollain ApplePay sovelluksella iPhonella johon on linkitetty luottokortti ja asennettu joku varmennus-softa.

Mutta näistä kun en tiiä.

Jatkokeskustelua varten pitää kaivaa jostain se netin videovuokraus streamit säie kun en alkuun löytäny..
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
OFFTOPIC:
Joo mutta mä pelkään että ensin tarviit jonku Appletilin, sitten pitää olla joku siihen linkitetty AppleID ja sitten pääset maksamaan sen vain ja ainoastaan jollain ApplePay sovelluksella iPhonella johon on linkitetty luottokortti ja asennettu joku varmennus-softa.

Mutta näistä kun en tiiä.

Jatkokeskustelua varten pitää kaivaa jostain se netin videovuokraus streamit säie kun en alkuun löytäny..
En muista että itsellä piti luoda muuta kuin tili palveluun ja laittaa pankkikortti että voi ostaa. En omista iPhonea. Leffojen osto telkkarin sovelluksessa ei vaadi montaa painallusta.

Edit: Nyt se ei annakkaan ostaa telkkarin kautta. En tiedä onko bugi vai muutos.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: M_M
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Noni tulihan katsottua. Jäi vähän meh fiilikset. Ei mikään huono mutta ihan hyvä nostalgiapläjäys. Ainoo mitä jäin kaipaamaan oli, noh, kummitukset. Hirveen vähän niitä tossa oli ja käytännössä kaikki oli jo nähty trailerissa.
kaiken kaikkiaan ihan katsottava 3,5/5
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 410
Viestejä
4 160 102
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom