• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Geforce Now Ultimate 10$ kuussa 3kk ajan (pilvipelipalvelu) (ei tarvitse vpn)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teomo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Geforce Now Ultimate - NVIDIAn pilvipelipalvelu
Tarjoushinta: 10$ + ulkomaanmaksutapahtumamaksut
Normaalihinta: 20$ jenkeissä ja 21,99 €/kuukausi suomessa
Kauppa: USA:n nvidian geforce now kauppa
Voimassa: 30.11 saakka
Linkki: NVIDIA GeForce NOW

Kommentti tarjouksesta:
Ei tarvitse VPN.
Sivusto kehottaa vaihtamaan suomen sivulle -> pysy yhdysvalloissa
Ei ole pelivuokrauspalvelu. Pelit omistettava itse tuetuilla pelialustoilla tai vuokrattu oikeus muuta kautta kuten xbox gamepass, Ubisoft+ jne.

Viimeksi muokattu:
Tuote: Geforce Now Ultimate - NVIDIAn pilvipelipalvelu
Tarjoushinta: 10$ + ulkomaanmaksutapahtumamaksut
Normaalihinta: 20$ jenkeissä ja 21,99 €/kuukausi suomessa
Kauppa: USA:n nvidian geforce now kauppa
Voimassa: 30.11 saakka
Linkki: NVIDIA GeForce NOW

Kommentti tarjouksesta:
Ei tarvitse VPN.
Sivusto kehottaa vaihtamaan suomen sivulle -> pysy yhdysvalloissa
Ootko itse ottanut tuon ja testannut että varmasti pelittää?

Kyllä onnistui, 9,99 veloitus :cool: Maksoin paypal liekkö sitten merkitystä maksutavalla, näkyy dollareina maksu.

Onko tässä muuta kuin "pilvipalvelu" pelaaminen toimintoja?
Vai onko noi 2000 ilmaispeliä siis Steamin lisäksi muiden palveluidenkin pejelä? Tosi huonosti oli sivuilla tietoa
Geforce nowin voi ajatella virtuaalisena pelikoneena jonka vuokraat käyttöön. Tilaus ei siis sisällä yhtäkään peliä, vaan mahdollisuuden pelata omia valmiiksi omistettuja pelejä tehokkaammalla raudalla virtuaalisesti. Toki kirjastoon kuuluu myös F2P pelejä kuten vaikka Fortnite.

Esim itsellä on tällä hetkellä käytössä vain aika mopo peliläppäri, jolla pyörii CS ja vastaavat mutta ei oikein mikään uusi ja hieno. Jos haluaa pelata jotain "oikeaa" oikeilla asetuksilla niin geforce nowin kautta onnistuu, ja paljon halvempaa ja helpompaa maksaa vajaa kymppi kuussa satunnaisiin AAA-peleihin kuin rakentaa kokonaan uusi pelikone. Jos nettiyhteys on kunnossa niin ainakaan itse en huomaa oikeastaan eroa latenssissa vs. pelaisi lokaalisti, en nyt ehkä jotain kilpailullista moninpeliä pelaisi mutta kaikkeen muuhun sopii.

Tilaus meni läpi, kiitos vinkkaajalle! 8,82e tuli itsellä kokohinnaksi.

Viimeksi muokattu:
Joo nämä toimivat nykypäivänä yllättävän matalla viiveellä. Esim Xboxin vastaavassa NHL 25 pyöri paremmin pilvipalvelun kautta tietokoneella kuin Xbox series s:llä

Geforce nowin voi ajatella virtuaalisena pelikoneena jonka vuokraat käyttöön. Tilaus ei siis sisällä yhtäkään peliä, vaan mahdollisuuden pelata omia valmiiksi omistettuja pelejä tehokkaammalla raudalla virtuaalisesti. Toki kirjastoon kuuluu myös F2P pelejä kuten vaikka Fortnite.

Esim itsellä on tällä hetkellä käytössä vain aika mopo peliläppäri, jolla pyörii CS ja vastaavat mutta ei oikein mikään uusi ja hieno. Jos haluaa pelata jotain "oikeaa" oikeilla asetuksilla niin geforce nowin kautta onnistuu, ja paljon halvempaa ja helpompaa maksaa vajaa kymppi kuussa satunnaisiin AAA-peleihin kuin rakentaa kokonaan uusi pelikone. Jos nettiyhteys on kunnossa niin ainakaan itse en huomaa oikeastaan eroa latenssissa vs. pelaisi lokaalisti, en nyt ehkä jotain kilpailullista moninpeliä pelaisi mutta kaikkeen muuhun sopii.

Tilaus meni läpi, kiitos vinkkaajalle! 8,82e tuli itsellä kokohinnaksi.
Maksoitko kortilla vai miten, ilmeisesti pieniä eroja noissa muuntokursseissa riippuen maksunvälittäjästä :cool:

1764240066349.png

Mutta se vielä itse geforce now niin kyllä tuo on kunnon netillä varteenotettava korvike pelaajalle, pelasin kingdom come 2 sen kautta läpi ja alottelin uutta pelikertaa ps 5 pro. Grafiikka ei kyllä juuri geforce now kautta omaan silmää paljoa huonompi, tietty pehmeys kuvassa varsinkin kauempana olevissa kohteissa ehkä isoin ero. Ja tietysti tuo 100h kuukausirajoitus vähän vaikuttaa peleissä joihin aikaa saa uppoamaan paljon. Pleikalla saa nyt rauhassa tehdä kaikkia sivutehtäviä kunnei tarvi miettiä tuleeko tunnit täytee :geek:

Viimeksi muokattu:
Maksoitko kortilla vai miten, ilmeisesti pieniä eroja noissa muuntokursseissa riippuen maksunvälittäjästä :cool:

1764240066349.png

Mutta se vielä itse geforce now niin kyllä tuo on kunnon netillä varteenotettava korvike pelaajalle, pelasin kingdom come 2 sen kautta läpi ja alottelin uutta pelikertaa ps 5 pro. Grafiikka ei kyllä juuri geforce now kautta omaan silmää paljoa huonompi, tietty pehmeys kuvassa varsinkin kauempana olevissa kohteissa ehkä isoin ero. Ja tietysti tuo 100h kuukausirajoitus vähän vaikuttaa peleissä joihin aikaa saa uppoamaan paljon. Pleikalla saa nyt rauhassa tehdä kaikkia sivutehtäviä kunnei tarvi miettiä tuleeko tunnit täytee :geek:
Suoraan mastercardilla

Voisiko johonkin laittaa että otettaisiin huomioon että tämä EI OLE sama kuin xboxin gamepass. Että et pääse pelailemaan noita pelejä mitä siellä on vaan sinun pitää OMISTAA se peli.

Luulin itse totaalisesti että pääsisin pelailemaan noita pelejä mutta nope. Pitäisi omistaa ne, sääli... Muuten olisi ollu kiva tarjous. Ehkä omaa tyhmyyttäni mutta kaveri kanssa melki meni samaan "nalkkiin". Refundia turha odotella, pistin tosin paypallille viestiä asiasta.

Viimeksi muokattu:
Voisiko johonkin laittaa että otettaisiin huomioon että tämä EI OLE sama kuin xboxin gamepass. Että et pääse pelailemaan noita pelejä mitä siellä on vaan sinun pitää OMISTAA se peli.

Luulin itse totaalisesti että pääsisin pelailemaan noita pelejä mutta nope. Pitäisi omistaa ne, sääli... Muuten olisi ollu kiva tarjous.
Älä luule, vaan ota asiasta itse selvää, jos jokin mietityttää, ja erityisesti ennen maksua jostakin, jonnekin. Joku vastuu kuitenkin, mutta hyvä, että tuli selväksi. Olihan tuossa linkki, josta selviää enempi tietoa.

Älä luule, vaan ota asiasta itse selvää, jos jokin mietityttää, ja erityisesti ennen maksua jostakin, jonnekin. Joku vastuu kuitenkin, mutta hyvä, että tuli selväksi. Olihan tuossa linkki, josta selviää enempi tietoa.
Niin ohan se jälkikäteen helppo sanoa ja katsoa. Ite painoin tuota join ku katoin että ultimate ja "Access 4000+ games" niin olettamus aika suuri että xbox gamin tapainen (Ja en toki ollut ainoa). Toki kun nyt katsoo niin aika selkeästi on että "Your games", "Play games you own..", mutta kanssa että discover new games, ja voihan esim. xbox game passilaisetkin pelata ja ostaa pelejä sieltä xboxin äpissä.

Noh onneksi ei ollut kuin tuo 8 euroa, pitää olla tarkempi. Outoa tosin että ei voi refundata mitenkään ja muutenkin canceloiminen oli "yllättävän" vaikeaa. (Piti downgradeta free malliksi, ei ollut missään suoraan vain että cancel"

Vieläkö tämä toimii? Klikkaan 1kk ultimate/10$, kirjaudun sisään ja näyttää normaalia hintaa.

Normaalia use hintaa vai euroja? Tarjous saattaa olla kanssa rajattu jos olemassa oleva tilaus tai juuri ollut tilaus

Ah, minulla vielä muutama päivä Performance-jäsenyyttä jäljellä. Johtunee sitten siitä

Statistiikka

Viestiketjuista
295 428
Jäsenet
80 898
Uusin jäsen
kuore

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom