- Liittynyt
- 13.10.2017
- Viestejä
- 630
Tulipa rakennettua tuohon Geekin open air itx "koteloon" kone. Rhino S saapui reilu viikon päästä tilauksesta, kun valitsi express toimituksen.
Mukava projekti pienellä DIY hengellä.
Toistaiseksi koneesta uupuu gpu.
Rhino S vaikuttaa hyvin pätevältä ITX open air lta, mutta iso miinus tuli vastaan, että 360mm aion radiaattorilla painopiste siirtyy liikaa taakse, jolloin koko kehys meinaa kaatua selälteen. Tähän voi myös vaikuttaa näytönohjaimen puuttuminen. Täytynee kokeilla siirtää radiaattoria pykälän ylemmäs.
Tarkoituksena tähän hankkia pieni kokoinen mid tier kortti, vaikka muu kone rupeaa olemaan aika overkill.
Hieman kutkuttaisi jossai kohtaa hakea maalia kaupasta ja ehkä maalata tuo. Mahdollisesta väristä ei ole tässä kohtaa hajua.
Koneen specsit:
Ultra 7 270K Plus
48Gb 8400mhz
Aorus Ultra Z890I
Coolermaster Atmos 360mm
Mukava projekti pienellä DIY hengellä.
Toistaiseksi koneesta uupuu gpu.
Rhino S vaikuttaa hyvin pätevältä ITX open air lta, mutta iso miinus tuli vastaan, että 360mm aion radiaattorilla painopiste siirtyy liikaa taakse, jolloin koko kehys meinaa kaatua selälteen. Tähän voi myös vaikuttaa näytönohjaimen puuttuminen. Täytynee kokeilla siirtää radiaattoria pykälän ylemmäs.
Tarkoituksena tähän hankkia pieni kokoinen mid tier kortti, vaikka muu kone rupeaa olemaan aika overkill.
Hieman kutkuttaisi jossai kohtaa hakea maalia kaupasta ja ehkä maalata tuo. Mahdollisesta väristä ei ole tässä kohtaa hajua.
Koneen specsit:
Ultra 7 270K Plus
48Gb 8400mhz
Aorus Ultra Z890I
Coolermaster Atmos 360mm