GDC:n ympärillä melko hiljaista

Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
247
Oon yrittänyt seurata uutisia GDC 2023:n suhteen ja tuntuu että heikosti löytyy uutisia tuolta. Nvidian setti toki tuli ulos ja Epicin Unreal hommat oli kattavat ja Ubisoftillakin oli omat juttunsa. Mutta olen suht helvetin huolissani AMD:n osalta. Piti olla FidelityFX uutta luvassa eli lähes varmasti FSR 3:sta jotain ja tuosta ei löydy kertakaikkiaan mitään. Redditin puolella veikkaillaan että demo on mennyt aivan päin perseitä.

Ei pelkästään tuon AMD:n vuoksi mutta vaikuttaa että jotenkin tämänkertaisen GDC:n uutiset ovat olleet melko vähissä. Harmi sinänsä.
 

Peni

Kaikkien alojen erikoisasiantuntija
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
51
Amd:ltä on tullut pari videoo julki


Ja tällä sivulla on noi aikataulut joissa sanotaan et videot olis tulossa


edit. Näköjään tulee kokoajan lisää
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
247
Amd:ltä on tullut pari videoo julki


Ja tällä sivulla on noi aikataulut joissa sanotaan et videot olis tulossa


edit. Näköjään tulee kokoajan lisää
Tuo GPUopen mulla oli tiedossa ja AMD:n YT-kanavaa kävin aiemmin tsekkailemassa tänään. Nuo ovat siis just tulleet, kiitos tiedosta!
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
247
Ja sieltä se Temporal Upscalingin slideistä löytyi:
" FSR 3 development going strong • Still too early to share details" :(
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 143
Niin ja missäs ne loput RDNA3-näyttikset viipyy? Jo about 3,5 kk mennyt siitä kun ekat tuli myyntiin. Seuraavista ei oo kuulunut mitään.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 030
Aika pettymys tän vuoden gdc. Epicin unreal engine striimi 90% markkinointia. Ei edes twitterissä kuhista uudesta teknologiasta. Liekö ppv-muuri vahva vai gdc näivettynyt?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 975
Viestejä
4 208 220
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom