• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Garmin kellojen rannekkeet, useita erilaisia ja hintaisia (Garmin.com)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 398
Tuote: mm. Garmin UltraFit 26 mm / Garmin Quick Fit 26 mm kelloranneke
Tarjoushinta: 32 € / 42 €
Normaalihinta: 41 € / 50 € (yleisesti kalliimpia)
Kauppa: Garmin.com
Voimassa:
Linkki: UltraFit-nailonhihnat (26 mm) | Garmin
Promokoodi: Ilmaiset postit yli 30 € tilauksille.

Kommentti tarjouksesta:
Garminin originaalit rannekkeet ovat yleisesti suhteettoman hintavia. Mm. näitä Ultrafit ja Quickfit rannekkeita kun olen etsinyt, niin hinnat ovat aina olleet alkaen 50 € - 60 €.
UltraFiteistä tuo osanumero: 010-13306-20 (ja vastaavat muut värit) on uudempi versio.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
253
Tilasin juuri kiinasta rannekeita Garminin Forerunneriin. Onko kellään kokemusta vrt. orkkiksiin?
 
Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
10
Toimii erinomaisesti, Fenixissä ollut erilaisia metallisia ja kankaisia kiinarannekkeita käytössä ja nytkin moinen euron kangasranneke kuukausia. Ihan parhaita nuo kankaiset perus-tarranauhat, kevyitä ja aina oikea kireys.

Ainoa mainittava juttu on Fenixien (ainakin 7) kompassin omituisuus, vaikka kokonaan ilman ranneketta pyörittelet toista rannekkeen kiinnitysrullista niin kompassi näyttää mitä sattuu, ovat kivasti magneettisia siis. ILMEISESTI originaalirannekeiden kanssa tuo ongelma ei olisi niin paha, nyt kompassilla ei tee yhtään mitään ilman ranneketta tai kiinarannekkeella.

Compass decalibration fenix 7 (solution) - fēnix 7 Series - Wearables - Garmin Forums noin siis. Täysin aivokuollut toteutus Garminilta... Enkä nyt usko että se välttämättä originaalirannekkeillakaan paljoa paremmin toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
84
Itse en pystynyt käyttämään "kiinamallin" silikoniranneketta. Ilmeisesti soljessa oli nikkeliä, kun alkoi ranne kutisemaan hyvin pian käyttöönoton jälkeen. Itse rannekkeen materiaali oli jotenkin halvan oloista, jos näin voi sanoa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 398
Päivitellään tuota linkkiä sen verran, että tuolla on toki muitakin kokoja kuin 26 mm. Ja Garminilla varmasti muitakin aleja... niitä tosin en ole kaivellut.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Tilasin juuri kiinasta rannekeita Garminin Forerunneriin. Onko kellään kokemusta vrt. orkkiksiin?
Vähän riippuu mistä tilaa ja mitä saa, kiinalaisessa tarvike-rannekkeessa ei ole mitään standardia niin ne voi olla kovia ja yleisenä vikana niissä esimerkisi lukkojen ruuvit ruostuu, etenkin jos hikoaa niin ne ruostuu tosi herkästi. Noi kiinalaiset pettää useimmiten lukoista kun taas orkkiset usein murtuu muovista.

Ite käyttäisin mieluummin orkkista kun ne on mukavampia käteen mutta ne on pirun kalliita, mutta ei noi kiinalaisetkaa vakuuta. Olen viime aikoina tehnytkin niin että olen minun ikivanhasta hajonneesta orkkiksesta siirtänyt lukon kiinan rannekkeeseen, se lukko on minun ekan 2018 ostetun kellon alkuperäinen ja se toimii edelleen napakasti kun kopiot hajoaa kolmen kuukauden välein.

Toki tommonen orkkis maksaa täyteen hintaan vähintään 35 ja siihen hintaan saa kiinalaisia läjän, niin noita kinkkejä tulee osteltua, sitä ratkaisua katuu joka kerta kun sen rannekkeen vaihtaa. Mut joka kerta kun miettii ostavan alkuperäisen niin sitä alkaa epäröimään kun kattoo hintaa.

EDIT: minulla on siis Fenix-sarjan quick fit -ranneke mihin yllä oleva perustuu, en Forerunneriin rannekkeista tiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
303
Tilasin juuri kiinasta rannekeita Garminin Forerunneriin. Onko kellään kokemusta vrt. orkkiksiin?
välillä "täyttä paskaa" ja "ihan ok", kello garmin epix 2gen

semmosen nahkarannekkeen tilasin ja kirjaimellisesti hajosi ensimmäisella sovituksella solki, oli ihan naurettavan pienet tapit mitkä piti sitä kasassa, lisäksi toi haisi kuin kiinalainen kemikaalitehdas ja nahkaa oli EHKÄ 0,0001 mm pinnassa.

Noi tarrahihnat eli hinat missä ei ole lukkoa ja ne on ikään kuin lenkillä johon käsi pujotetaan + sitten kiristetään tarralla, on olleet hyviä mitä oon pari ostanut.

Kannattaa miettiä, että jos sulla on satojen eurojen kello niin haluatko siihen kiinalaisen paskahihnat ja kello tippuu ekaan ojaan kun solki leviää? Vain että säästää muutoman kympin.

Kalliitahan noi orginaalit on, itsekin olen titaaniranneketta kytännyt mustana, mutta ei vaan kehtaa yli 200-250e siitä maksaa.

Mutta jos kiinasta ostaa rannekkeita niin kannattaa ainakin niitä soljellisia vähän kiskoa ja katsoa että jääkö solki käteen vai saattaako kestää käyttöä, itse en uskaltaisi kyllä niitä ostaa paitsi noita "soljettomia"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
300
Tilasin juuri kiinasta rannekeita Garminin Forerunneriin. Onko kellään kokemusta vrt. orkkiksiin?
Laitetaan nyt edellisen kommentin vastapainoksi myös oma kokemus, mulla on ollut käytössä tämä metallinen ja tämä nailon ranneke nyt vuoden verran ja molempiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, enkä keksi miten tuo Garminin oma nailonranneke voisi olla 5x hinnan arvoinen. Toki Alista surkeitakin versioita varmasti löytää.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
203
Itsekkin olen pari vuotta noita kiinan rannekkeita käyttänyt. Tilasin samalla 4 eriväristä rannekketta kun kellon ostin ja ei ole vielä tullut tarvetta uusia ostaa, joten hyvin ovat pelanneet. En kyllä aio alkuperäistä ostaa niin pitkään kun sitä ei alle 10e saa.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
790
Kannattaa miettiä, että jos sulla on satojen eurojen kello niin haluatko siihen kiinalaisen paskahihnat ja kello tippuu ekaan ojaan kun solki leviää? Vain että säästää muutoman kympin.
No tämä ehdottomasti. Itsekin kerran testasin kiinanlaista no-name pyörätelinettä Garminille ja se hajosi ekassa kuopassa, niin ei paljon säästö naurattunut kun arvokas mittari oli asfaltissa näyttö paskana.
Laadunvalvonta ja vaatimukset maksaa. Turha itkeä kiinanmyyjälle, että mittari on hajalla (ei palauttanut telineestä rahoja tai takuuvaihtanut).
 
Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
10
Kannattaa miettiä, että jos sulla on satojen eurojen kello niin haluatko siihen kiinalaisen paskahihnat ja kello tippuu ekaan ojaan kun solki leviää? Vain että säästää muutoman kympin.
Toisaalta voi miettiä haluaako tukea sitä paskatoimintaa jossa kuluttajien vertaileman varsinaisen päätuotteen hinta painetaan alas ja sitten tehdään sikamaista katetta tarvikkeilla.

Ihan sama syy miksi en osta vaikka Gigantista tms ainuttakaan tarviketta vaan tilaan ne muualta. Kilpailevat puhelimien yms elektroniikan hinnasta ja myyvät ne halvalla ja sitten USB-kaapeli maksaa 20eur. Ei ole rahakysymys vaan periaate, ottaa päähän tuo kuluttajan "kusettaminen".

Kiinalaisten taso vaihtelee kyllä paljon ja välillä osuu roskaakin käteen, paras varmistaa ennen käyttöä että tuotteet oikeasti kestävät. Hinnan puolesta voi silti kärsiä ne muutamat vikaostoksetkin, yhden originaalin hihnan tai kaapelin hinnalla tilaa aika monta kiinalaista. Latauskaapelit ovat btw kiinasta parempia kangaspintaisia ja halutun mittaisia parin euron hinnalla kuin Garminin originaalit. :)
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
253
Alin listauksissa lähes kaikissa samat myyntikuvat jne. Mistä tietää mikä on hyvä? Itse tilannut yleensä siltä jossa eniten ostajia.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Latauskaapelit ovat btw kiinasta parempia kangaspintaisia ja halutun mittaisia parin euron hinnalla kuin Garminin originaalit. :)
En sanois sitäkään varmaksi, niitäkin on tullut ostettua useampia ja niidenkin taso vaihtelee aika rajusti, osa löystyy jo ihan parin käyttökerran jälkeen eikä lähe lataamaan kuin tarkasti tietyssä asennossa. Lopulta sain hankittua toimivan tarvikeosan saksan amazonista kun valkkasin sieltä tuotearvioiden perusteella, nekään ei lukitu välttämättä kunnolla mutta sentään lataa. Latauskaapeli nyt onneksi ole samanlainen kriisi se remmi, jos latauskaapeli pettää se ei vaan lataa, remmi jos pettää niin se kello saattaa pahimmassa tapauksessa kadota järven pohjaan.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
253
Omat kiinarannekkeet tuli ja tuntuu ihan normaaleilta. Kiinnitystapit otin vanhasta ja siirsin näihin uusiin. Mikä tässä voi valskata, jos kiinnitys on sama? Itse kumiko halkeaisi vai mitenkä..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 792
Viestejä
4 203 731
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom