• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Gardena puutarhatuotteet - Premium hana-/pikaliittimet (-20%, ota 3, maksa 2)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tnc
  • Aloitettu Aloitettu

tnc

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
82
Tuote: Gardena puutarhatuotteet / Premium hana-/pikaliittimet
Tarjoushinta: -20%. Osassa tuotteita ota kolme, maksa kaksi.
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Bauhaus
Voimassa: 25.5.2026
Linkki: https://www.bauhaus.fi/tuotemerkit/gardena?on_sale=Näytä+kampanjatuotteet


Kommentti tarjouksesta:
Ota 3, maksa 2 Edullisin tuote veloituksetta. Alennus lasketaan ostoskorissa. Tarjous voimassa 31.8.2026 asti.
Muutama poiminta,
Pikaliitin Gardena Premium 1/2"-5/8" (8,00€) ~ 5,33€ / kpl jos ottaa 3
Hanaliitin Gardena Premium G 1/2" (5,60€)
(Huom, Ilmeisen samaa hanaliitintä myydän myös hintaan 7,60€ ilman osta 3, maksa 2 -tarjousta.
 
Mikähän ero näillä on vastaaviin 10kpl 2€ Kiinasta saataviin? Oman gardenan letkukelan ruiskupää rupesi vuotamaan alle vuodessa...
 
Mikähän ero näillä on vastaaviin 10kpl 2€ Kiinasta saataviin? Oman gardenan letkukelan ruiskupää rupesi vuotamaan alle vuodessa...
Toki kestävyydessä ja laadussa on eroja, mutta kyllä nuo kiinanliittimet ovat hinta/laatusuhteessa ihan ykkösiä.

Ja jos tarvitsee oikeasti kestäviä/isomman vesimäärän päästäviä liittimiä, suosittelen messinkisiä kynsiliittimiä. Saa ihan puuilo/krauta akselilta.
 
- 5 vuoden takuu? Luulisi letkukelallekin toimivan.
- Jäätymisen kestävyys
- UV-suojaus
- Metallinen hanaliitin ja osittain metalliset letkuliittimet
- Saatavilla nopeammin kuin kiinasta.
Itselleni per letku hinnaksi tuli 14,4€. Halvimmat setit Motonetissä tai Prismassa maksoivat selvästi vähemmän (ehkä jopa puolet tästä), eli onhan tämä edelleen premium-hintainen. Mielestäni lisäpanostus merkkituotteeseen ei kuitenkaan ole tässä tapauksessa kohtuuton.
 
- 5 vuoden takuu? Luulisi letkukelallekin toimivan.
- Jäätymisen kestävyys
- UV-suojaus
- Metallinen hanaliitin ja osittain metalliset letkuliittimet
- Saatavilla nopeammin kuin kiinasta.
Itselleni per letku hinnaksi tuli 14,4€. Halvimmat setit Motonetissä tai Prismassa maksoivat selvästi vähemmän (ehkä jopa puolet tästä), eli onhan tämä edelleen premium-hintainen. Mielestäni lisäpanostus merkkituotteeseen ei kuitenkaan ole tässä tapauksessa kohtuuton.
Uv-suojaus etenkin on kova ominaisuus, yleensähän nämä ovatkin sisäkäytössä.

Aiemmin siis suosittelin näitä, löytyy myös sama liitin painepesureihin, hanoihin yms kierteisiin, saa joka kaupasta, ja eri merkkiset ovat keskenään yhteensopivia. Toimii myös pakkasella, ja sisäreikä letkun kokoa eli ei vaikuta virtaukseen juurikaan, toisin kuin noilla pistoliittimillä; https://www.bauhaus.fi/kynsiliitin-1-2-letku
 
Uv-suojaus etenkin on kova ominaisuus, yleensähän nämä ovatkin sisäkäytössä.

Aiemmin siis suosittelin näitä, löytyy myös sama liitin painepesureihin, hanoihin yms kierteisiin, saa joka kaupasta, ja eri merkkiset ovat keskenään yhteensopivia. Toimii myös pakkasella, ja sisäreikä letkun kokoa eli ei vaikuta virtaukseen juurikaan, toisin kuin noilla pistoliittimillä; https://www.bauhaus.fi/kynsiliitin-1-2-letku
Vissiin mikään muovi ei oikein kestä UV-valoa, et sillä voi olla merkitystä, millainen Kiinan ihme on kyseessä. Kynsiliitin on mielenkiintoinen vaihtoehto, mut toisaalta ihan oma ekosysteeminsä.
 
Lidl 6,90€

1779679378732.png
 
Jos ei kerinnyt ostoksille ihan tuohon alkuperäisen viestin 25.5.2026 aikatauluun, niin näemmä ainakin nyt tarjous on voimassa 31.8.2026 saakka.
 
jäi kyllä paska maku tästä.
Tuki ostettua liian pienet liittimet eivät suostuneet vaihtamaan samalla hinnalla olevaan isompaan liittimeen vaan olisi pitänyt maksaa tuo 20% välistä 😡

Edit: Parin sähköpostin jälkeen onnistuikin vaihto, joten loppu hyvin kaikki hyvin 👍
 
Viimeksi muokattu:
Jäi kyllä paska maku tästä.
Tuki ostettua liian pienet liittimet eivät suostuneet vaihtamaan samalla hinnalla olevaan isompaan liittimeen vaan olisi pitänyt maksaa tuo 20% välistä 😡
Bauhaus mainostaa 30 päivän palautusoikeutta. Jos et ole vielä käyttänyt tuotteita niin palauta kaikki ja osta uudelleen.
 
Bauhaus mainostaa 30 päivän palautusoikeutta. Jos et ole vielä käyttänyt tuotteita niin palauta kaikki ja osta uudelleen.
Melkeen 9€ haluaisivat nyt lisää siitä huvista että 4 liitintä vaihtaisin 😬 kun ei siis enään anna tuota -20% ja yhen joutuisi ostamaan kanssa maksa 2 saa 3 diilin ulkopuolelta.
 
Melkeen 9€ haluaisivat nyt lisää siitä huvista että 4 liitintä vaihtaisin 😬 kun ei siis enään anna tuota -20% ja yhen joutuisi ostamaan kanssa maksa 2 saa 3 diilin ulkopuolelta.
Ok, siinä olikin vielä tuollainen extra ale.
 
Jäi kyllä paska maku tästä.
Tuki ostettua liian pienet liittimet eivät suostuneet vaihtamaan samalla hinnalla olevaan isompaan liittimeen vaan olisi pitänyt maksaa tuo 20% välistä 😡

Melkeen 9€ haluaisivat nyt lisää siitä huvista että 4 liitintä vaihtaisin 😬 kun ei siis enään anna tuota -20% ja yhen joutuisi ostamaan kanssa maksa 2 saa 3 diilin ulkopuolelta.
Ostit itse väärät ja se on kaupan syytä?
 
Minusta nämä Gardenen kamppeet ovat olleet ihan hyviä. Toisesta saksalaisesta vastaavasta eli Hozelockista ei taas ole kyllä mitään hyvää sanottavaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Viestejä
5 235 341
Jäsenet
83 348
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom