• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A_SA
  • Aloitettu Aloitettu

A_SA

Tukijäsen
Tuote: Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet
Tarjoushinta: 49 €
Normaalihinta: 79 €
Kauppa: Telia
Voimassa: Tarjous on voimassa 15.12.2024 asti
Linkki: Samsung Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet

Kommentti tarjouksesta:
1733120342742.png

Lähetettävissä: Heti
Toimitus: 1-2 arkipäivää
Alkaen 0,00 € 4,96 €

Kiitoksia. Samsungin omilla sivuilla nämä 60 dollariin tarjouksessa eli 57 euroon niin tämä on hyvä diili.

Kiitos tästä! Multitronicin Buds Pro:t ehti loppua ja Buds2 malli ei inspiroinut tilaamaan 59€ hinnalla mutta tämähän on vielä paljon parempi diili.

En näitä voi suositella. Ei voi luottaa, että latautuvat kotelossa ja yleensä toinen kuuloke on mykkänä (mulla oikea kuuloke ei lataudu kotelossa). Sitten täytyy tarkasti asetella koteloon / ladata kotelo avonaisena / puhdistaa kuulokkeita / rakentaa koteloon joku viritelmä että liittimet painautuvat kunnolla, jne.

Redditissä oli paljon juttua, kun yritin ratkaista asiaa, esim. Reddit - Dive into anything

En näitä voi suositella. Ei voi luottaa, että latautuvat kotelossa ja yleensä toinen kuuloke on mykkänä (mulla oikea kuuloke ei lataudu kotelossa). Sitten täytyy tarkasti asetella koteloon / ladata kotelo avonaisena / puhdistaa kuulokkeita / rakentaa koteloon joku viritelmä että liittimet painautuvat kunnolla, jne.

Redditissä oli paljon juttua, kun yritin ratkaista asiaa, esim. Reddit - Dive into anything
Oletko tarkistanut että wingsit ovat oikeassa asennossa. Jos pääsee kiertymään kuulokkeen ympärillä niin eivät asetu kunnolla koteloon. Muuten kyllä hyvät kuulokkeet hintaansa.

Hyvä tietää, harmi että Samsungin kuulokkeissa edelleen tätä vikaa. Mulla oli muutama vuosi sitten jotkut Galaxy Budsit, joissa ihan sama juttu, ja sen takia oon epäröinyt Samsungin kuulokkeiden hankkimista uudelleen.

Hyvä tietää, harmi että Samsungin kuulokkeissa edelleen tätä vikaa. Mulla oli muutama vuosi sitten jotkut Galaxy Budsit, joissa ihan sama juttu, ja sen takia oon epäröinyt Samsungin kuulokkeiden hankkimista uudelleen.
Galaxy buds 2:t on mielestäni todella hyvät kuulokkeet. Applen Airpods pro 2:t
menevät laatikkoon odottelemaan parempia aikoja nyt kun Buds 2:t ovat postissa tulossa.

Meikällä on samsungin buds pro. Täytyy kehua, mahtava ääni. Mutta toinen kuulokkeista, ääntä ei tullut enää, laitoin roskiin sitten koko setin. Tekis mieli ostaa. Mutta nämä häviävät helposti. Taidan tyytyä vain sankakuulokkeisiin.

Oletko tarkistanut että wingsit ovat oikeassa asennossa. Jos pääsee kiertymään kuulokkeen ympärillä niin eivät asetu kunnolla koteloon. Muuten kyllä hyvät kuulokkeet hintaansa.
Aika paljon oon noita veivannut eri asentoihin ja yrittänyt fiksailla ja välillä lataa, välillä ei. Pahin tuossa on kun ei voi luottaa, että lataus toimii joka kerta. Kun siis näitä langattomia nappikuulokkeita on jo monia vuosia tehty ja Samsungillakin vaikka kuinka monet mallit, niin tuollainen ongelma ei mielestäni ole hyväksyttävä. Tarkoitan siis, että käyttäjän ei pidä joutua "kikkailemaan" saadakseen kuulokkeita toimimaan. :smile: Sain nämä kaupanpäällisenä, kun Samsungilta ostin tabletin niin en ole jaksanut reklamoida, vaikka toisaalta pitäisi.

Mulla oli ennen noita Buds FE kuulokkeita myös Samsung Galaxy Buds+ -kuulokkeet, mutta niissä kävi niin, että toinen kuulokkeista meni yhtäkkiä toooooosi hiljaiseksi. Ne meni SER-jätteeseen.

Toisina kuulokkeina on nämä ja toimivat moitteetta ilman kikkailuja: JBL Tune Beam vastamelunappikuulokkeet, musta 39,99

Itsellä ollut nämä vuoden alusta käytössä. Ei ole ollut latausongelmia. Vakiona basso itselle liikaa, mutta sovelluksen Clear EQ:lla mennyt.

JM-1 kompensoituja taajuusvasteita vedettynä UsyTracellä SoundGuysin arvostelusta sijoitettuna graph.hangout.audio -sivustolle:
1733150468924.png

Viimeksi muokattu:
Olihan se tilattava tähän hintaan, nykyiset nappikuulokkeet (OnePlus Buds Z2:t) eivät alunperinkään kestäneet korvissa hyvin ja kun käyttötarve on melko harvakseltaan - sopiva hintaluokka tämä noin 40 euroa uusille. Tiedä vaikka samalla saisi hieman parempaa ääntä samalla, vaikken toki hifiä odotakaan.

EDIT: Saapuivat äsken, joten lyhyen ensikuuntelun jälkeinen ensivaikutelma: pysyvät hyvin korvissa (kun vaihdoin pienet "tulpat" - mikä noille onkaan oikea sana :D), ääni on ihan riittävä näin harvakseltaan tapahtuvaan käyttööni, ANC vaikuttaa kelvolliselta. Peittää todella äänekkäillä kytkimillä varustetun mekaanisen näppäimistöni kirjoitusäänet lähes täysin musiikin soidessa.

Omaan makuuni "normaali" -EQ kuulostaa parhaimmalta, kaikkia kokeilin ja monien suosikki "selkeä" kuulosti hieman kihisevältä. Latauskotelo on huvittavan liukas, eli saippuapala. Heti paketista otettuani lipesivät kädestä - onneksi pehmeälle matolle. Nappien asettuminen lataukseen näytti toimivan hyvin, mitä nyt jokusen kerran hieman eri asennoista tarjosin kotelolle nappejani. Ei ongelmaa.

OnePlussissa oli keskitaajuuksien osalta ehkä "parempi" ääni, mutta sovitukseltaan eivät vaan olleet näiden veroiset (joten hetken kuluttua OnePlussat alkavat"valua" korvista pois") ja nähtävästi ANC on näissä tehokkaampi. Toistaiseksi varsin hyvä heräteostos. Jouluna tarkempaa testailua.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 289
Jäsenet
74 780
Uusin jäsen
je55e

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom