• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet

A_SA

Tukijäsen
Tuote: Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet
Tarjoushinta: 49 €
Normaalihinta: 79 €
Kauppa: Telia
Voimassa: Tarjous on voimassa 15.12.2024 asti
Linkki: Samsung Galaxy Buds FE -vastamelukuulokkeet

Kommentti tarjouksesta:
1733120342742.png

Kiitoksia. Samsungin omilla sivuilla nämä 60 dollariin tarjouksessa eli 57 euroon niin tämä on hyvä diili.

Kiitos tästä! Multitronicin Buds Pro:t ehti loppua ja Buds2 malli ei inspiroinut tilaamaan 59€ hinnalla mutta tämähän on vielä paljon parempi diili.

En näitä voi suositella. Ei voi luottaa, että latautuvat kotelossa ja yleensä toinen kuuloke on mykkänä (mulla oikea kuuloke ei lataudu kotelossa). Sitten täytyy tarkasti asetella koteloon / ladata kotelo avonaisena / puhdistaa kuulokkeita / rakentaa koteloon joku viritelmä että liittimet painautuvat kunnolla, jne.

Redditissä oli paljon juttua, kun yritin ratkaista asiaa, esim. Reddit - Dive into anything

En näitä voi suositella. Ei voi luottaa, että latautuvat kotelossa ja yleensä toinen kuuloke on mykkänä (mulla oikea kuuloke ei lataudu kotelossa). Sitten täytyy tarkasti asetella koteloon / ladata kotelo avonaisena / puhdistaa kuulokkeita / rakentaa koteloon joku viritelmä että liittimet painautuvat kunnolla, jne.

Redditissä oli paljon juttua, kun yritin ratkaista asiaa, esim. Reddit - Dive into anything
Oletko tarkistanut että wingsit ovat oikeassa asennossa. Jos pääsee kiertymään kuulokkeen ympärillä niin eivät asetu kunnolla koteloon. Muuten kyllä hyvät kuulokkeet hintaansa.

Hyvä tietää, harmi että Samsungin kuulokkeissa edelleen tätä vikaa. Mulla oli muutama vuosi sitten jotkut Galaxy Budsit, joissa ihan sama juttu, ja sen takia oon epäröinyt Samsungin kuulokkeiden hankkimista uudelleen.

Hyvä tietää, harmi että Samsungin kuulokkeissa edelleen tätä vikaa. Mulla oli muutama vuosi sitten jotkut Galaxy Budsit, joissa ihan sama juttu, ja sen takia oon epäröinyt Samsungin kuulokkeiden hankkimista uudelleen.
Galaxy buds 2:t on mielestäni todella hyvät kuulokkeet. Applen Airpods pro 2:t
menevät laatikkoon odottelemaan parempia aikoja nyt kun Buds 2:t ovat postissa tulossa.

Meikällä on samsungin buds pro. Täytyy kehua, mahtava ääni. Mutta toinen kuulokkeista, ääntä ei tullut enää, laitoin roskiin sitten koko setin. Tekis mieli ostaa. Mutta nämä häviävät helposti. Taidan tyytyä vain sankakuulokkeisiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
260 154
Jäsenet
74 564
Uusin jäsen
kepa021224

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom