G-sync pikselisyke/-välke

Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314


Vasemmalla G-Sync päällä ja oikealla pois päältä. Näyttö Acer XB271HU IPS.

Näyttö kerran käynyt huollossa ja meni läpi testeistä, eli ei huoltotoimenpiteitä.

Näytössä siis sykkii pelien aikana ja työpöydällä kuvanmukaiset pikselit G-syncin ollessa päällä. Ystävälläni on sama näyttö, jossa ei ollut minkäänlaista välkettä/sykettä. Kokeiltiin omaa näyttöäni hänen koneellaan ja samalla tavalla pikselit sykki kuin omalla koneellani.

Olen kokeillut kaikki mahdolliset asetusten muutokset. Pikselit sykkii kaikilla hertseillä.

Olen käsittänyt että pelien latausruutujen aikana voi tapahtua välkkymistä, mutta itse peleissä ja työpöydällä ei pitäisi kyseisiä pikseleitä/välkettä näkyä. G-Sync tekee näytöstäni todella suttuisen näköistä ja on täten käyttökelvoton. Näyttö on muuten todella toimiva ja hyvä yksilö ilman g-synciä.

Takuu on vielä voimassa vuoden ja näyttö lähteekin vielä takaisin huoltoon.

Ajattelin täältä kuitenkin kysyä jos jollain olisi tarkempaa tietoa mikä aiheuttaa kyseiset värilliset pikselit. Viallinen paneeli? Viallinen Gsync-piiri?

Onko nyt vain osunut huonot lottonumerot ja joudun tyytymään surkeaan gsyncciin Acerin huonon laadunvalvonnan takia...?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 211
Viestejä
4 330 633
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom