G-Sync monitorien VRR-tuki AMD:n näyttiksillä

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
441
Kysäsin tätä jo toisessa ketjussa mutta ei oikeen vastauksia tullut, joten laitetaan nyt oma ketju pystyy mikäli täällä sattuu muitakin oleen jotka on pähkäilly saman asian kanssa

Eli tässä ois edessä koneen päivitys seuraavien kuukausien aikana ja RX 6000-sarjan julkasun ja RTX 3000-sarjan täysin olemattoman saatavuuden takia oon nyt hieman kahden vaiheilla, että laitetaanko seuraavaks Ratukkaa vai nVidiaa koneeseen. Ongelmana tässä on mun hyvin palvellu Asuksen ROG Swift PG278QR joka tukee siis ainoostaan G-Synciä. Itellä monitorien vaihtoväli on yleensä huomattavasti pidempi kuin näytönohjaimilla ja etenkin nyt AMD:n uusien näyttisten julkasun jälkeen ei olis kauheemmin kiinnostusta enää tulevaisuudessa olla sidottu vain toiseen näyttisvalmistajaan ainoostaan monitorin takia.

Oon tässä hieman tutkaillu ja mistään ei tunnu oikeen vastauksia löytyvän, eli onko markkinoilla tällä hetkellä nykysen näytön speksejä (27", 1440p, 165hz) vastaavaa G-Sync moduulilla (ei siis "G-Sync compatible") varustettua näyttöö, joka tukis VRR:ää myös AMD:n näyttisten kanssa? nVidia kyllä ilmotti viime vuonna, että monitorit joissa on uudella firmiksellä varustettu G-Sync moduuli tukis myös Freesynciä, mutta tasan tarkkaan yhdenkään G-Sync näytön kohdalla mitä oon tässä tutkinu ei mainita sanallakaan VRR-tuesta AMD:n näytönohjaimien kanssa. Löytyykö mistään mahdollisesti listaa monitoreista joissa olis tuolla "uudella" firmiksellä varustettu G-Sync moduuli?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 616
Viestejä
4 186 262
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom