Pitkän aikaa onkin ollut hiljaiseloa tällä saralla kun puhelinmallit ovat pyörineet jo vuosikausia siinä samassa tylsässä mallimuodossa, mutta nyt brittiläinen tiimi on laitellut Indiegogoon pystyyn projektin, jossa he tekevät Motorola Moto Z:lle fyysisen näppiksen. Tätä on odotettu, kauan. Blackberryhän on tehnyt jonkinlaisia QWERTY-viritelmiä, mutta aina väärässä suunnassa. Viimeinen vaakatason näppiksen sisältävä varteenotettava puhelinmalli oli Motorola Photon Q vuodelta 2012.
Itse olen sitä kansaa, joka tykkää mieluummin näpytellä fyysisellä kuin tökkiä lasiruutua, joten tämä on ainakin itselleni todella tervetullut modi.
Näppistä on saatavilla eri väreissä, ja skandit sisältävä versio kustantaa $72 posteineen. Itse löin juuri rahani kiinni skandiversioon, vaikkei puhelinta olekaan Näppis näyttää erittäin huolitellulta ja odotukset sitä kohtaan ovat suht. kovat!
~$43 000/$100 000 kerätty projektiin. Jos kiinnostaa, niin käykää katsomassa.
Keyboard Mod: A Physical Keyboard For The Moto Z
Ketju voi toimia yleisenä fyysisten näppisten keskustelulankana meille eksentrikoille.
Itse olen sitä kansaa, joka tykkää mieluummin näpytellä fyysisellä kuin tökkiä lasiruutua, joten tämä on ainakin itselleni todella tervetullut modi.
Näppistä on saatavilla eri väreissä, ja skandit sisältävä versio kustantaa $72 posteineen. Itse löin juuri rahani kiinni skandiversioon, vaikkei puhelinta olekaan Näppis näyttää erittäin huolitellulta ja odotukset sitä kohtaan ovat suht. kovat!
~$43 000/$100 000 kerätty projektiin. Jos kiinnostaa, niin käykää katsomassa.
Keyboard Mod: A Physical Keyboard For The Moto Z
Ketju voi toimia yleisenä fyysisten näppisten keskustelulankana meille eksentrikoille.