• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Frezzer Pro 25L Matkajääkaappipakastin, Elisa - 159€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SOINl
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
31.10.2022
Viestejä
191
Tuote:Frezzer Pro 25L Matkajääkaappipakastin
Tarjoushinta: 159€ + 7,99€ postit, myös koroton ja kuluton 12-36kk saatavilla ;)
Normaalihinta: ~229-249€
Kauppa: Elisa
Voimassa: 30.06.2026
Linkki: Elisa - Frezzer Pro 25l
Saatavilla samaan hintaan eri nimellä varustettuna;
Heed - 25l matkajääkaappipakastin
Voimassa 19.07

Kommentti tarjouksesta:
Linkki näyttää 404, ilmeisesti kävi hyvin kaupaksi.

En ole itse ainakaan näin huokeaan hintaan tätä kompressorikaappia nähnyt.

Elisan tiedoissa ei kerrota pakkauksessa olevista johdoista, mutta esim. Kärkkäisen sivujen mukaan paketti sisältää
  • verkkosovittimen 230 V käyttöön
  • 12/24 V johtosarjan tupakansytyttimeen (akkuvirtakäyttö)
 
Viimeksi muokattu:
Tämmöinen viesti saapui tilauksen jälkeen vaikka elisan sivuilla kerrotaan että;
Reilusti verkkokaupan varastossa

Noh, ei kovin paljoa tuon mukaan tarvitsisi odotella ;)

Screenshot_20260530_211414_Messages.jpg
 
Itellä on isompi malli ollut jo useamman vuoje, voi kyllä suositella :tup:
 
Hinnan päälle tulee vähintään 7,99e postikulut -ei pysty noutamaan myymästä :/
 
Tuli tilattua, kiitokset! 🫡 Tulee tarpeen ulkosaunalle, sekä autoon.
 
Kiitos vinkistä. Meni tilaukseen, kun sopivasti on mini-retkipakun varustelu aluillaan. Toivottavasti tulee tilausvahvistus.
 
Kuinkahan tuo vie auton akkua, laskekaapa. Pitäs olla hupiakku erikseen? Auttanee kuitenkin ei pakasteiden viileenä pysymisessä reissussa silloinkin kun ei auto käynnissä...
 
Kuinkahan tuo vie auton akkua, laskekaapa. Pitäs olla hupiakku erikseen? Auttanee kuitenkin ei pakasteiden viileenä pysymisessä reissussa silloinkin kun ei auto käynnissä...
Tuolta näyttää löytyvän käyttöohje, sen perusteella ottoteho on 60W. Käyntisuhteen voisi arvata +5C 2/6, -18C 5/6 -> 60W/12V=5A -> +5C= 1,7A/h ja -18C=4,2A/h. Auton akussa käytettävissä n. 30Ah, joten jääkaappi lämmöllä n.18h ja pakastimena n.7h. Tosin akkuvahti tod.näk. katkaisee laitteen aikaisemmin, riippuen mihin sen on asettanut.

PS. Mikäli laitteelle ompelee 'toppatakin' (huom.kompr.tuuletus) saa virrankulutusta alennettua melkoisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolta näyttää löytyvän käyttöohje, sen perusteella ottoteho on 60W. Käyntisuhteen voisi arvata +5C 2/6, -18C 5/6 -> 60W/12V=5A -> +5C= 1,7A/h ja -18C=4,2A/h. Auton akussa käytettävissä n. 30Ah, joten jääkaappi lämmöllä n.18h ja pakastimena n.7h. Tosin akkuvahti tod.näk. katkaisee laitteen aikaisemmin, riippuen mihin sen on asettanut.

PS. Mikäli laitteelle ompelee 'toppatakin' (huom.kompr.tuuletus) saa virrankulutusta alennettua melkoisesti.
Elisan sivulta.

  • Keskimääräinen virrankulutus jäähdytettäessä (käynnistettäessä) 4-5A (12V)
  • Keskimääräinen virrankulutus ylläpidossa 2-3A (12V)
 
Kuinkahan tuo vie auton akkua, laskekaapa. Pitäs olla hupiakku erikseen? Auttanee kuitenkin ei pakasteiden viileenä pysymisessä reissussa silloinkin kun ei auto käynnissä...
Viime kesästä ollut vastaava päällä ID.4 peräkontissa. Käy kuumimmilla keleillä 10 minuutin välein, viileämmällä noin tunnin välein. Pakkasilla ei välttämättä ollenkaan.

Loistava ostos, maksoi viime kesän juomilla itsensä takaisin. Ei enää ikinä autoa ilman jatkuvasti kylmää kaappia kontissa.
 
Tein tilauksen eilen 1.6 klo 8:28 ja tänään tuli puoliltapäivin Postin seurantakoodi. Tilauspäivänä OmaElisassa näkyy kumminkin kuluva päivä, vaikka tilaus on tehty tosiaan jo eilen.
 
Lauantaina myöhään illasta tilasin ja nyt on postin kuljetuksessa. Huomenna toimitetaan.
 
30 päivä tilattu ja ei vieläkään matkalla.

Eli ei millään muotoa toimiteta kyllä tilausjärjestyksessä. :D
 
Ensimmäiset kokemukset muutaman tunnin käytön jälkeen:
  • Nopea jäähdytys (tyhjänä n. 10min 22 -> 4 astetta)
  • Tuntuu kahvoista kevyemmältä kuin mitä speksi sanoo
  • Selkeät napit ja niiden käyttö
  • Appi toimii hyvin
  • Hieman kova käyntiääni (ei sovellu sängyn viereen)
  • Huonelämmössä käy pari kertaa tunnissa muutaman minuutin (sisällä muutama litra tölkkejä)
  • Johdot saa säilytettyä helposti sisällä olevassa pikkukolossa (verkkovirta ja tupakansytytin -piuhat aina mukana)
 
Postin sovelluksessa näkyy nyt "odotamme pakettia lähettäjältä Elisa".
Paino yms. näkyy

Elisalla lukee "odotamme tuotetta"

Tilattu 30.5 seiskalta aamulla
 
Jaaha perus elisan menoa, Tarjous piti olla voimassa 30.6 asti, mutta eipä näytä enää olevan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 364
Viestejä
5 248 917
Jäsenet
83 489
Uusin jäsen
persereikä69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom