Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Freesync on AMD:n kauppanimi adaptive syncille, joka taas on käsittääkseni standardoitu. Eli eiköhän ongelman syy ole nVidian suunnallaFreesync on kuitenkin AMD:n teknologia, niin voi olla, että se ei toimi Nvidian korteilla täydellisesti. Voi olla ihan yhteensopivuusongelma, niinkuin edellinen sanoi.
Toimiiko näyttö ilman freesynciä normaalisti? Millä kaapelilla olet näytön kytkenyt näyttikseen?
Ok. Itse lähtisin kokeilemaan vielä seuraavia toimenpiteitä. Näytön firmware päivitys. Home | Official Samsung Support US. Näyttiksen firmware päivitys. NVIDIA Graphics Firmware Update Tool for DisplayPort 1.3 and 1.4 Displays. Oma gtx 1070 vaati firmware päivityksen ennenkuin tämä minun nykyinen näyttöni alkoi pelittämään freesyncin kanssa kunnolla. Toivottavasti näistä olisi apua.Toimii ilman freesynciä normaalisti ja kytketty displayport kaapelilla.
Hmmm. Onko sitten merkkikohtaisia eroja, mutta oma Aocin freesync näyttö on toiminut ilman minkäänlaista ongelmaa 1000 sarjalaisella, kunhan tein sen firmware päivityksen.NVIDIAn 1000 sarja ei toimi kunnolla noiden freesync näyttöjen kanssa. Joudut jomman kumman vaihtamaan, parilla tutulla ollu sama homma ja on pelittänyt esim näytön vaihdon jälkeen.
Hmmm. Onko sitten merkkikohtaisia eroja, mutta oma Aocin freesync näyttö on toiminut ilman minkäänlaista ongelmaa 1000 sarjalaisella, kunhan tein sen firmware päivityksen.
Se on ihan näyttökohtainen miten toimii.
Juu ymmärrän kyllä. Ei tuota aloittajan näyttöä näkynyt myöskään Nvidian sivuilla g-sync yhteensopivana näyttönä. Pointtini oli enemmänkin kokeilla nuita ehdottamania vinkkejä ensiksi ennenkuin lähtee ostelemaan uutta näyttöä tilalle.Joo yhdellä kaverilla oli joku halpis Lenovo satasella powerista, ei pelittäny, vaihtoi johonkin satasta kalliimpaan MSI näyttöön niin alko kuva tuleen, 1060 oli kortti
Ok. Itse lähtisin kokeilemaan vielä seuraavia toimenpiteitä. Näytön firmware päivitys. Home | Official Samsung Support US. Näyttiksen firmware päivitys. NVIDIA Graphics Firmware Update Tool for DisplayPort 1.3 and 1.4 Displays. Oma gtx 1070 vaati firmware päivityksen ennenkuin tämä minun nykyinen näyttöni alkoi pelittämään freesyncin kanssa kunnolla. Toivottavasti näistä olisi apua.
Hyvä homma.Tällä lähti toimimaan kiitos kovasti!