Myyty Fractal Design Define XL R2

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Myytävä tuote: Fractal Design Define XL R2
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimmsin huuto.net sivulta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, mutta takuu ei voimassa.
Muuta huomioitavaa: Kotelon tarvikelaatikkoa etsiessäni sain loistavan tekosyyn ostaa uuden kotelon. Tämä siis lähtee eteenpäin kohtuullisen vähäisillä ruuveilla, kyllä tuonne tosin saa suurella todennäköisyydellä laitettua kokoonpanon (riippunee montako ständiä tarvitset emolevylle) kasaan, ainakin virtalähteelle löytyy ruuvit, emolle taisi olla 7 ständiä tuolla ruuveineen. Kuitenkin jostain kumman syystä lähestulkoon kaiken muun kilkkeen löysin, eli mukaan tulee kaikki kovokelkat ja taakse tulevat PCI-E slot coverit. Muuten siis aikalailla kaikki mitä uutenakin, mutta koteloruuveja yms olisi hyvä löytyä omasta takaa kuitenkin. Mukana 3x FD R2 tuuletinta, eli samat mitä vakionakin ja yksi lisätty eteen, en kyllä nyt mallia muista.


Sijainti: Mäntsälä
Toimitustapa: Vaikka alkuperäinen laatikko ja styroksit siihen löytyvätkin, mieluiten noudolla sillä nää on vähän ikäviä postitella
Maksutapa: Käteinen, MobilePay tai tilisiirto

Tarjouksia toki myös kuunnellaan, turhaa tilaa vie tällä hetkellä nimittäin enkä mä itse tuolla mitään tee
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Laitetaan ylöspäin, koitan etsiä tuota ruuvipakettia tässä ohella niin saadaan nekin mahdollisesti siihen mukaan, hinta tosin saattaa nousta siinä tapauksessa :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Tulkaahan jo hakemaan poies, jaksa tuota enää nurkissa katsella.
 
Liittynyt
12.08.2017
Viestejä
201
Mulla olisi tarvetta, lähteekö 50 eurolla jos tuun hakemaan? Sen verran matkaa kuitenkin täältä Helsingistä...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 679
Viestejä
4 188 642
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom