Sain juuri viimeisteltyä kokoonpanoni uuteen koppaan, uudella virtalähteellä ja korkatulla prossulla. Olen pelannut kyseisellä kokoonpanolla esim. Rocket League:a jo vuoden päivät ilman mitään ongelmia, mutta uudella kokoonpanolla ongelmat alkoivat heti.
FPS:t tippuvat 100:sta reilusti alaspäin muutaman minuutin välein ja huomasin NZXT:n Camia tarkkaillessani, että GPU load on tippumisen aikaan 0%. Mistähän tämä mahtaisi johtua? Pelin asensin jo uudestaan, mutta ongelma ei korjaantunut. Vanhalla kokoonpanoolla framet olivat 100 jatkuvasti, sillä pelihän ei ole erityisen raskas ja näyttis minulla on vieläkin sama kuin ennen.
Koneen speksit:
Prossu: 7700k korkattu (lämmöt tasaisesti pelissä n.40 C)
Näyttis: EVGA 1080 hybrid (lämmöt tasaisesti pelissä n.55 C)
Virtalähde: Corsair SF600 (600W luulisi riittävän helposti, vaikka kyseessä onkin SFX virtalähde. Vanha oli EVGA:N 650W ja sillä ainakin pelasi moitteettomasti)
Jäähdytys: Custom looppi
Emo: Asus IX Formula
FPS:t tippuvat 100:sta reilusti alaspäin muutaman minuutin välein ja huomasin NZXT:n Camia tarkkaillessani, että GPU load on tippumisen aikaan 0%. Mistähän tämä mahtaisi johtua? Pelin asensin jo uudestaan, mutta ongelma ei korjaantunut. Vanhalla kokoonpanoolla framet olivat 100 jatkuvasti, sillä pelihän ei ole erityisen raskas ja näyttis minulla on vieläkin sama kuin ennen.
Koneen speksit:
Prossu: 7700k korkattu (lämmöt tasaisesti pelissä n.40 C)
Näyttis: EVGA 1080 hybrid (lämmöt tasaisesti pelissä n.55 C)
Virtalähde: Corsair SF600 (600W luulisi riittävän helposti, vaikka kyseessä onkin SFX virtalähde. Vanha oli EVGA:N 650W ja sillä ainakin pelasi moitteettomasti)
Jäähdytys: Custom looppi
Emo: Asus IX Formula